Nyt suuri kysymys koskee sitä että jos esimerkiksi volvoissa olevaa Aisin merkkistä automaattivaihteistoa ajaa järkevän nätisti ja vaihteloo sen öljyt sanotaan 80-100tonnin välein niin kestääkö se ajaa esim 550tkm? nyt on mittarissa 450tkm ja mitään oikeirta laatikossa ei ole. öljyt vaihdeltu huoltokirjan mukaan noin 80 tonnin välein. sanovat että öljyt jos vaihtaa niin kestää vaikka miten hurjasti mutta hajoaa 200 tuhannessakin jos ei vaihdeta.
kuluuko automaatti suorassa maantieajossa lainkaan? eikö ole lukko päällä eli kaikki pyörii mukana?
Kestäääkö Aisin automaatti huollettuna?
5
1366
Vastaukset
- Anonyymi
tuliko mieleen keskellä yötä laittaa sinun honda monkeyhin automaatti ?
- Anonyymi
Saattaahan se kestää. Toissa syksynä myin 30-vuotiaan 450000 km ajetun takaveto-Volvon, missä loota pelasi hyvin. Nyt pihassa on etuvetoinen 20-vuotias 350000 ajettu ja toimii tämäkin.
- Anonyymi
Suattaapa hyvinnii kestee. Vuan mullapa se laukesi 250 t km matkalla.
6v Aisin elikkä TF-80C
Kirjan mukaan huollot oli tehty ajallaan. Öljyn vaihto olisi tapahtunut piakkoin oli jo öljyt ostettu. No onneksi ne kelpasi siihen uuteen vaihto laatikkoon.
Manuaalit ei oo koskaan pettäny. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suattaapa hyvinnii kestee. Vuan mullapa se laukesi 250 t km matkalla.
6v Aisin elikkä TF-80C
Kirjan mukaan huollot oli tehty ajallaan. Öljyn vaihto olisi tapahtunut piakkoin oli jo öljyt ostettu. No onneksi ne kelpasi siihen uuteen vaihto laatikkoon.
Manuaalit ei oo koskaan pettäny.Kyllä ne manuaalitkin poikii ja alkaa rutisemaan joskus kovinkin pienillä kilsoilla.
- Anonyymi
kuluuko automaatti suorassa maantieajossa lainkaan? eikö ole lukko päällä eli kaikki pyörii mukana?
- kuluu myös suorassa maantie ajossa.hammaspyörät ja laakerit siellä pyörii oli lukko päällä tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361793
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329