Penispumput

Anonyymi

Minkälaisia kokemuksia penispumpuista?
Paljon on mahdollista saada pituutta/paksuutta säännöllisellä käytöllä?
Mitkä merkit luotettavia?

7

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paksuutta tuleee, aktiivisella käytöllä vaan paksuja suonia.

    • Anonyymi

      Merkki Bathmate Säännöllinen käyttö n.vuosi ympärysmittaa lisään.1-3senttiä

      • Anonyymi

        Onko todisteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko todisteita?

        Valitettavasti ei dokumentteja,Paksuus eli ympärysmitta löysänä ja kovana melkein sama 14,7-15senttiä. Bathmaten käyttäjä


    • Anonyymi

      Missä päin pumppaa ?

    • Anonyymi

      Sanosin suunilleen samaa kokemuksesta ympärysmittaa n.1,5-3senttiä. Pituutta ei juurikaan.

    • Anonyymi

      Mitkään pumput ei kasvata heppiä. Tämä on fakta! Kaikki, KAIKKI!, hehkuttelut tyyliin "mun muna kasvoi 2/1 cm" on valehtelua. Tämän on ihan lääketieteellisesti todistettava asia. Paisuvaista ympäröivä sitkeä kudos on niin jumalattoman sitkeää, että pumppujen turvallisen tason alipaine ei yksinkertaisesti riitä venyttämään sitä, että sen pinta-ala kasvaisi pysyvästi. Sen venyttäminen vaatii niin suurta alipainetta, että se vahingoittaa ihoa ja pinnallisia verisuonia. Puhumattakaan mm. terskan herkästä hermotuksesta.

      Minä ostin Bathmaten 2010. Lopetin käytön 2016. Tulos 0 mm pituutta, 0 mm paksuutta. Pumpulla saa kyllä hetkellisesti lisää paksuutta, joka syntyy nahkaan kertyneestä nesteestä. Jos pidät alipainetta yllä tarpeeksi kauan, niin saatat saada jopa kolminkertaisen paksuuden. Mutta kovuutta siinä hyllyvässä nestekertymässä ei ole yhtään.

      Älä tuhlaa ikinä rahojasi näihin pienempiheppisten epätoivoa hyväksikäyttävien tahojen leluihin. Jos haluat pituutta ja paksuutta, niin manuaalinen säännöllinen venyttely, sekä jelking toimii paremmin. Nämäkin hitaasti, joten kärsivällisyyttä tarvitaan. Jelkingissä se on se huono puoli, että heppi jää juuresta ohueksi, koska peukalo-etusormi -ote ei muodosta juureen painetta. Mutta ainakin puolesta välistä alkaa venyä, ja myös terskaan tulee lisää kokoa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe