Jeesus vie perille!

Anonyymi

Hän on uhrannut itsensä ristillä, jotta meillä, jotka häneen uskomme ja turvaamme olisi iankaikkinen elämä.

12

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus on uskollinen Vapahtaja. Hän ei hylkää, eikä jätä matkalle.

      • Avantoon hukkuva huutaa: Herra auta!
        Minä vastaan: Ei tarvitse herroitella!
        Avantoon hukkuva: Tarkoitin jeesus auta!
        Minä vastaan: En tunne, lähden etsimään.

        Mitä tästä opimme? Ei kannata olettaa jeesuksen auttavan, koska voi sen vuoksi hukkua.

        Matkahan päättyy aina, jopa epäjumalanpalvelijalla. Onnettomimmassa tilanteessa jesusianistit joutuvat vastaamaan epäjumalansa palvelemisesta.


      • he-ma kirjoitti:

        Avantoon hukkuva huutaa: Herra auta!
        Minä vastaan: Ei tarvitse herroitella!
        Avantoon hukkuva: Tarkoitin jeesus auta!
        Minä vastaan: En tunne, lähden etsimään.

        Mitä tästä opimme? Ei kannata olettaa jeesuksen auttavan, koska voi sen vuoksi hukkua.

        Matkahan päättyy aina, jopa epäjumalanpalvelijalla. Onnettomimmassa tilanteessa jesusianistit joutuvat vastaamaan epäjumalansa palvelemisesta.

        On toikin kirjoitus,puolustella epäjumalia hu hu. Jeesus on joka tapausessa kaikista suurin myös pahn vallati joutuvat alistumaan Jeesusen asenan alle,me kristitys saamme tallata pahan voimia jalkoihimme.


      • paju1 kirjoitti:

        On toikin kirjoitus,puolustella epäjumalia hu hu. Jeesus on joka tapausessa kaikista suurin myös pahn vallati joutuvat alistumaan Jeesusen asenan alle,me kristitys saamme tallata pahan voimia jalkoihimme.

        Taas tyhjää puhetta.

        Tarina on muuten periaatteessa tosi, mutta kukaan ei kuollut, jeesustelija jäi kuitenkin vaille kaipaamaansa apua.

        Muista ettet mene jeesukseen luottaen heikoille jäille.


      • he-ma kirjoitti:

        Taas tyhjää puhetta.

        Tarina on muuten periaatteessa tosi, mutta kukaan ei kuollut, jeesustelija jäi kuitenkin vaille kaipaamaansa apua.

        Muista ettet mene jeesukseen luottaen heikoille jäille.

        Kaikki saavat palkansa,viimeisllä tuomiolla,se on varmaa.sinä myö et jää ilmana mutta millainen se on sitä minä en tiedä,se on Jeesusen ja sun välinen asia. Kehoitan tarkistamaan tilanteen,kun vielä on aikka sekin on päättymässä.


      • Anonyymi

        Aamen!


    • Anonyymi

      Jeesus vie, kuin susi Punahilkan.
      Mutta itteppä tuo pöljäili ittensä tolpan nokkaan. Mutta eiköhän olisi jo aika lopettaa moisella riekkuminen. Teki mitä teki - ei vaikuta jälkipolviin yks miekkonen mitenkään.

      • Anonyymi

        Olet käsittämättömän ymmärtämätön. Voiko joku olla NOIN pimeä hengellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet käsittämättömän ymmärtämätön. Voiko joku olla NOIN pimeä hengellisesti?

        Ihmisellä joko on Kristus valona tai sitten ei, eli mitään osavalaistusta ei ole.


    • Anonyymi

      Jeesuksen risti olkoon kunniani!

      • Anonyymi

        joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut."


    • Anonyymi

      Jeesus eksyttää tarkoituksella .

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe