Voitollisia ei ole täällä nähtykään!
Kukaan tällä palstalla ei voita!
8
109
Vastaukset
- Anonyymi
Oli täällä useita hyviä vihjaajia ja luultavasti voittavia betsaajia vielä 2000-luvulla, mutta sitten palsta meni rappiolle tiedätte kyllä kenen ansiosta. Viimeiseen kymmeneen vuoteen täällä ei ole ollut hyviä vihjeitä kuin muutaman kerran vuodessa.
Terveisin, Johtaja1- Anonyymi
Kun Teppo huomasi ettei hänestä betsaria tule alkoi hän keskittyä seksuaalisuutensa perversioiden ruokkimiseen. Näin syntyi esim. Gilbert-hahmo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Teppo huomasi ettei hänestä betsaria tule alkoi hän keskittyä seksuaalisuutensa perversioiden ruokkimiseen. Näin syntyi esim. Gilbert-hahmo.
Teppo, monien hahmojen mies. Tai siis monien sivupersoonien. Yksi sivupersoona antoi vihjeen, toinen antoi toisenlaisen vihjeen, kolmas ilmestyi kehumaan sitä vihjaajaa, joka osui--sellainen oli Tepon tyyli keskustella itsensä kanssa. Lopultahan siinä tosiaan kävi niin, ettei Teppo enää jaksanut edes yrittää, vaan keskittyi sormettamis- ja muihin perversseihin juttuihinsa.
- Anonyymi
Veto vanhoille ajoille, tänään Montreal vie.
- Anonyymi
Montreal vie rahasi, Saku Koivulta se meinasi viedä elämän.
- Anonyymi
Se olikin veto vanhoille 2000- luvun ajoille. Nostalginen huti mitä täällä oli tarjolla 😁
- Anonyymi
Teppo oli ja on Suomen paras näissä hommissa et sillei hei!
Miten muuten vielä vuosien päästäkin Tepon nimi nousee täällä esiin jatkuvasti et sillei hei. - Anonyymi
eipä oo juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205