Perasut ahtaalla.

Anonyymi

Taas syntyi uusi vastavoima perussuomalaisille.
Silakkaliike on suunnattu vastustamaan äärioikeistolaista perussuomalaista puoluetta. Kyseiselle liikkeelle oli suuri tarve.

Näitä vastavoimia äärioikeistolle pulpahtelee tuon tuosta. Hyvä niin.

18

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silakkaliike keskittyy pelkästään vasemmistolaiseen hajuun .

      • Anonyymi

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Eikö muuta? Poliittista puoluetta kuitenkin vastustaa, eli on siis poliittinen liike!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Vasemmiston rasismi meitä suomalaisia kohtaan on todellinen ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö muuta? Poliittista puoluetta kuitenkin vastustaa, eli on siis poliittinen liike!

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakkaliike on puoluepolitiikasta vapaa pelkästään rasismin vastainen liike, ei mitään muuta!

        Se on kylläkin äärivasemmiston vihaliike tavallisia suomalaisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.

        Silakkaliikkeen kannattajakunta näyttää koostuvan kaikkein kipeimmistä äärivasemmistolaisista, joiden mielestä kaikki vihreistä oikealla olevat ovat rasisteja ja natseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silakat vastusta poliittisia puolueita vaan rasismia. Heitä ei kiinnosta kuuluuko joku johonkin puolueeseen vai ei. Ainoa yhteinen tekijä on rasismin vastustaminen.

        Miksi valehtelet? Silakkaliikkeen perustaja Johannes Koski on nimenomaan ilmoittanut, että kyseinen liike on suunnattu perussuomalaisia vastaan.


    • Äärivasemmistolainen ääriliike, anarkistien perustama, populistien ylläpitämä , demokraattinen ja siksi ei tuomittava, kuten kaikki muut ääriliikkeet, huomenna koko silakkaparvi on jäteastiassa, tai minkin rehuna , siis siellä missä kuuluukin.

    • Anonyymi

      Vastapaino esiintyy: Ex-pääministeri Ohi Rinne paljastaa kirjassaan: Halla-aho on hullu

      Kirja jäi viimeiseksi kun urakin meni ohi

      "Halla-ahoa ei kannata aliarvioida. Hän on älykäs ja taitava tyyppi, mutta mielipiteiltään sairas”, Rinne totesi ohjeistaessaan vihapuheillaan julkistamassaan kirjassaan ennen uransa loppumista

      Punavihreän Kom Marin Kul Muni Munat Omat Haavisto Niinitön Sisäsalo Ohirinne

      linja on moskeijaa eritoten ex-pääministeri Rinne esittää
      kirjansa vihapuheosassa Halla-ahon hulluuden lisäksi

      uutuuskirjassa, että myös islamilaiset seurakunnat voisivat luterilaisten ja ortodoksisten seurakuntien tavoin kerätä veroa

    • Anonyymi

      Hei toverit joko kohta jaetaan kiväärit ;) Laillista puoluetta uhkaavat vallankumouksen bolsevikit päättyy reunalle ja siitä kuoppaan ;)

      • Anonyymi

        Kyllä jaetaan. meillä suomi ensin liikkeen perussuomalaiset pojat on jo pukeutuneet sotilasasuun.

        PS for ever.


    • Anonyymi

      Lopetetaan vihamieliset puheet ja rasismi!

      https://silakkaliike.fi/

      Asioista pitää keskustella, mutta ILMAN VIHAA ja jatkuvaa toisinajettelijoiden alarvoista ja sivistymätöntä haukkumista.

      • Anonyymi

        Tämäpä huvittavaa, kun silakkaliikkeen someryhmissä lietsotaan jatkuvasti vihaa ja solvataan toisinajattelijoita alatyylisillä termeillä.


    • Anonyymi

      Silakkaliike näyttää jo ajautuneen riitoihin, kun porukka ei osaa päättää, ovatko kaikki ei-vasemmistolaiset natseja, vaiko pelkästään perussuomalaiset. :DDD

      • Anonyymi

        Luonnollisesti kaikki kristityt ja keskustalaiset ovat rasistisia vihanatseja....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe