Kiinnoistas mennä katsomaan se keltsun cinema perjantaina 10.01 tai la 11.01.
Keltsuun hetero pari
17
1132
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän painut tautinen lortto
- Anonyymi
Vähä älyistä kommentointia eunukilta.
Ei täällä oo pakko roikkua jos toisten seksuaalisuus ahdistaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä älyistä kommentointia eunukilta.
Ei täällä oo pakko roikkua jos toisten seksuaalisuus ahdistaaJopa täällä joillakin aikaa viettää ja kirjoittaa sitten turhuuksia. Onneks myös fiksujakin löytyy
- Anonyymi
Tommosia kommentteja tulee urpolta jolla ei toimi ylä eikä alapää.Pitää varmaan itseään fiksuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommosia kommentteja tulee urpolta jolla ei toimi ylä eikä alapää.Pitää varmaan itseään fiksuna.
Näillä sivuilla ei kukaan täysjärkinen seuraa hae
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näillä sivuilla ei kukaan täysjärkinen seuraa hae
Mikä sivussa vikana jos sopii tapaamisen oikean ihmisen kans.
- Anonyymi
Muakin kiinnostais. Nainen yksin.
- Anonyymi
Kerro lisää!
- Anonyymi
Mikä sua kiinnostaisi nainen yksin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen mätänemis pisteessä oleva persesuoli kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi tietenkin.en yksin kylläkään oo tulossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksi tietenkin.en yksin kylläkään oo tulossa
- Anonyymi
launtaina 18.1 alku illasta vois kävästä
reilu 50 ukkomies- Anonyymi
Painu saunan taakse akkas pettäjä ja hyppää jojoon
- Anonyymi
Kiinnostais milloin? Hetero
- Anonyymi
Tänään 11.01 noin 23.30vaikka
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798