Mistä uusi baari ähtäriin tai ees jonkinmoinen kalja/siideri kiska 24.00 asti alkaa muut kuolee
Uusi baari
10
776
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida Ähtärin nuukat emännät ja peräkammarinpojat raaskia roposiaan laittaa kaljakuppiloihin. S-kaupasta edullista juomaa ja sipsejä, siitä kotimökkiin möllöttämään. Jos kaipaa vähänkään eloa ja menoa, niin suosittelen lähtemään Jyväskylään ja on vähän enemmän Seinäjoellakin mestoja.
- Anonyymi
Yksi nainen ainakin on valmis tulemaan tarjoamaan tavaraansa uuteen baariin, hänellä on kokemusta jo viideltä eri vuosikymmeneltä siitä hommasta!
- Anonyymi
Todella on.
- Anonyymi
Oihh kävis mulle
- Anonyymi
Nythän eläintarhan hotellin pitäisi hyödyntää tuo baari meininki.......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja laittais vaikka karaoken kerran viikossa kävis porukka, mm vanhukset menis kun siisti paikka eikä mikään räkälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ettei raha kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma ettei raha kelpaa
Silloin kun sitä on liikaa, niin tarvetta ei ole kaikki on ainoastaan extraa.
- Anonyymi
Topless-baarille olisi kova kysyntä!
- Anonyymi
Ja erotiikka baarille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435