Mitä noi työssäkäyvät oikein kuvittelee

Anonyymi

Että niihin suhtauduttaisiin positiivisiin kun kaiken aikaa meitä työttömiä valmis riistämään ja haukkumaan. Ei kukaan vastaa vihaan muulla kuin vihalla idiootit.

6

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä se riistäminen sinun mielestä on niinkuin konkretiassa. ?

      • Anonyymi

        Khrhm. Tää lanka postattiin 05.01. Odotatko oikeasti vastausta? :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Khrhm. Tää lanka postattiin 05.01. Odotatko oikeasti vastausta? :-D

        joo truuhikky odottaa 4 laif!!!!


      • Anonyymi

        Hävitystä ja hallitusta, hajota ja korjaa.


    • Anonyymi

      Tottahan tuokin. ja hankala uskoa että kukaan täysin tahtoen kuitenkaan himaan jää ja varmasti haluaisi opiskella tai olla töissä. ongelma on vaan siinä, jos on opiskelut ja ura jo menneet päin helvettiä, on opiskellut väärään ammattiin tai työkokemuksen puutteen takia ei pääse töihin mistä sitä kokemusta saisi. ite yritin useamman vuoden päästä alalle, josta sain ihan hyvät paperitkin ja motivaatiota ois ollut. Pääsin työkokeiluihinkin asti, meni muutama päivä tosi hyvin(tai näin mulle sanottiin) ja annettiin ymmärtää että mut haluttaisiin pitää työssä pidempäänkin. Sitten sain usein vuokrafirman kautta kuulla, että henkilö joka vielä puolituntia sitten oli sanonut mulle että hyvä meininki, nähdään huomenna, oli antanut mulle fudut- eikä ollut edes munaa tai selkärankaa sanoa asiaa päin naamaa.

      Noita tarpeeksi pitkään ja sitten tuli olo että lähtee maa jalkojen alta, en päässyt enää sängystä ylös. mulla taustalla myös neurologisia ongelmia/vaikeuksia sekä masennus, jotka paheni viimisen parin vuoden aikana ton rumban takia. Nyt mua on heitetty terkkarilta toiselle, kuntouttavasta työtoiminnasta toiseen. Upeinta tässä mun mielestä on se että jos mä yritän selittää jollekin lekurille että "mulla perkele on diagnoosit näihin ongelmiin ja haluaisin NÄIN TIETTYIHIN asioihin kuntoutusta" niin EI onnistu, menee kuulemma vaan masennuksen ja itseluottamuksen piikkiin, tungetaan SSRI tai Mirtazapin lääkettä kouraan niin että on varmasti turta olo enkä voi kyseenalaistaa mitään.

      Tätä on työttömän arki. Eka ei pääse töihin koska on ongelmia, joita periaatteessa voisi työstää mutta valtio ei kai ota sitä riskiä että kuntouttaminen maksaisi liikaa, joten on helpompi buustata tuota lääkerumbaa. Eräs Mehiläisen erikoislääkärihän vastusti esim. nimenomaan SSRI ja ylipäänsä masennuslääkkeiden määräämistä ensisijaisena konstina. Hän kertoi mielipiteensä julkisesti ja sai yllätysyllätys potkut koska Suomi on korruptoitunut ja natsi valtio joka ei siedä sitä että jotain, millä tienataan, kritisoidaan, vaikka kritisoitava asia olisi yhteydessä jo valmiiksi huonossa jamassa olevien kansalaisten rahastamiseen ja hyväksikäyttöön.

      Ainiin. Oon muuten itse mahdollisesti, jos pää kestää, hakeutumassa sosiaalialalle. Tässä nyt heti alkuun porkkana/tärppi kaikille sosiaalipäättäjille jotka tätä lukee, että ottaa tuolta vaikka ylläpidon kautta kirjoittajan tietokoneen tunnuksen ym. talteen. Jos tää herra sosiaalihommiin pääsee niin voin luvata että nousee isoin paskamyrsky ja paperisota mitä on ikinä tässä valtiossa nähty

      • Anonyymi

        JA onhan esim. adhd sekä masennus lääketaloudelle, lääkäreille sekä Suomen taloudelle lottovoitto. Rahastetaan häiriöistä kärsiviä ihmisiä samalla kun heidät leimataan. Sitten kun oireet pahenee niin määrätään lisää lääkkeitä ( joissa isossa osassa vielä riippuvaisuuden riski) ja ajetaan valmiiksi pahassa jamassa oleva kansalainen ihan täysin tiedostaen, ojan pohjalle. Sitten jos joku protestoi ja haluaa ottaa asian epäkohdat esille, annetaan tälle henkilölle potkut ja koitetaan hiljentää. Samalla Suomen lapsille kerrotaan koulussa propagandaa hyvinvointivaltiosta ja aivopestään oikein urakalla. Maan päättäjät rikastuvat osakesalkuillaan samalla kun terveydenhuollosta ja koulutuksesta leikataan ja masentuneita sekä syrjäytyneitä kyykytetään entistä enemmän. Sitä seikkaa ei tosi kukaan päättäjä tai valtion elin halua julkisesti näyttää missään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe