Tottelen Presidenttiä. lopetin vihakirjoitukset

Anonyymi

Presidentti Niinistön uudenvuodenpuhe oli seisauttava. Sen jälkee olisi noloa vihapuhua- tai kirjoittaa.

Pyydän anteeksi niitä kirjoituksia joissa olen kieltämättä kateellisena Perussuomalaisten valtavasta kansansuosiosta johtuen mollannut heitä eri tavoin. Ymmärsin, kuinka ptkäjänteistä ja hienoa työtä perussuomalaiset ovat tehneet vaikka välillä mediakin on ollut heitä vastaan.

Pyydän muitakin meistä vihervasemmistolaisita liittymään seuraani. Pyritään tekemään asiallista ja hyvää politiikkaa meitä suomalaisiakin välillä huomioiden, niin alkaa se aurinko paistaa ehkä meidänkin risukasaan.

28

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin pyydän anteeksi niitä kirjoituksia joissa olen kieltämättä kateellisena perussuomalaisten valtavasta kansansuosiosta johtuen mollannut heitä eri tavoin. Ymmärsin, kuinka ptkäjänteistä ja hienoa työtä perussuomalaiset ovat tehneet vaikka välillä mediakin on ollut heitä vastaan.

Pyydän muitakin meistä vihervasemmistolaisita liittymään seuraani. Pyritään tekemään asiallista ja hyvää politiikkaa meitä suomalaisiakin välillä huomioiden, niin alkaa se aurinko paistaa ehkä meidänkin risukasaan.

• Anonyymi

Tottelen Presidenttiä. lopetin työttömiä syrjivät ja leimaavat sosiaalirasistiset vihakirjoitukset.
        Presidentti Niinistön uudenvuodenpuhe oli seisauttava. Sen jälkeen olisi noloa vihapuhua- tai kirjoittaa pelkästään puolueagendaa kompatakseen.

• Anonyymi

Erinomaista luettavaa kaikille on presidentin puolison, Jenni Haukion runokokoelmat.

• Jösse Järvenpää on kyllä parempi...

• Anonyymi

Loppuukohan myös presidentti Niinistön oman puolueen kaverikapitalistien syrjivä ja leimaava vihapuhe työttömiä kohtaan?

• Anonyymi

Ei tietenkään, niillä on työllistävä vaikutus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tietenkään, niillä on työllistävä vaikutus.

Kuten kokoomuksen maahamme busseilla naapurimassta tuottamilla 35.000/51.000 mamulla?
        Jos joku saadaan töihinkin 2,90e/tunti kokoomuspalkalla niin yhteiskunta maksaa palkan jatkeen sosiaaliturvalla. Jäädään edelleen paljon, paljon miinuksen puolelle.

• Anonyymi

Minä pyydän anteeksi sitä, että en kestä sitä, että vanhana äijänä en saanut nuorta älykästä vaimoa. Kukaan nainen ei huolinut minua. Voih krääh sentään.
      Hinni Sinnni Ninni Mimmi ei huolinut minua. Olen vitun katkera rupsahtanut äijä!

• Näytän lahtari Salelle keskaria saatavana petkele junalauta!

• Anonyymi

Sale ei juo keskaria. Porvarit nauttivat kalliimpia juomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sale ei juo keskaria. Porvarit nauttivat kalliimpia juomia.

Sale joi 80-luvulla Bottan jazzravintolassa viskiä ja poltti kuin korsteeni.

• Anonyymi

Onko kaikki robotit töissä...

• Anonyymi

Vihreät naiset, gröna kvinnor, olette ihania.

Erityisesti:

Saara Hyrkkö, Uusimaa
      Iiris Suomela, Pirkanmaa
      Pekka Haavisto, Helsinki
      Satu Hassi, Pirkanmaa
      Emma Kari, Helsinki
      Maria Ohisalo, Helsinki
      Aino Pennanen
      Anni Sinnemäki
      Pirkka-Pekka Petelius, Uusimaa
      Outi Alanko-Kahiluoto, Helsinki

Olette niin kauniita ja oikeassa eri asioiden suhteen.

• Anonyymi

Nyt kyllä vaikea allekirjoittaa edellistä vihakirjoittamatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä vaikea allekirjoittaa edellistä vihakirjoittamatta

Neitejähän he ovat. Oli kaunis luettelo. Jopa hammasrako tuli mainittua.

• Anonyymi

Kysykää puolueiltanne vihakirjoitus-reseptiä. Presidentti on niin vähävaltainen, että sen mielipiteet ei voi vaikuttaa demareihin, vasureihin ja vihreisiin.

• Anonyymi

Kansalla on täysi oikeus vihata ja inhota presidenttiä yhtä paljon kuin hän vihaa ja inhoaa kansaa.

• Anonyymi

Siirrytään sanoista tekoihin, kun vihateot ei ole rangaistavia.

• Anonyymi

Miten kivakirjoituksella voisi kuvailla ilmaston kannalta, oliko vihreiden ulkomisteri Haaviston lennättämät 2 ISIS jälkeläistä yksityiskoneella ilmastoteko?

• Anonyymi

Ilmastoteko varmaan siinä mielessä, että kone oli pienempää sorttia, sellainen suihkukone tyyppinen teräväkärkinen ilman puhkoja. Ei kuluttanut raskasta kerosiinia mittavia määriä ja oli taloudellinen.
        Vain kaksi orpoa ja muutama virkamies, ei kaksisia matkatavaroita, hyvin kevyt lentää.
        Luulen, että ministeriössä oli otettu huomioon kaikki mahdollinen. Olihan lennolle vihreä tilaus.

• Anonyymi

En tiedä pystynkö pyytämään anteeksi keneltäkään koska en ole keitään loukannut sanan varsinaisessa merkityksessä.
      Olen ainoastaan puolustanut olemassaoloani kertomalla, että olen perussuomalainen.

Toki olen saattanut vastata trollauksiin piikikkäästi mutta loukkaamatta kirjoittajaa.
      Aion jatkaa matalan profiilin perussuomalaisena ja vain hymähtää kaikkiin mahdollisiin hyökkäyksiin meitä kohtaan.

Periaatteessahan meidän ei tarvitse kuin olla ja kannatuslukemat nousee. Eduskuntaan valitut perussuomalaiset tekevät sen poliittisen työn minkä katsovat parhaaksi ja mitä olemassa olomme tarvitsee.

• Anonyymi

Vihakirjoituksia ei voi lopettaa lopettamatta persuja. Heikkomieliselle tuo olisi dilemma. Suoraselkäiselle kansan demokraatille pelkkä haaste.

• Anonyymi

Noh ei muutakun junat täyteen persuja ja kohti siperiaa niin pääsee meidän suoraselkäiset demokraatit taas olemaan rauhassa äkkiä tonne 500 000 rahtaa ja loput perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh ei muutakun junat täyteen persuja ja kohti siperiaa niin pääsee meidän suoraselkäiset demokraatit taas olemaan rauhassa äkkiä tonne 500 000 rahtaa ja loput perässä.

Ei niitä enää ole lähellekään puolta miljoonaa. Kallupitekijän mukaan kannatus on lähtenyt viime päivinä voimakkaaseen laskuun.

• Anonyymi

Voiko niin likaisesta elukasta kuin persusta saada niin puhdistavaa asiaa kuin saippuaa? Tuo kysymys pistää pään pyörälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko niin likaisesta elukasta kuin persusta saada niin puhdistavaa asiaa kuin saippuaa? Tuo kysymys pistää pään pyörälle.

tähän malliin kun jatkatte, niin elämäni piteni taas vuosilla naurunvoiman vuoksi.

• Anonyymi

Persuja aivan turhaa pyytää liittymään anteeksipyytäjiin, vaikka heillä olisi monin verroin enemmän syitä pyytää anteeksi kuin kenelläkään muulla. Lapsiin kohdistunut vihanlietsonta ja vihapuhe yhtenä kauheimpana niistä.

• Anonyymi

Mahdoton kirjoittaa miellyttävästi vihervasemmistosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4626
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      2129
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      50
      1587
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      170
      1547
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      162
      1512
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      271
      1332
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      196
      1204
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      203
      1122
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1074
    10. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      81