Ruumiista irtautuminen

Anonyymi

19

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä väärin ilmaistu. Omien kokemuksien osalta rohkenen epäillä, että ruumiista irtautumisesta olisi kysymys mutta kehostaan irtautumisen mahdollisuus on.

      • >Omien kokemuksien osalta rohkenen epäillä, että ruumiista irtautumisesta olisi kysymys mutta kehostaan irtautumisen mahdollisuus on.

        Fingerporin Askolla oli aitoja ruumiistairtautumisia.


    • Anonyymi

      Kun vetää rankkoja huumeita niin voi irtautua. Moni irtautuu elämästä samassa tilanteessa. Mitähän jollain uskonlahkolla on tässä tekemistä?

    • Anonyymi

      Huumekokemuksista syntyvät hallusinaatiot ovat ihan oma lukunsa. Kehosta poistumiskokemuksia voi olla ihan tavallisilla ihmisillä. Elämä ei tarvitse siitä huolimatta olla millään tavalla epätasapainossa.
      Kokemukset kannattaa kuitenkin usein pitää vain omana tietonaan.

      • Anonyymi

        En käytä viinaa enkä huumeita, mutta minulla on ollut irtautumiskokemus. Olin silloin sairas, ja makasin sängyssä ilman virikkeitä. Ruumiista irtautuminen ei ole paranormaali, yliluonnollinen tai hengellinen kokemus, vaan tilanne, jossa mieli tekee temput ihmiselle.


    • Anonyymi

      Loiria on vakavasti eksyttäjähenget eksyttäneet, useimmat jotka ovat kokeneet kuoleman ja kertoneet että alussa on olleet miellyttävät kokemukset mutta kohta siirtyneet pimeää tunnelia alas josta on alkanut kuulua jo tuskanhuutoa.

      • Anonyymi

        Asialla ei ole mitään tekemistä henkimaailman kanssa. Kyse on vain tajunnan tason vaihteluista ja mielen temppuiluista. Puolivalvetila.


    • Anonyymi

      Jalkapalloilija tietää tunteen kun pallo osuu jalkaan.

    • Anonyymi

      Kun elin kätyrinelämää ja harjoitin haureutta erään naisen kanssa niun tämä mainitsi voivansa irtautua ruumiistaan. Eli pystyisi tnäkymättömänä ulemaan ikkunan taakse tarkistamaan petänkö häntä.

      Hän oli wicca. Niitä on hyviä ja pahoja wiccoja.Hän oli hyvä. Ja selitteli kaikenlaisia hämäriä asioita tietämättä olevansa aatanan asialla kun on hyvä noita-akka.Pahuuden asialla ne kaikki ovat tietämättään jotkut.

      Kerroin uskoontultuani hänelle että en jatkosaa halua nähdä enkä kuulla hänestä ja niin on ollut parempi .Yhden kätyrin olen kaveripiiristä pitänyt kun hän lienee tulevaisuudessa vielä kkätyristä pelastuva ristitty.

      Ch53cm

    • Anonyymi

      Kun potkasee tyhjää, niin eiköhän siinä irtaannu henki ruumiista.

    • Anonyymi

      Loirin ja joku laulajanainen puhelingat laulaa ja taivaalla loistaa kuu näin maanteitse mun matkani kulkeutuu.

      Niin ne kumpikin ihan pihalla siitä että saatanan tempuissa mukana.

      Tai voihan ne uteliaana olka saatanatietoisestikin yhteydessä saatanan henkivallan edustajariivaajahenkiin.

    • Anonyymi

      Harvemmin tällaisesta nykyisin puhutaan. Lähinnä kai siksi, ettei lääketieteessä asiasta ole hajuakaan, ja kertoja todennäköisesti saa hihhulin leiman. Joka tapauksessa tapahtuma on joko spontaani tai harjoittelun tulos.

    • Nuorempana minulle tapahtui tällainen, kun olin eräällä joen yli menevällä sillalla. Oli sellainen kummallinen fiilis, jossa kävelin toiselle puolelle siltaa ja katselin tapahtumia kuin ulkopuolisena ja näin oman itseni nojaamassa sillan toiseen kaiteeseen. Tilanne kesti vain hetken. Säikähdin tapausta ja lähdin siitä kävelemään kotimökille.

    • Anonyymi

      Joka yö tapahtuu se, ettei tietoisuuteni ole sidottu tähän ruumiiseen. Syvässä unessa en ole tietoinen ruumiissani tapahtuvista ilmiöistä, vaan saatan olla jossain toisessa paikassa tai liidellä lintuna taivaalla.

    • Anonyymi

      Viktor Klimenko varoittaa joogasta, jota hän ennen uskoon tuloaan harjoitti. Jollakin vanhalla kasetilla hän myös kertoi irtaantuneensa ruumiistaan ja katselleensa itseään katonrajasta. Oli tullut kiire päästä takaisin ruumiiseensa.

      https://youtu.be/M7YP_4-il8o

    • Anonyymi

      Olen lähtenyt kehosta *irti* muutamia kertoja..käynyt lentelemässä , mutta taivaan läpi en jotenkin voinut mennä...en käytä huumeita .. näin kehoni nukkumassa kun palasin takaisiin...no tollasii , en mä tiedä !

      • Anonyymi

        Kyseessä on ns. "unihalvaus", tunnettu ilmiö, ei liity mitään yliluonnollista.


    • Anonyymi

      Hyvin yleinen ilmiö esim. silloin kun ihminen herää nukutuksesta leikkauksen jälkeen

      Ilmiötä tutkittiin viemällä nukutuksen aikana leikkaussalii kaappien pääle potilaan kotoa hänelle tuttua esineitä.

      Tarinat kun olivat samanlaisia, että potilas nousi huoneen kattoon ja osasi kertoa miltä huone vaikutti.
      Kukaan unihalvauksenn kokeneista katonrajass vieraillessä ei kuitenkaan nähnyt niitä itselle rakkaita ja tuttuja esineitä, joita huoneeseen oli viety.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe