Tietääkö kukaan???

Elukka

Terve! Olen etsinyt sivua Jämsän löytöeläintalo Hyvän hetken sivuja. Minä haluaisin mennä niille, mutta en edes tiedä onko niillä sivuja. Jos jokun muu tietää Jämsän löytöeläintalo Hyvä hetki

4

769

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telle

      Etsitköhän lemmien hoitokotia nimeltä Hyvä hetki.
      Sellainen on Jyväskylän alueella. Niillä ei kylläkään ole www-sivuja.

      Jämsän löytöeläinasioita hoitaa

      Löytöeläinten säilytys / Timo Salonen Pääskyläntie 361 42100 JÄMSÄ

      Olisiko niin että vievät löytöeläimet hoitokoti Hyvään hetkeen.


      Lemmikkien Lomakoti Hyvä Hetki           
      Postinumero   40100   
      Postitoimipaikka   JYVÄSKYLÄ   
      Puhelin       040-582 1396

      • Elukka

        Tuota noin, olen käynyt Jämsän löytöeläin talolla joka on nimeltään Hyvä hetki. Siellä ne niitä säilyttävät, eivät ne niitä muualle lähde kuskaamaan. Siellä on paljon kissoja,ankkoja/hanhia,pupuja,lampaita ja koiria... Tietäisitkö löytyykö miltään www-sivuilta edes juttua tästä Jämsän löytöeläintalosta?


      • mie
        Elukka kirjoitti:

        Tuota noin, olen käynyt Jämsän löytöeläin talolla joka on nimeltään Hyvä hetki. Siellä ne niitä säilyttävät, eivät ne niitä muualle lähde kuskaamaan. Siellä on paljon kissoja,ankkoja/hanhia,pupuja,lampaita ja koiria... Tietäisitkö löytyykö miltään www-sivuilta edes juttua tästä Jämsän löytöeläintalosta?

        ... paikka josta nimimerkki Telle kertoi yhteys tiedot, ja luulen myös että heillä ei ole mitään sivuja netissä. mutta kannattaa soittaa ja kysellä jos jotain haluaa tietää. Heille viedään sinne löytö eläimiä ja sit siellä kotieläin piha toimintaa ja sitten tätä "loma koti" toimintaa.
        Vai mitä tietoa siitä etsit?


    • sorsa

      onko timo salosen puhelin numero tiedossa kenellä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4613
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3620
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      107
      3503
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3021
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2489
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2384
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2130
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2023
    Aihe