Mistä uusi baari ähtäriin tai ees jonkinmoinen kalja/siideri kiska 24.00 asti alkaa muut kuolee
Uusi baari
10
776
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida Ähtärin nuukat emännät ja peräkammarinpojat raaskia roposiaan laittaa kaljakuppiloihin. S-kaupasta edullista juomaa ja sipsejä, siitä kotimökkiin möllöttämään. Jos kaipaa vähänkään eloa ja menoa, niin suosittelen lähtemään Jyväskylään ja on vähän enemmän Seinäjoellakin mestoja.
- Anonyymi
Yksi nainen ainakin on valmis tulemaan tarjoamaan tavaraansa uuteen baariin, hänellä on kokemusta jo viideltä eri vuosikymmeneltä siitä hommasta!
- Anonyymi
Todella on.
- Anonyymi
Oihh kävis mulle
- Anonyymi
Nythän eläintarhan hotellin pitäisi hyödyntää tuo baari meininki.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän eläintarhan hotellin pitäisi hyödyntää tuo baari meininki.......
Ja laittais vaikka karaoken kerran viikossa kävis porukka, mm vanhukset menis kun siisti paikka eikä mikään räkälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän eläintarhan hotellin pitäisi hyödyntää tuo baari meininki.......
Kumma ettei raha kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ettei raha kelpaa
Silloin kun sitä on liikaa, niin tarvetta ei ole kaikki on ainoastaan extraa.
- Anonyymi
Topless-baarille olisi kova kysyntä!
- Anonyymi
Ja erotiikka baarille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711569
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361176- 521025
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532640- 119634
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568