Jeesus vie perille!

Anonyymi

Hän on uhrannut itsensä ristillä, jotta meillä, jotka häneen uskomme ja turvaamme olisi iankaikkinen elämä.

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on uskollinen Vapahtaja. Hän ei hylkää, eikä jätä matkalle.

      • Avantoon hukkuva huutaa: Herra auta!
        Minä vastaan: Ei tarvitse herroitella!
        Avantoon hukkuva: Tarkoitin jeesus auta!
        Minä vastaan: En tunne, lähden etsimään.

        Mitä tästä opimme? Ei kannata olettaa jeesuksen auttavan, koska voi sen vuoksi hukkua.

        Matkahan päättyy aina, jopa epäjumalanpalvelijalla. Onnettomimmassa tilanteessa jesusianistit joutuvat vastaamaan epäjumalansa palvelemisesta.


      • he-ma kirjoitti:

        Avantoon hukkuva huutaa: Herra auta!
        Minä vastaan: Ei tarvitse herroitella!
        Avantoon hukkuva: Tarkoitin jeesus auta!
        Minä vastaan: En tunne, lähden etsimään.

        Mitä tästä opimme? Ei kannata olettaa jeesuksen auttavan, koska voi sen vuoksi hukkua.

        Matkahan päättyy aina, jopa epäjumalanpalvelijalla. Onnettomimmassa tilanteessa jesusianistit joutuvat vastaamaan epäjumalansa palvelemisesta.

        On toikin kirjoitus,puolustella epäjumalia hu hu. Jeesus on joka tapausessa kaikista suurin myös pahn vallati joutuvat alistumaan Jeesusen asenan alle,me kristitys saamme tallata pahan voimia jalkoihimme.


      • paju1 kirjoitti:

        On toikin kirjoitus,puolustella epäjumalia hu hu. Jeesus on joka tapausessa kaikista suurin myös pahn vallati joutuvat alistumaan Jeesusen asenan alle,me kristitys saamme tallata pahan voimia jalkoihimme.

        Taas tyhjää puhetta.

        Tarina on muuten periaatteessa tosi, mutta kukaan ei kuollut, jeesustelija jäi kuitenkin vaille kaipaamaansa apua.

        Muista ettet mene jeesukseen luottaen heikoille jäille.


      • he-ma kirjoitti:

        Taas tyhjää puhetta.

        Tarina on muuten periaatteessa tosi, mutta kukaan ei kuollut, jeesustelija jäi kuitenkin vaille kaipaamaansa apua.

        Muista ettet mene jeesukseen luottaen heikoille jäille.

        Kaikki saavat palkansa,viimeisllä tuomiolla,se on varmaa.sinä myö et jää ilmana mutta millainen se on sitä minä en tiedä,se on Jeesusen ja sun välinen asia. Kehoitan tarkistamaan tilanteen,kun vielä on aikka sekin on päättymässä.


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Jeesus vie, kuin susi Punahilkan.
      Mutta itteppä tuo pöljäili ittensä tolpan nokkaan. Mutta eiköhän olisi jo aika lopettaa moisella riekkuminen. Teki mitä teki - ei vaikuta jälkipolviin yks miekkonen mitenkään.

      • Anonyymi

        Olet käsittämättömän ymmärtämätön. Voiko joku olla NOIN pimeä hengellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittämättömän ymmärtämätön. Voiko joku olla NOIN pimeä hengellisesti?

        Ihmisellä joko on Kristus valona tai sitten ei, eli mitään osavalaistusta ei ole.


    • Anonyymi

      Jeesuksen risti olkoon kunniani!

      • Anonyymi

        joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."


    • Anonyymi

      Jeesus eksyttää tarkoituksella .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe