Mihin on kadonnut

Anonyymi

kaikki 5G aiheiset keskusteluketjut? Tein sellaisen viimeksi joulun pyhinä ja nyt koko ketju on poistettu.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs sinä tiedät mistään 5G aiheesta? Siksi varmaan poistettu, koska paskaa! Turha kylvää tietoa, joka ei ole faktaa.

      • 5 G- aiheesta ei valtamediassa ole mainittu ainoatakaan kielteistä asiaa ja sen pitäisi jo hälytyskelloja soittaa.

        Vaihtoehtomedioissa sen sijaan on runsaasti tietoa aiheesta saatavilla mutta kiinnostus jää vähäiseksi koska suoranaisia ja näkyviä haittoja ei ole tunnistettavissa.

        Aihe on kuitenkin mitä mielenkiintoisin salaliittoteoreetikoille.
        Hauskinta on mielestäni 5 G- mastojen naamionti mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Näitä koskevia vidoita on poistettu läjäpäin JuuTupesta ja voinemme kysyä miksi näin?

        Tässä asiaa naamiopuiden parista:
        https://www.youtube.com/watch?v=HJR2_Z-_a9Y


      • nazi kirjoitti:

        5 G- aiheesta ei valtamediassa ole mainittu ainoatakaan kielteistä asiaa ja sen pitäisi jo hälytyskelloja soittaa.

        Vaihtoehtomedioissa sen sijaan on runsaasti tietoa aiheesta saatavilla mutta kiinnostus jää vähäiseksi koska suoranaisia ja näkyviä haittoja ei ole tunnistettavissa.

        Aihe on kuitenkin mitä mielenkiintoisin salaliittoteoreetikoille.
        Hauskinta on mielestäni 5 G- mastojen naamionti mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Näitä koskevia vidoita on poistettu läjäpäin JuuTupesta ja voinemme kysyä miksi näin?

        Tässä asiaa naamiopuiden parista:
        https://www.youtube.com/watch?v=HJR2_Z-_a9Y

        Kelpo salkkareillehan kelpaa mikä vain salaliitoksi ja petokseksi, mikä johtaa koomisiin väitteisiin.
        Hauska oli äsken yhden littarin syytös, että litteän maan salailusta on todisteena se, ettei peruskoulussa opeteta yliopistotason fysiikkaa ja perspektiivioppia: §Tästä ei puhuta koulussa mitään!"

        5G tarvitsee peittoalueelleen paljon mastoja. Ne eivät ole kauniita vaan pistävät ympäristössään silmään rumina häkkyröinä. Monet antennimastoja valmistavat firmat ovat tuoneet markkinoille mitä erilaisimpia maisemaan ja ympäristöön paremmin sulautuvia mastomalleja ja naamiointitapoja.
        https://twistedsifter.com/2012/08/examples-of-cell-phone-tower-disguises/

        No salkkarithan riemuitsevat. Sillä todistellaan nyt, että 5G on vaarallinen, koska mastot halutaan piilottaa yleisöltä "paniikin ja vastarinnan vähentämiseksi".

        Ilmiselvä salailuyritys!!!
        Salkkarina tai gang stalkattuna eläminen on varmasti haastavaa, mutta antoisaa, jos kekseliäisyyttä ja mielikuvitusta vain riittää. Materiaalia nimittäin kyllä riittää maailman tappiin ja ylikin.


    • Anonyymi

      Jos 5G on ihmisille vaarallista minä lupaan olla kuollut 5 vuoden päästä.

      Moniko 5G pelottelija lupaa olla kuollut 5v päästä jos 5G ei ole ihmisille vaarallista?

      Eikö usko omaan propagandaan sittenkään ole voimakas?

    • Anonyymi

      Tääsä on muutama video, joka kertoo 5 G:n vaaroista.

      USA:n senaatissa pidetty lyhyt asiantuntijapuhe

      https://www.youtube.com/watch?v=1Qt5B39LB7c

      Lintuja tippuu taivaalta Englanissa.

      https://www.youtube.com/watch?v=LjT-HmuzYPg

      Sama Hollannissa.

      https://www.youtube.com/watch?v=1dWFWqniF9c

      Mehiläisiä kuolee Kaliforniassa 5G Mastojen väliin.

      https://www.youtube.com/watch?v=X5IhKHGDKhM

      Kyllä tilanteesta olisi aihetta huolestua. Monissa paikoissa (mm. Bryssel, Geneve, 125 Italialaista paikkakuntaa, Japani..) on 5 G:n käyttöönotto on kielletty. Suomessa ollaan selvästi takapajuisia asian suhteen, eikä välitetä 5G teknologian vaaroista.)

      • Anonyymi

        Eli uskot asiaan niin paljon että lupaat olla kuollut 5v päästä jos 5G ei olekkaan vaarallista?

        Minä kun uskon ettei se ole vaarallista niin paljon että uskallan luvata olla kuollut jos se olikin vaarallista.


      • Anonyymi

        Mikset linkkaa videota, jossa 5G:n sairastuttamia ja tappamia ihmisiä hoitaneita lääkäreitä ja terveysviranomaisia haastatellaan?
        Niitähän pitäisi olla massoittain maissa, joissa 5G on ollut jo pidempään käytössä!
        Missä ovat kaikki kulointodistukset ja ruumiinavauspöytäkirjat, joissa kuolinsyynä on 5G?

        Minusta niistä pitäisi olla jo huolissaan.


      • "Monissa paikoissa (mm. Bryssel, Geneve, 125 Italialaista paikkakuntaa, Japani..) on 5 G:n käyttöönotto on kielletty. Suomessa ollaan selvästi takapajuisia asian suhteen, eikä välitetä 5G teknologian vaaroista.)"

        Kirjoittaja selvästikään ei kykene näkemään ja ymmärtämään muita syitä kiellolle kuin olettamansa selkeät näytöt sen terveydellisistä vaaroista. Demokraattisissa päätöksentekoprosesseissa vaikuttavat kuitenkin kymmenet muutkin tekijät kuin puhdas fakta, sillä päätökset tehdään äänestämällä ja äänestäjiin vaikutetaan, olipa kyseessä päätöksentekoelin tai kansanäänestys. 5G vaatii verkkojen rakentamiseen ja lisensseihin ihan hitosti pääomia. Esimerkiksi, kun nykyisten verkkojen tuotto ei siihen riitä, vastustetaan ja lobataan vimmatusti, jottei kentälle tulisi vierasta kilpailevaa pääomaa, mikä romahduttaa nykyisten toimijoiden aikaisempien investointien tuoton. Vastustaminen ja lobbaus toteutetaan johdonmukaisesti fake newsien ja väärän tiedon levittämisellä, sillä kohteena on päättävät, siis periaatteessa koko kansa.

        Ihan yhtenä esimerkkinä vain.

        Analogisesti voidaan tällaiselta yksisilmäiseltä katsantokannalta käsin esittää, että:

        Katolinen kirkko on kiletänyt kondomien käytön.
        Meillä ollaan selvästi tässäkin niin takapajulla ettei välitetä kondomin käytön vaaroista.

        Saksassa on nastarenkaat kielletty.
        Meillä ollaan selvästi tässäkin niin takapajulla ettei välitetä nastarenkaiden käytön vaaroista.

        Islamilaisissa maissa on alkoholin käyttö kielletty.
        Meillä ollaan selvästi tässäkin niin takapajulla ettei välitetä alkoholin käytön vaaroista.

        Kiinassa, Venäjällä, Saudeissa ja monissa muissa maissa on mielipiteen vapaa ilmaiseminen kielletty.
        Meillä ollaan selvästi tässäkin niin takapajulla ettei välitetä mielipiteen vapauden vaaroista.

        Jne. Ihan vain esimerkiksi.


      • Anonyymi

        On löydetty 5G-mastojen välistä myös kuolleita nisäkkäitä ja varmasti jossain myös joku ihminen, puhumattakaan kuolleista kasveista ja muista hyönteisistä.
        Niitä on löydetty myös aita- ja sähkötolppien, vesistöjen, rakennusten, liikennemerkkien, jopa ihmisten välistä.
        Miljoonittain!
        Kamalaa!!
        Kiellettävä!!!


      • Muuten ... jos 5G on hengenvaarallinen, niin millähän tavoin nuo sitä kannattavat, ajavat ja rekentavat tahot sitten ovat ajatelleet itse suojautuvansa sen vaaroilta?
        Olisiko aloittajalla ideoita?


    • Anonyymi

      Minä aloitin uunna vuonna ketjun jossa käsiteltiin ilman hengittämisen vaarallisuudesta ja se on poistettu. Samoin kävi vessapaperin käytön terveysvaaroista varoittavalle ketjulleni.

      • Anonyymi

        Ha ha!


    • Anonyymi

      Kaikelle yliherkät eivät ole vielä heränneet asiaan . Poteminen kännykän säteilystä herättää mielikuvituksen propeli pipoille taas kerran . Säteilleekö taas vain ullakko

    • Anonyymi

      No, mikä maksaa.

      5G pelokkaat/pelottelijat.

      Käsi ylös kuka lupaa olla kuollut 5v päästä jos 5G ei olekkaan vaarallista?

      Minä edelleen lupaan olla kuollut 5v päästä jos 5G on vaarallista.

      Ettekö te sittenkään usko pelotteluunne?

    • Aikojen kuluessa on terveysvaaroilla vastustettu mm ukkosenjohdattimia, sähköä yleensäkin, sähkölinjoja, autoja, junia, lentokoneita, radiota, televisiota, 4G:tä, 3G:tä, GSM:ää, NRT:tä, Internettiä, Wlania.

      Samoin perustein on vastustettu rokotuksia, antibiootteja, lihansyöntiä, vegetarismia, itsetyydytystä, naimista, ehkäisyä, ylensyöntiä, paastoa, puulämmitystä, sähkölämmitystä, vesikeskuslämmitystä, ilmalämmitystä, lattialämmitystä, lämpöpumppuja, koneellista ilmanvaihtoa, tasakattoja, harjakattoja, kivitaloja, puutaloja ... voi hyvä isä kuitenkin.

      Jos kaikki olisi totta mitä nämä hysteeriset neuvonantajat sanovat, ihmiskunta olisi jo aikoja sitten mennyt dinojen perään.

      Odottelemme edelleen ensimmäistä todistetusti 5G:n käytön tappamaa ihmistä.

    • Anonyymi

      Nuo 5 G:tä vaarattomana pitävät eivät usko sellaisten uhrien kokemuksia, jotka kärsivät siitä ja myös säteilytysvainosta! Heille ei pysty millään tavalla selittämään asiaa, koska he joko eivät usko, tai sitten tahallaan väittävät vastaan.

      Itse he tuskin pystyttäisivät telttaa 5G mastosta 50 metrin läheisyyteen ja ottaisivat sinne myös kotieläimet koekaniineiksi kärsimään. Mutta jos vaarattomina pitäisivät, niin tokihan ei pitäisi olla epäilystäkään, etteikö heillä itsellään olisi uskallusta pitkiä aikoja viettää, vaikkapa nyt 5G säteilyviuhkan alueella? Sama koskee muitakin aiheita. Jos sä väität jonkun vaaralliseksi ja vastapuoli väittää toisin, kysy: "Uskallatko mennä itse "todistamaan" asiaa." Jos sanoo, ettei tarvetta, niin sellainen ei ole uskottavaa.

      • Tästä voit tarkistaa, missä kaikkialla maailmassa 5G on käytössä.
        https://www.lifewire.com/5g-availability-world-4156244

        Monta säteilyviuhkaa ja paljon telttailijoita, asukkaita ja karjaa 50 metrin päässä mastosta. Useita miljoonia.

        Jos minä vaikka pyydän sinua menemään telttailemaan kehä kolmosen varteen todistaaksesi minulle, että kehä kolmonen ei ole hengenvaarallinen, niin kyllä minä pitäisin vastausta, että ei ole tarpeen ihan hyväksyttävänä.


      • Fat_Earth kirjoitti:

        Tästä voit tarkistaa, missä kaikkialla maailmassa 5G on käytössä.
        https://www.lifewire.com/5g-availability-world-4156244

        Monta säteilyviuhkaa ja paljon telttailijoita, asukkaita ja karjaa 50 metrin päässä mastosta. Useita miljoonia.

        Jos minä vaikka pyydän sinua menemään telttailemaan kehä kolmosen varteen todistaaksesi minulle, että kehä kolmonen ei ole hengenvaarallinen, niin kyllä minä pitäisin vastausta, että ei ole tarpeen ihan hyväksyttävänä.

        Kuolemantapauksia on kirjattu ydinvoiman, 5 G:n, rokotusten ja jopa alienien yhteydessä.
        Muistutan kuitenkin huolestuneita että erään tutkimuksen mukaan ainakin Suomessa kuolleisuus on täydet 100 %.


      • Anonyymi
        Fat_Earth kirjoitti:

        Tästä voit tarkistaa, missä kaikkialla maailmassa 5G on käytössä.
        https://www.lifewire.com/5g-availability-world-4156244

        Monta säteilyviuhkaa ja paljon telttailijoita, asukkaita ja karjaa 50 metrin päässä mastosta. Useita miljoonia.

        Jos minä vaikka pyydän sinua menemään telttailemaan kehä kolmosen varteen todistaaksesi minulle, että kehä kolmonen ei ole hengenvaarallinen, niin kyllä minä pitäisin vastausta, että ei ole tarpeen ihan hyväksyttävänä.

        Tokihan kannattajien pitäisi olla auliisti ensimmäisinä ottamassa vaarasta osuutensa, vaikkapa niin, että antaa sijoittaa kattonsa päälle 5G maston. Tuo on ihan uusi asia ja se, että niitä mastoja tulevat laittamaan tiuhaan seurannan mahdollistamiseksi.

        Tietääkseni kehäkolmosen varteen ei ole varsinaisesti ajateltukaan telttailupaikkaa ja siten mahdolista pidempiaikaista asumista, jos telttailu yleensä Suomessa kovin pitkäaikaista asumista olisi. Autotiellä saattaa sattua kolari ja siten tien varressa majoittuminen ei ole kovin turvallista.


      • nazi kirjoitti:

        Kuolemantapauksia on kirjattu ydinvoiman, 5 G:n, rokotusten ja jopa alienien yhteydessä.
        Muistutan kuitenkin huolestuneita että erään tutkimuksen mukaan ainakin Suomessa kuolleisuus on täydet 100 %.

        Aivan niin. Kuolemantapauksia ja vakavia sairastumisia on kirjattu myös lehden lukemisen, ongella istumisen ja soutelun yhteydessä, paskalla käydessä, syödessä ja saunoessa. Luotettavien tilastojen mukaan jokainen Suomessa kuollut oli ainakin kerran elämässään käynyt ulkona.

        Kuolemanvaara vaanii kaikkialla eikä 5G sitä kyllä poistakaan, sen myönnän auliisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tokihan kannattajien pitäisi olla auliisti ensimmäisinä ottamassa vaarasta osuutensa, vaikkapa niin, että antaa sijoittaa kattonsa päälle 5G maston. Tuo on ihan uusi asia ja se, että niitä mastoja tulevat laittamaan tiuhaan seurannan mahdollistamiseksi.

        Tietääkseni kehäkolmosen varteen ei ole varsinaisesti ajateltukaan telttailupaikkaa ja siten mahdolista pidempiaikaista asumista, jos telttailu yleensä Suomessa kovin pitkäaikaista asumista olisi. Autotiellä saattaa sattua kolari ja siten tien varressa majoittuminen ei ole kovin turvallista.

        Hei, minä en ole mikään 5G:n "kannattaja".
        Vastustan kaikkea hysteeristä ja vainoharhaista keuhkoomista heti kun jossain joku vihjaisee jostakin perättömästä riskistä joka ei missään ole lauennut.

        Minusta se on ihan yhdentekevää millä taajuudella kännykkäni toimii - nopeus riittää minulle jo nyt, en pysty kuitenkaan tämän nopeammin puhumaankaan.


    • Anonyymi

      SUPO, SEPO ja venäläiset erikoispalvelut tekevät yhteistyötä.

      • Minä vastustan voimakkaasti kondomien käyttöä yhdynnöissä ulkomailla. Niistä voi tulla vaikka mitä kumiallergioita ja lisäksi valaat ja delfiinit tukehtumiskuolevat.

        Olen käynyt Thaimaassa n. 35 x ilman tippuritartuntaa.
        Kotimaassa preservatiivit ovat toki pakollisia irtosuhteissa koska pakolaiset ovat tuoneet meille takaisin jo tapetut sukupuolitaudit.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Minä vastustan voimakkaasti kondomien käyttöä yhdynnöissä ulkomailla. Niistä voi tulla vaikka mitä kumiallergioita ja lisäksi valaat ja delfiinit tukehtumiskuolevat.

        Olen käynyt Thaimaassa n. 35 x ilman tippuritartuntaa.
        Kotimaassa preservatiivit ovat toki pakollisia irtosuhteissa koska pakolaiset ovat tuoneet meille takaisin jo tapetut sukupuolitaudit.

        Minusta 5g-vaikeudet juontavat juurensa siihen ajankohtaan kun Sonera vaihtoi nimensä Teliaksi. Jäi roikkumaan entinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta 5g-vaikeudet juontavat juurensa siihen ajankohtaan kun Sonera vaihtoi nimensä Teliaksi. Jäi roikkumaan entinen...

        Kumoaako koronavirus 5g-uhkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumoaako koronavirus 5g-uhkat?

        Kuulin, että Wuhanissa olisi just tuo 5 g, joten melko varmasti omiaan myös heikentämään immuniteettia.

        Voi olla, että tulee coronan perästä rutto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin, että Wuhanissa olisi just tuo 5 g, joten melko varmasti omiaan myös heikentämään immuniteettia.

        Voi olla, että tulee coronan perästä rutto.

        Wuhanin 5g-verkon kattavuus on NOLLA prosenttia. Siellä ei ole 5g-verkkoa ainakaan tämä tiedon mukaan, joka on päivitetty 6.1.2020:
        https://www.nperf.com/en/map/CN/1791247.Wuhan/14505.China-Unicom/signal/?ll=30.58886376540065&lg=114.13490295410158&zoom=10

        Valitse vuoron perään kukin kolmesta operaattorista sivun yläosan valikosta ja tarkista itse, ole hyvä.

        Ei ole mitään tarvetta levittää huhupuheita ja olia pelkojaan tosiasioina, kun tietoa on saatavilla parilla sormenliikkeellä.
        Törkeään disinformaatiota.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe