nyt kaverien puolesta, millaista kannatusta kerhomme saisi kansan keskuudessa? Kerho on sukupuolinetraali ja kaikki tervetulleita, jos on eurooppalaista perimää ja karaktääri!
Esittäkää mielipiteitä, ajatuksia ja toiveitanne mihin suuntaan kerhoamme myöhemmin yhdistystä rahoituksen turvin tulisi kehittää?
Katkarapu-kerho on perusteilla ja kysymmekin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kastelukannuihin saa helposti 💰 rahaa.
- Anonyymi
hyi hitto.
tiesittekö, että kun löytyy ruumiita niin ne on katkarapujen peitossa eli
itse asiassa syötte katkarapuja syödessä ruumiita?.- Anonyymi
Noo jotkut syövät eläviä "ruumiita" toiset taas kuolleita tai teurastettuja ruhoka eli raatoja! Yhtä kaikki jos toinen toistaan syö niin maailma pelastuu!
Mutta muistakaa Itämeri on jo paljolti kuollutta alueittain pojassaan, ei ole elävää ei kuollutta eliötä, ei myöskään katkarapuja! - Anonyymi
Etkö tiedä, että kaikki petoeläimet syövät tavalla tai toisella kuolleita pienempiään ja välillä suurempiaankin, eli siis kuolleiden syömisestä ei kukaan pääse eroon.
Mulla on 2,5cm katka rapu.
- Anonyymi
Ei ole terveellistä syödä katkarapuja. Niissä on pirusti kolesterolia ja säiöttyinä niissä on melkoisesti suolaa.
- Anonyymi
Se onkin vielä luonnonaine MUTTA:
Pohjanmeren katkaravuista löytyi huolestuttavan tuhti kemikaalicocktail.
Itä-Englannin rannikolla tehdyssä tutkimuksessa kävi ilmi, että jokaikinen rannikolta kerätty katkarapu oli nauttinut kokaiinia.
Kokaiinin lisäksi ravut olivat ottaneet puudutusaine lidokaiinia. Sitä lisätään halvempana ainesosana aidon kokaiinin jatkeeksi.
Eikä tässä vielä kaikki. Katkaravut olivat nauttineet myös viihdehuumeena tunnettua ketamiinia.
Lisäksi ne olivat syöneet kiellettyjä torjuntaaineita, kuten fenuronia sekä opioideja ja masennuslääkkeitä.
Kemikaalit ovat todennäköisesti päätyneet katkarapujen asuttamiin joki- ja rantavesiin viemäreiden tulvien myötä.
Näytteidenottopaikat eivät kuitenkaan sijainneet Lontoon metropolin lähellä vaan syrjäisillä alueilla. Siksi kokaiinin ja muiden huumausaineiden löytyminen vedestä oli tutkijoille yllätys.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/06/19/yksikaan-katkarapu-ei-lapaissyt-kokaiinitestia-puhtain-paperein
- Anonyymi
Hyvä idea ja liityn.
Ehdotuksena on likaisen Euroopan peseminen haitta-tahroista joita on kulkeutunut vääristä kulttuureista. Euro-pesu. "Ainetta" ruiskutetaan tahrojen päälle niin paljon että tahrat häviävät kuin itsestään. Tämä metallinen materiaali poistaa tahrat silmänräpäyksessä. - Anonyymi
😃👍👍👍
😅✌
👩🦰👍👍
Hyvä sana ja toteamus "Euro-pesu" eli European Clining!
Sitä odotellessa nautitaan katkarapu-majoneesivoileipä eli smörgås!
SmörreBröd! Katkarapu ei ole Kosher.
- Rabbi Shlomo Pilsnersohn -
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797