Sisäpiirikö päättää

Anonyymi

Miten Vapaaseurakunnissa päätöksenteko tapahtuu?
Meidän seurakunnassa ( JKL ) pieni piiri päättää ja tuo päätökset seurakunnan kokoukseen tiedoksi että ottakaa tai jättäkää.
Jos ei ole tyytyväinen, voi kuulemma lähteä.
Pitääkö tähän tyytyä!

10

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös siellä Jyväskylässä edelleen ole valittu vanhimmisto, joka päättää?

Mitenkäs opetus siellä nykyään - pysytäänkö Raamatussa vai riehuuko sielunvoimat?

• Anonyymi

Vieläkö ns. Torontolaisuutta pidetään siellä siunauksena joskin edellä mainittua nimeä tuskin käytetään.!?

• Anonyymi

Tuo seurakunta täyttää lahkon tunnusmerkit.
        Sinuna lähtisin pikaisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö ns. Torontolaisuutta pidetään siellä siunauksena joskin edellä mainittua nimeä tuskin käytetään.!?

Niin, onkos niitä "tulisieluja" näkynyt?

Jo Watchman Nee varoitti sielun piilevistä voimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, onkos niitä "tulisieluja" näkynyt?

Jo Watchman Nee varoitti sielun piilevistä voimista.

Jeesus paransi erään sätkyttäjän.
        Samalla ajoi sätkyttävät henget sikalaumaan.

• Anonyymi

Henkivallat ja riivaajahenget kuulemman mukaan siellä vielä riehuu

Itse viimeksi viime syksynä olin siellä kokouksessa, piti lähteä reilun puolen tunnin päästä kun tuli niin outo olo, kuuma tuli ja sellainen tunne ja varoitus et lähde äkkiä pois täältä, ihmiset siellä tärisi, murisivat kielillä(,siis sellaista kielillä puhumista et ääni meni ihan matalaksi suorastaan murinaksi) , huutoa ja kovaa mekastusta

Kun puhuja meni eteen puhujaan jotkut nuoret vaan huuteli tyyliin, hyvä Mikko, wuhuu huutoja, vislausta, naurua ja kovaa taputusta

Siellä nostetaan ja korotetaan sielua ja sielun tuntemuksia, villitään ja kiihdytetään sielun tuntemukset äärimmilleen kovalla musiikilla (ja sellainen musiikki vielä et sielullista)

Toisaalta myös joskus ollut hyvääkin opetusta mut mikä eksytys ei olisi sellainen ettei totuuttakin ripoteltu sekametelisoppaan

• Anonyymi

Ja sitten vielä puolustellaan, että on siinä hyvääkin. Nii-in onhan sitä hyvää rotanmyrkyssäkin, että saadaan se rotta syömään sitä syöttiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten vielä puolustellaan, että on siinä hyvääkin. Nii-in onhan sitä hyvää rotanmyrkyssäkin, että saadaan se rotta syömään sitä syöttiä.

Lue teksti,

• Anonyymi

Mitäs tämä nyt sitten on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe