Devoitille rohkaisu

Olet pitkään taistellut ex-ystäväsi harhaopetuksia vastaan tällä palstalla. Älä lannistu, sillä Jeesuskaan ei lannistunut ristillä, kun hän kuoli syntiemme puolesta.
Me emme hae sympatiaa ja suosiota maailmasta ja pakanoilta, vaan Jumala on meidän elämämme tarkoitus.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ystävyyttä ei kyllä kannata mokomien taikauskojen takia karille ajaa.

      Asiat ja tässä tapauksessa harhat riitelevät, ei miehet.

      • Klikkaa sinäkin Matkalaisen nimimerkkiä, niin tiedät kuka mies häntä rohkaisee.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Klikkaa sinäkin Matkalaisen nimimerkkiä, niin tiedät kuka mies häntä rohkaisee.

        Kun nyt tulit puskasta pois, kysyn, miksi sinä jatkat Jeesuksen sovitusveren herjaamista? Etkö sinä ymmärrä, että sinä sodit itseään Jumalaa vastaan?


      • Anonyymi
        Matkalainen kirjoitti:

        Kun nyt tulit puskasta pois, kysyn, miksi sinä jatkat Jeesuksen sovitusveren herjaamista? Etkö sinä ymmärrä, että sinä sodit itseään Jumalaa vastaan?

        Ei ymmärrä eikä haluakaan ymmärtää. Hän täysin sokaistunut saatan hänelle antamista näistä ja lupauksista.


      • Anonyymi
        Matkalainen kirjoitti:

        Kun nyt tulit puskasta pois, kysyn, miksi sinä jatkat Jeesuksen sovitusveren herjaamista? Etkö sinä ymmärrä, että sinä sodit itseään Jumalaa vastaan?

        Siis Teuvoko ei usko Jeesukseen? Tämä on minulle uusi tieto.
        Teuvo, jos näin on, miksi et usko kun kerran sinulle on sanottu suoraan "Raamattu on totta". Tuo koko Raamattu on ylistystä Jeesuksesta ja hänen voitostaan ristillä yli pimeyden voimien. Kannattaa uskoa!


      • Hän on jo Jumalan paaduttamana odottamassa rangaistusta Totuuden Hengen herjauksesta, sillä tämä henki ei todellakaan ole aivopieru.

        Siksi erään vl-hoitomiehen ennustus on käynyt toteen:" hänet heitetään Saatanalle."

        Ei tähän enää tarvitse kenenkään muiden rangaistuksia, koska kirjoitettu on:

        "Jeesus esitti heille toisen vertauksen taivasten valtakunnasta: "Mies kylvi peltoonsa hyvää siementä.

        Mutta kun kaikki nukkuivat, hänen vihamiehensä tuli, kylvi vehnän sekaan rikkaviljaa ja meni pois.

        Kun vilja nousi oraalle ja alkoi tehdä tähkää, rikkaviljakin tuli näkyviin.
        Työmiehet menivät silloin isäntänsä luo ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö sinä kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen on tullut rikkaviljaa?'

        Isäntä sanoi heille: 'Se on vihamieheni työtä.' Miehet kysyivät silloin häneltä: 'Tahdotko, että menemme kitkemään sen pois?'

        'En', hän vastasi, 'te voitte rikkaviljaa kootessanne nyhtää sen mukana vehnääkin.
        Antakaa niiden kasvaa yhdessä elonkorjuuseen asti.
        Kun sen aika tulee, minä sanon korjuuväelle:
        Kootkaa ensin rikkavilja ja sitokaa se kimpuiksi, että se poltettaisiin.
        Mutta vehnä korjatkaa aittaani.'"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Teuvoko ei usko Jeesukseen? Tämä on minulle uusi tieto.
        Teuvo, jos näin on, miksi et usko kun kerran sinulle on sanottu suoraan "Raamattu on totta". Tuo koko Raamattu on ylistystä Jeesuksesta ja hänen voitostaan ristillä yli pimeyden voimien. Kannattaa uskoa!

        Teuvo, kysyn uudelleen, vakavasti, etkö usko että Jeesus on Jumalan poika ja kuoli ristillä voittaen kaikki muut voimat jotta saisimme hänessä syntimme anteeksi ja voisimme päästä Jumalan yhteyteen? Olen täällä puolustanutkin oikeuttasi puhua sekä kysynyt tarinaasi, mutta nyt olen syvästi huolissani siitä miten tämän asian laita on. Kertoisitko? On nimittäin olemassa muitakin voimia, jotka oikein mainiosti voivat saada aikaan näkyjä, valopalloja, tekstejä jne. eivätkä ne kaikki suinkaan ole hyviä ja tosia. Jeesus on se koetinkivi meille näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo, kysyn uudelleen, vakavasti, etkö usko että Jeesus on Jumalan poika ja kuoli ristillä voittaen kaikki muut voimat jotta saisimme hänessä syntimme anteeksi ja voisimme päästä Jumalan yhteyteen? Olen täällä puolustanutkin oikeuttasi puhua sekä kysynyt tarinaasi, mutta nyt olen syvästi huolissani siitä miten tämän asian laita on. Kertoisitko? On nimittäin olemassa muitakin voimia, jotka oikein mainiosti voivat saada aikaan näkyjä, valopalloja, tekstejä jne. eivätkä ne kaikki suinkaan ole hyviä ja tosia. Jeesus on se koetinkivi meille näissä asioissa.

        Hän ei siis aio vastata. Selvä. Vedän johtopäätökseni. Uskoa Jeesukseen tuskin tarvitsee salata, joten tulkitsen vastauksen kysymykseen olevan 'en'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei siis aio vastata. Selvä. Vedän johtopäätökseni. Uskoa Jeesukseen tuskin tarvitsee salata, joten tulkitsen vastauksen kysymykseen olevan 'en'.

        Pyydetäessä Teuvo ei vastaa, pyytämättä aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydetäessä Teuvo ei vastaa, pyytämättä aina.

        Ehdottaisin, että aikuiset ja jopa ikääntyneet ihmiset ottavat nyt järjen käteen ja unohtavat nuo taikauskoon perustuvat riitansa.

        Jos tuo epäjumalanne olisi olemassa, ei maan matosten tarvitsisi oppiriitoja käydä, vai yrittäisittekö häpäistä oikean jumalan tahdon väittelemällä hänen tahdostaan?

        Ehdottaisin oluttuopin halailua yhteisessä pöydässä unohtaen kokonaan tuon taikauskon, koska todistatte toiminnallanne, että jumalanne on vain ihmisen tahtoon taipuva epäjumala.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Ehdottaisin, että aikuiset ja jopa ikääntyneet ihmiset ottavat nyt järjen käteen ja unohtavat nuo taikauskoon perustuvat riitansa.

        Jos tuo epäjumalanne olisi olemassa, ei maan matosten tarvitsisi oppiriitoja käydä, vai yrittäisittekö häpäistä oikean jumalan tahdon väittelemällä hänen tahdostaan?

        Ehdottaisin oluttuopin halailua yhteisessä pöydässä unohtaen kokonaan tuon taikauskon, koska todistatte toiminnallanne, että jumalanne on vain ihmisen tahtoon taipuva epäjumala.

        Teuvo ei halua sopua vaan riitaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo ei halua sopua vaan riitaa.

        Riitaan tarvitaan useimmiten enemmän kuin yksi riitelijä.

        Tässä tapauksessa satuolento aiheuttaa riidan olevaisten kesken, joten hänen puuttumisensa riidan ratkaisuun ei ole todennäköistä.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Klikkaa sinäkin Matkalaisen nimimerkkiä, niin tiedät kuka mies häntä rohkaisee.

        :"Voi sinua, joka olet kaikkea vilppiä ja kavaluutta täynnä, sinä perkeleen sikiö, kaiken vanhurskauden vihollinen, etkö lakkaa vääristelemästä Herran suoria teitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo, kysyn uudelleen, vakavasti, etkö usko että Jeesus on Jumalan poika ja kuoli ristillä voittaen kaikki muut voimat jotta saisimme hänessä syntimme anteeksi ja voisimme päästä Jumalan yhteyteen? Olen täällä puolustanutkin oikeuttasi puhua sekä kysynyt tarinaasi, mutta nyt olen syvästi huolissani siitä miten tämän asian laita on. Kertoisitko? On nimittäin olemassa muitakin voimia, jotka oikein mainiosti voivat saada aikaan näkyjä, valopalloja, tekstejä jne. eivätkä ne kaikki suinkaan ole hyviä ja tosia. Jeesus on se koetinkivi meille näissä asioissa.

        Jeesus sanoi: ” Niin te siis tunnette heidät ( väärät profeetta ) heidän hedelmistään.”
        Matt 7:20
        Olen vakuuttunut, luettuani hänen kirjoitteluaan jonkin verran, eli tarpeeksi, että hänen tekstinsä on alle kaiken arvostelun, eli pahaa hedelmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydetäessä Teuvo ei vastaa, pyytämättä aina.

        Teuvo on auliisti aina vastannut kysymyksiini. Kaikkiin PAITSI TÄHÄN, joka on tärkein kaikista kysymyksistä IKINÄ. Ja rienaajat, jotka tässä vähättelette Jeesusta, voivoi teitä!


      • Anonyymi
        Lounaistuulet kirjoitti:

        Jeesus sanoi: ” Niin te siis tunnette heidät ( väärät profeetta ) heidän hedelmistään.”
        Matt 7:20
        Olen vakuuttunut, luettuani hänen kirjoitteluaan jonkin verran, eli tarpeeksi, että hänen tekstinsä on alle kaiken arvostelun, eli pahaa hedelmää.

        Ai jaa, että jonkin verran on tullut luettua?


    • Anonyymi

      Ef. 6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

      Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
      Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa

    • Löysin raamatusta kuvauksen siitä keitä kaikkia Israelin kunikaan joukkoihin kuuluu Profeetta Samuelin mukaan.
      Mun mielestä nämä useimmat täällä keskustelevista ovat Kuninkaan vaunujen edessä juoksevia palvelijoita, jotka huutavat alas kumartukaa kaikki, kuningas tulee vaunuissaan!
      T.S. puolestaan on profeetta, jonka tehtäväksi Jumala on antanut nuhdella kuningasta tai hänen palvelijoitaan. Aika outo ottelu.
      Itse asiassa pidän näiden vaunun edessä juoksijoiden raamatun lainauksista ja he ovat monesti minua myös rohkaisseet ja lohduttaneet noilla lainauksillaan.
      T.S. puolestaan on toiminut profeettana muuten täydellisesti ja rohkaisten paitsi että hän ei ole Paavalin lisäksi uskaltanut käydä itse Kristuksen ja Jumalankin kimppuun. Jopa Jehovan todistajat uskalsivat tituleerata kirkon Babylonin portoksi, Anglo-Amerikkalaisen maailmanvallan ja Yhdistyneet Kansakunnat pedoiksi jne. T.S. ei ole ryhtynyt osoittamaan Kristusta Iblikseksi ja tämän maailman Jumalaa kaikin tavoin saatanaksi. Kuitenkin raamattu pitää TÄMÄN MAAILMAN JUMALAA PAHANA ja Koraani sanoo, että jopa Kristus menee helvettin, jos ei tunnusta, että Jumala on Ainoa ja Yksi.
      Sanahelinää ja kuminaa ovat lohduttavuudestaan ja rohkaisustaan huolimatta nämä sanat verrattuna ATEISTIEN selkeisiin totuuksiin. He kun suoraan sanovat, että raamattu on satukirja. Ja monin tavoin ateistit ovat kertoneet totuutta uskottavammin.
      Eikö tuo apostoli Paavali sanonut : SUURI VAHINKO AIHEUTUU SIITÄ JOS TE PAKANAIN EDESSÄ RUPEETTE KIISTELEMÄÄN JA TAPPELEMAAN. ENNEMMIN ALISTUKAA TOINEN TOISILLENNE JA ANTAKAA TOKI SORTAA ITSEÄNNE.

      SIITÄ TEIDÄT TUNNETAAN MINUN OPETUSLAPSIKSENI ETTÄ TEILLÄ ON KESKINÄINEN RAKKAUS JA ETTÄ RAKASTATTE TOISIANNE.

      Mutta toki on selvää, että jos iestyy valo ja pimeys toisiinsa niin se on mahdotonta. Peratkaa keskuudestanne pois se joka on paha. Poistakaa vanha hapatus. Itse en siedä joitakin jotka pitävät itseään Kristittyinä ja käyttäytyvät kuin saatanat.
      Tuskin teiltäkään voi samaa vaatia. T.S. on useita kertoja pyytänyt kaikkia kirjoittajia esiintymään omalla nimellään. Tämä on kohtuullinen pyyntö. Alkakaa toki kirjoittaa omilla nimillänne ja ruvetkaa toistenne Facebook-kavereiksi.
      Ja poistakaa keskuudestanne ne jotka pilkkaavat pyhää henkeä muita väheksyen ja kiroten.

      Mutta jos ette lainkaan kykene rakastamaan toisianne niin pitäkää itseänne pakanoina älkääkä Kristuksen opetuslapsina.

      SAMAA JOUKKOA EI VOI OLLA BELIAR JA VALO.

    • Anonyymi

      Onhan tuo uusi nimerkkisi kuvaavampi. Eikös se entinen viitannut vähän niinkuin hartauteen.

      • Anonyymi

        Miksi laitat listaasi hartaanselkäläiset jos luulet että on vain yksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi laitat listaasi hartaanselkäläiset jos luulet että on vain yksi?

        Oletko aivan sekaisin, minua ei kiinnosta listanne. Kommentoin vain uutta nimimerkkiäsi, jos ymmärrät?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe