10v, eikä siihen tule jatkossakaan muutosta......
<3
Mun sydäntä on raiskattu varmaan...........
11
<50
Vastaukset 11
Onko teitä muita palstalaisia, että kaivattunne on kohdellut yhtä surkeesti kuin minua.....
Otan osaa, jos on....
<3
Kenenkään ei pitäisi kokea tällaista....- Anonyymi
Suomennos= Risto on raiskannut naisten sydämiä jo 10v.
Risto_ kirjoitti:
Miten voin raiskata sydämiä, jos kukaan ei tahdo viettää kanssani aikaa....
<3Mitä tarkoitat?
Risto_ kirjoitti:
Miten voin raiskata sydämiä, jos kukaan ei tahdo viettää kanssani aikaa....
<3Minähän vietän sinun kanssa nytkin aikaa🥰✨🎁🧸
- Anonyymi
Niin. Naiset osaavat kyllä raiskata sydäntä.
- Anonyymi
Olen lukenut vuosia sitten netistä "energiavarkaista", jotka voivat kaapata parapsykologisilla ominaisuuksillaan toisen ihmisen psyykeä matkojen päästä.
Olen tutustunut moneen tälläiseen ihmiseen; sellaiseen, jotka käyttivät lahjaansa kanssaihmisiä tuhotakseen ja ihmisiä, joilla on parantamisen lahja. tässä ensimmäisenä mainittu oli nainen ja perheen äiti.
Uskon, että parantajanaisia on paljon enemmän kuin miehiä. Näille se oli syntymäominaisuus.
. setä tuomoElä viitti äiteistä pahoja vääntää.
Kuule pahoja on ihmiset jotka syö energiaa. vääntää valheita.
Valtakunta.....
Olen humalassa......
<3
menen kohta nukkumaan....
Ole sun perhees kanssa.....- Anonyymi
Hyvää yötä Risto 😗
T. ei raiskaaja ♡ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä Risto 😗
T. ei raiskaaja ♡Älä selitä! Aivan varmasti olet raiskaaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551