Presidentti Niinistön uudenvuodenpuhe oli seisauttava. Sen jälkee olisi noloa vihapuhua- tai kirjoittaa.
Pyydän anteeksi niitä kirjoituksia joissa olen kieltämättä kateellisena Perussuomalaisten valtavasta kansansuosiosta johtuen mollannut heitä eri tavoin. Ymmärsin, kuinka ptkäjänteistä ja hienoa työtä perussuomalaiset ovat tehneet vaikka välillä mediakin on ollut heitä vastaan.
Pyydän muitakin meistä vihervasemmistolaisita liittymään seuraani. Pyritään tekemään asiallista ja hyvää politiikkaa meitä suomalaisiakin välillä huomioiden, niin alkaa se aurinko paistaa ehkä meidänkin risukasaan.
Tottelen Presidenttiä. lopetin vihakirjoitukset
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin pyydän anteeksi niitä kirjoituksia joissa olen kieltämättä kateellisena perussuomalaisten valtavasta kansansuosiosta johtuen mollannut heitä eri tavoin. Ymmärsin, kuinka ptkäjänteistä ja hienoa työtä perussuomalaiset ovat tehneet vaikka välillä mediakin on ollut heitä vastaan.
Pyydän muitakin meistä vihervasemmistolaisita liittymään seuraani. Pyritään tekemään asiallista ja hyvää politiikkaa meitä suomalaisiakin välillä huomioiden, niin alkaa se aurinko paistaa ehkä meidänkin risukasaan.- Anonyymi
Tottelen Presidenttiä. lopetin työttömiä syrjivät ja leimaavat sosiaalirasistiset vihakirjoitukset.
Presidentti Niinistön uudenvuodenpuhe oli seisauttava. Sen jälkeen olisi noloa vihapuhua- tai kirjoittaa pelkästään puolueagendaa kompatakseen.
- Anonyymi
Erinomaista luettavaa kaikille on presidentin puolison, Jenni Haukion runokokoelmat.
- Anonyymi
Loppuukohan myös presidentti Niinistön oman puolueen kaverikapitalistien syrjivä ja leimaava vihapuhe työttömiä kohtaan?
- Anonyymi
Ei tietenkään, niillä on työllistävä vaikutus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään, niillä on työllistävä vaikutus.
Kuten kokoomuksen maahamme busseilla naapurimassta tuottamilla 35.000/51.000 mamulla?
Jos joku saadaan töihinkin 2,90e/tunti kokoomuspalkalla niin yhteiskunta maksaa palkan jatkeen sosiaaliturvalla. Jäädään edelleen paljon, paljon miinuksen puolelle.
- Anonyymi
Minä pyydän anteeksi sitä, että en kestä sitä, että vanhana äijänä en saanut nuorta älykästä vaimoa. Kukaan nainen ei huolinut minua. Voih krääh sentään.
Hinni Sinnni Ninni Mimmi ei huolinut minua. Olen vitun katkera rupsahtanut äijä! Näytän lahtari Salelle keskaria saatavana petkele junalauta!
- Anonyymi
Sale ei juo keskaria. Porvarit nauttivat kalliimpia juomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sale ei juo keskaria. Porvarit nauttivat kalliimpia juomia.
Sale joi 80-luvulla Bottan jazzravintolassa viskiä ja poltti kuin korsteeni.
- Anonyymi
Onko kaikki robotit töissä...
- Anonyymi
Vihreät naiset, gröna kvinnor, olette ihania.
Erityisesti:
Saara Hyrkkö, Uusimaa
Iiris Suomela, Pirkanmaa
Pekka Haavisto, Helsinki
Satu Hassi, Pirkanmaa
Emma Kari, Helsinki
Maria Ohisalo, Helsinki
Aino Pennanen
Anni Sinnemäki
Pirkka-Pekka Petelius, Uusimaa
Outi Alanko-Kahiluoto, Helsinki
Olette niin kauniita ja oikeassa eri asioiden suhteen.- Anonyymi
Nyt kyllä vaikea allekirjoittaa edellistä vihakirjoittamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä vaikea allekirjoittaa edellistä vihakirjoittamatta
Neitejähän he ovat. Oli kaunis luettelo. Jopa hammasrako tuli mainittua.
- Anonyymi
Kysykää puolueiltanne vihakirjoitus-reseptiä. Presidentti on niin vähävaltainen, että sen mielipiteet ei voi vaikuttaa demareihin, vasureihin ja vihreisiin.
- Anonyymi
Kansalla on täysi oikeus vihata ja inhota presidenttiä yhtä paljon kuin hän vihaa ja inhoaa kansaa.
- Anonyymi
Siirrytään sanoista tekoihin, kun vihateot ei ole rangaistavia.
- Anonyymi
Miten kivakirjoituksella voisi kuvailla ilmaston kannalta, oliko vihreiden ulkomisteri Haaviston lennättämät 2 ISIS jälkeläistä yksityiskoneella ilmastoteko?
- Anonyymi
Ilmastoteko varmaan siinä mielessä, että kone oli pienempää sorttia, sellainen suihkukone tyyppinen teräväkärkinen ilman puhkoja. Ei kuluttanut raskasta kerosiinia mittavia määriä ja oli taloudellinen.
Vain kaksi orpoa ja muutama virkamies, ei kaksisia matkatavaroita, hyvin kevyt lentää.
Luulen, että ministeriössä oli otettu huomioon kaikki mahdollinen. Olihan lennolle vihreä tilaus.
- Anonyymi
En tiedä pystynkö pyytämään anteeksi keneltäkään koska en ole keitään loukannut sanan varsinaisessa merkityksessä.
Olen ainoastaan puolustanut olemassaoloani kertomalla, että olen perussuomalainen.
Toki olen saattanut vastata trollauksiin piikikkäästi mutta loukkaamatta kirjoittajaa.
Aion jatkaa matalan profiilin perussuomalaisena ja vain hymähtää kaikkiin mahdollisiin hyökkäyksiin meitä kohtaan.
Periaatteessahan meidän ei tarvitse kuin olla ja kannatuslukemat nousee. Eduskuntaan valitut perussuomalaiset tekevät sen poliittisen työn minkä katsovat parhaaksi ja mitä olemassa olomme tarvitsee. - Anonyymi
Vihakirjoituksia ei voi lopettaa lopettamatta persuja. Heikkomieliselle tuo olisi dilemma. Suoraselkäiselle kansan demokraatille pelkkä haaste.
- Anonyymi
Noh ei muutakun junat täyteen persuja ja kohti siperiaa niin pääsee meidän suoraselkäiset demokraatit taas olemaan rauhassa äkkiä tonne 500 000 rahtaa ja loput perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh ei muutakun junat täyteen persuja ja kohti siperiaa niin pääsee meidän suoraselkäiset demokraatit taas olemaan rauhassa äkkiä tonne 500 000 rahtaa ja loput perässä.
Ei niitä enää ole lähellekään puolta miljoonaa. Kallupitekijän mukaan kannatus on lähtenyt viime päivinä voimakkaaseen laskuun.
- Anonyymi
Voiko niin likaisesta elukasta kuin persusta saada niin puhdistavaa asiaa kuin saippuaa? Tuo kysymys pistää pään pyörälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko niin likaisesta elukasta kuin persusta saada niin puhdistavaa asiaa kuin saippuaa? Tuo kysymys pistää pään pyörälle.
tähän malliin kun jatkatte, niin elämäni piteni taas vuosilla naurunvoiman vuoksi.
- Anonyymi
Persuja aivan turhaa pyytää liittymään anteeksipyytäjiin, vaikka heillä olisi monin verroin enemmän syitä pyytää anteeksi kuin kenelläkään muulla. Lapsiin kohdistunut vihanlietsonta ja vihapuhe yhtenä kauheimpana niistä.
- Anonyymi
Mahdoton kirjoittaa miellyttävästi vihervasemmistosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604736Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541773- 1841732
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1671557Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2061158
- 651104