Ylen Tv-Ohjelmat

Anonyymi

Yle vero pitäis poisttaa.Ohjelmat todella surkeita samat sarjat pyörii vuodesta toiseen. ,samat ojelmat tulee uusintoina monta kertaa viikossa.

4

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan siellä Peltsi ja Tom 3 kertaa sama ohjelma päivänmittaan.
      Puoliseitsemän.Pirjo.Jenny.Sannikka ja Ukkola.Syke.Uusipäivä.
      SuomiLowe.55 eri ohjelmaa Norjasta.Muutama sopansotkemis ja taikinanvatkaamis ohjelma.Saippuasarjojen ja vanhojen mustavalkoelokuvien jatkuvat uusinnat,
      vuodesta toiseen.Puutarhaa.Norjan.Ruotsin.Tanskan.Englannin kuninkaallisista.
      Luottomies.Rattikärpäset.Suomen kovin kuski.Kakarat.Käteväemäntä.
      Hillo.Downsittaajat.Sorjonen.Kummeli.Aamuteeveen uutisia 3-4 tuntia päivässä.
      Kyll kelpaa maksella laatuohjelmista vitun ylenmafiansuojelumaksuja.

    • Anonyymi

      YLE on lopettanut klo 15 TV uutislähetykset. On tottunut siihen aikaan avaamaan telkkarin esim viikonloppuna, jotta tärkeistä asioista saa lisätietoa.
      Ovatko ihmiset jo niin viihteellistettyjä että tyhmentyminen ei haittaa?
      Vääristä asioista säästetään.

      • Anonyymi

        Yleltä tulee uutisia liikaa samoin säätä, ja katso kuule netistä...............


    • Anonyymi

      Uutiset on kärsineet inflaation. Samaa uutismämmiä tulee aamusta alkaen ensi radiossa ja samat jutut tv--uutimissa koko päivän iltaan saakka.

      Radiojutut tehty tv-jutuista, joihin lisätty pari nimispeakkia. Kas kun ruudussa haastateltavan nimi lyödääb planssilla esille.

      Uutisia spiikkaavat "toimittajat" koko lailla pystymetsästä. Eräskin mies kertoo uutistarinaa kuin lapselle satua ääni nousten ja laskien useita asteita. Tai sitten on yksi miesääni, joka täysin monotoninen paapatus.

      Ylessä ei ilmeisesti ole enää puheopetusta, kuten ennen. Samoin "sisään" otetaan mitä ihmeellisimpiä sössöjä ja sihisijöitä!

      Ennen näitä puhevikaisia pääsi hommiin vain, jos sattu olemaan johtajien tuttuja, kuulemma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe