Yhdysvaltojen armeija on tänään ilmoittanut valmistautuvansa ”siirtymään pois Irakista,” Ilmoituksen antoi Yhdysvaltojen Irakin-erikoisosaston prikaatinkenraali William Seely.
Muutaman tunnin kuluttua Yhdysvaltojen puolustusministeri Mark Esper kiisti, että Yhdysvallat suunnittelisi Irakista vetäytymistä:
– Ei ole olemassa päätöstä lähteä Irakista, Esper sanoi toimittajille Pentagonissa.
– En tiedä, mikä se kirje on... Yritämme selvittää, mistä se on tullut, mikä se on.
Tuntuu vähän siltä, että USA:n päätöksentekokoneisto on täydessä paniikissa koska itse kippari on sekaisin.
USA:n johto täysin sekaisin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ensinnäkin trumppi on idari jota ei olisi ikinä pitänyt päästää presidentiksi.
Tuo sulemainin tappo oli vain valtapeliä mitä usa on kauan pelannut alueilla missä on öljyä. Sotaa haluava aseteollisuus oikein toivoo että iran nyt iskisi takaisin. Se antaisi ikäänkuin oikeutuksen käyttää sotilaallista voimaa.
Se on aivan sama millä tekosyyllä kunhan aseet myy ja nehän myy. Iranin kanssa halutaan nyt sota ja siksi provosoidaan lujaa, suorastaan täysillä. Jenkkien sotakone on jo valmiina. Sille jokin Iranin armeija on näytösluonteinen voitto.
Se vaan että miten sitten sodan jälkeen? Ei tuo homma irakissakaan mennyt hyvin. Miksi menisi viereisessä maassa? Siellä tulee taas uusia usa vihaajia jotka on valmiita kuolemaan koston takia. Sellaisia on vaikea pysäyttää, jotka ei välitä omasta hengestään-Tässä kuviossa Trump ei ottanut huomioon, että Irak voisi lähettää joukot kotiin. Ilman tukikohtia hyökkäys Iraniin olisi hankala.
- Anonyymi
Trump pitää tappaa ilman muuta. Tapetaankin jos tulee Suomeen. USA:n poliittinen sekasorto ei kuitenkaan Trumpin tappamisella lähde. Tällä Iraniin kohdistuvalla toimella Trump-idiootti (RIP) kuitenkin varmisti Iranin vaikutusvallan kasvun alueella vuosiksi, jopa vuosikymmeniksi. Mitä idiootteja amerikkalaiset ovatkaan, kun tuollaisen presidentin valitsevat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408