Liian herkkä nainen??

Anonyymi

Muutama raskas lipaisu ja sisään kulli pohjaan häpykumpua vasten niin se alkaa ... Huutoa ... Kramppeja ... Pimppi menee tiukaksi kuin hansikas... Jatkuu ja jatkuu. Kunnes lasittunut katse ja punaiset posket kuin räjähtämäisillään... On sovittu että jaetaan orkut tasan... Silti.. Olen aika kateellinen naisille

49

2016

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno homma, itse Panisin peppuun ja sormettaisin pimppaa samalla varovasti.

      • Anonyymi

        Haluisin🤗 n.46v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin🤗 n.46v

        Saat jos haluat millä sinuun saa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat jos haluat millä sinuun saa yhteyttä.

        Uskaltaako tänne antaa yhteys tietoja? Asun Lahdessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin🤗 n.46v

        Nythän on niin että keikkamies ei keksinyt itse tyydytystapaa vaan varasti sen minulta. No hyvä että tyttö tykkää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän on niin että keikkamies ei keksinyt itse tyydytystapaa vaan varasti sen minulta. No hyvä että tyttö tykkää..

        Taitava keikkamieshän vie kaikki naiset vaikka kuinka sitten yrittäisit itse matkia ja "päteä". Häviöön jäät silti omia näppejäsi nuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitava keikkamieshän vie kaikki naiset vaikka kuinka sitten yrittäisit itse matkia ja "päteä". Häviöön jäät silti omia näppejäsi nuolemaan.

        En kyllä jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin🤗 n.46v

        Etkö ole kouvolasta....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole kouvolasta....

        Mihin tinze hävis ?😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin🤗 n.46v

        N 46v missä päin, kik?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin🤗 n.46v

        N. 46 olisko tarvetta m46 Lahti...


    • Anonyymi

      Kieltämättä on ihanaa olla nainen tosimiehen käsittelyssä:):):)

    • Anonyymi

      mikä sessio:65v.mies/24v.nainen"oli suurenmoista seksiä suikinoton.muine esileikkeineen"

    • Anonyymi

      Herkkä nainen on hyvä, minusta on todella nautinnollista jos nainen laukeaa ensin, vaikka useammankin kerran 😗

      • Anonyymi

        Todella nautinnollista se on naisellekin jos on hyvä mies herkistämässä😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella nautinnollista se on naisellekin jos on hyvä mies herkistämässä😊

        Kiinnostaisiko kokeilla mua herkistelemässä 😉
        Tutustutaanko?

        [email protected]


      • Anonyymi
        Salaseuraasalaa kirjoitti:

        Kiinnostaisiko kokeilla mua herkistelemässä 😉
        Tutustutaanko?

        [email protected]

        Oon kyllä jo kerran sanonut, ettet taida mua tyytyväisenä pitää sieltä Porvoosta asti...

        Sitoutumishaluton helsinkiläinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä jo kerran sanonut, ettet taida mua tyytyväisenä pitää sieltä Porvoosta asti...

        Sitoutumishaluton helsinkiläinen

        Liikkuukohan sitoutumishaluton joskus 100km pohjoisemmassa. voitaisiin koittaa sitä pili pyllyssä ja samalla sormetusta vaikkapa itkuusi asti. Jos tämän jälkeen vielä haluut niin voinhan vaikka suihkutella sulle muutamat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuukohan sitoutumishaluton joskus 100km pohjoisemmassa. voitaisiin koittaa sitä pili pyllyssä ja samalla sormetusta vaikkapa itkuusi asti. Jos tämän jälkeen vielä haluut niin voinhan vaikka suihkutella sulle muutamat.

        No ei todellakaan kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkuukohan sitoutumishaluton joskus 100km pohjoisemmassa. voitaisiin koittaa sitä pili pyllyssä ja samalla sormetusta vaikkapa itkuusi asti. Jos tämän jälkeen vielä haluut niin voinhan vaikka suihkutella sulle muutamat.

        Eipä tule useinkaan liikuttua.. harmi, itkuun asti sormetus on toistaiseksi kokematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tule useinkaan liikuttua.. harmi, itkuun asti sormetus on toistaiseksi kokematta.

        Haluttaisko sua kokeakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluttaisko sua kokeakin?

        Onko tuo ehdotus?
        Eihän se nyt ihan kärkisijoilla ole toteuttamattomat fantasiat-listalla... voisi siinä herkistyä paikat vähemmän nautinnollisella tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tule useinkaan liikuttua.. harmi, itkuun asti sormetus on toistaiseksi kokematta.

        Eipä tuota itkuun asti sormetusta monelle ole päässy tekemään yhdenkäden sormilla voi laskea ne jotka vielä suihkun on päälle halunnu.siitä sitten kannan voipuneen neidon sänkyynsä pesuhuoneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuo ehdotus?
        Eihän se nyt ihan kärkisijoilla ole toteuttamattomat fantasiat-listalla... voisi siinä herkistyä paikat vähemmän nautinnollisella tavalla.

        On todellakin ehdotus! Nautintokin taattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todellakin ehdotus! Nautintokin taattu.

        Tämähän alkaa kuulostaa mielenkiintoiselta... onko "pili pyllyssä" itkuun asti, siihen nyt varmaan jonkun aikaa menee . Paitsi jos olet niin kovasorminen että neito kivusta itkee samantien... mutta sittenhän ei enää herkistämisestä puhuttaisi.

        Helsingin nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän alkaa kuulostaa mielenkiintoiselta... onko "pili pyllyssä" itkuun asti, siihen nyt varmaan jonkun aikaa menee . Paitsi jos olet niin kovasorminen että neito kivusta itkee samantien... mutta sittenhän ei enää herkistämisestä puhuttaisi.

        Helsingin nainen

        Kivuistahan ei ollut puhetta eikä kyse.

        Ehdottelija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän alkaa kuulostaa mielenkiintoiselta... onko "pili pyllyssä" itkuun asti, siihen nyt varmaan jonkun aikaa menee . Paitsi jos olet niin kovasorminen että neito kivusta itkee samantien... mutta sittenhän ei enää herkistämisestä puhuttaisi.

        Helsingin nainen

        Eipä ole kivusta kyse ei, ikävää että et liiku täällä pohjosemmassa niin et saa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivuistahan ei ollut puhetta eikä kyse.

        Ehdottelija

        Viehättävältä kidutukseltahan tuo kuulostaa... mutta koska sun taikasormiisi on matkaa tuplasti se mikä Porvooseen, jään nyt herkistelemään tälle vain mielikuvituksessani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole kivusta kyse ei, ikävää että et liiku täällä pohjosemmassa niin et saa tietää.

        Älähän sotke älyllisiä keskusteluja jonninjoutuvalla paskapuheellasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävältä kidutukseltahan tuo kuulostaa... mutta koska sun taikasormiisi on matkaa tuplasti se mikä Porvooseen, jään nyt herkistelemään tälle vain mielikuvituksessani.

        Mistähän tuonkin laskit tai mittasit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän sotke älyllisiä keskusteluja jonninjoutuvalla paskapuheellasi

        Anonyymikeskusteluissa on tosiaan välillä riittävästi haastetta ilman häiriköintiäkin...

        Ajatuksesta viehättynyt Helsingin nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän tuonkin laskit tai mittasit?

        Joillakin on taito keskittyä olennaiseen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin on taito keskittyä olennaiseen....

        Niin vaan kenellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymikeskusteluissa on tosiaan välillä riittävästi haastetta ilman häiriköintiäkin...

        Ajatuksesta viehättynyt Helsingin nainen

        Nimenomaan.

        Ehdotellut Helsingin mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Ehdotellut Helsingin mies.

        Nyt ei itketä yhtään vaan naurattaa Helsingin naista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei itketä yhtään vaan naurattaa Helsingin naista :)

        Okei? Ei ollut tarkoitukseni naurattaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei? Ei ollut tarkoitukseni naurattaa

        Ihminen voi itkeä ilosta tai nauraa hassuille jutuille, molemmat positiivisia asioita

        Sama nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen voi itkeä ilosta tai nauraa hassuille jutuille, molemmat positiivisia asioita

        Sama nainen

        Tottapa tuokin. Mites jatketaan "iloittelua" jne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottapa tuokin. Mites jatketaan "iloittelua" jne?

        Ja tämänkin takana siis ehdottelija helsingistä


      • Anonyymi

        Jatketaan siis sitä kautta

        Helsingin ehdottelija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kyllä jo kerran sanonut, ettet taida mua tyytyväisenä pitää sieltä Porvoosta asti...

        Sitoutumishaluton helsinkiläinen

        Sorry, en heti tunnistanut käsialaa😂

        Käyn muuten Helsingissä töissä😉😉


      • Salaseuraasalaa kirjoitti:

        Sorry, en heti tunnistanut käsialaa😂

        Käyn muuten Helsingissä töissä😉😉

        Ja lisään vielä että kipua en todellakaan halua tuottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viehättävältä kidutukseltahan tuo kuulostaa... mutta koska sun taikasormiisi on matkaa tuplasti se mikä Porvooseen, jään nyt herkistelemään tälle vain mielikuvituksessani.

        Näin on nyt ehkä parempi, Nyt kun muistelin niin eräs rouva sai 48kertaa, eipä pysynyt enää jaloillaan. Siksipä kannan sänkyynsä.


      • Anonyymi
        Salaseuraasalaa kirjoitti:

        Sorry, en heti tunnistanut käsialaa😂

        Käyn muuten Helsingissä töissä😉😉

        Olinkohan nyt sitten ennemminkin hätäinen kuin herkkä kun sinut vaan ohitin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olinkohan nyt sitten ennemminkin hätäinen kuin herkkä kun sinut vaan ohitin...

        Ehkäpä niin😉
        Kiinnostasko jatkaa jutustelua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olinkohan nyt sitten ennemminkin hätäinen kuin herkkä kun sinut vaan ohitin...

        Mutta ei se haittaa vaikka ohititkin mut..... nyt vaan teet U-käännöksen ja palaat vähän matkaa takaisin nin kohta jo tulen Sinua vastaan 😜


    • Todennäköisesti tuo nainen huutaa paremminkin kivusta..
      Suosittelen käyttämään liukuvoidetta, kun et halua panostaa riittävästi esileikkiin.
      -Orgasmin näytteleminen on naisille hyvin yleinen tapa päättää epämiellyttävä yhdyntä.

    • Anonyymi

      Osaako joku sanoa mistä mahdollisesti johtuu pilkun herkkyys sormetuksen tai nuolemisen jälkeen?? Eukko saa kyllä aika rajut orkut usein ja sit on tuhero niin herkkä ettei kärsi koskea.
      Tekis mieli nuoleskella ja räplätä sitä värkkiä pidempäänkin. Naida antaa kyllä vaikka hetimiten mutta sit ei kiihotu enää niin kovasti??
      Nainko liian huonosti vai mitä?? Ihan normaali 18cm nakkimakkara mulla on ja sen 5-10 min pannaan. En oo mikään panomies mutta itkuorkut joskus eukolle nainut.
      Pitääkö tässä alkaa ettimään eukolle mustaa miestä panemaan ja pakastaa munat?

      • Anonyymi

        On ihan normaalia että orgasmin jälkeen klitoris on niin herkkä ettei kestä koskettaa. Joillain naisilla kai mielenkiintokin herpaantuu.
        Itse voin saada monen monta peräkkäin kun olen riittävän kiihottuneessa vireessä :)


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe