Sensuuri on nyt mennyt liian pitkälle Suomi24.fi:ssä BLOGISSA

Anonyymi

ALLA MAINITTU KIRJOITUKSENI POISTETTIIN TÄNÄ ILTANA, MITÄ TÄSSÄ ON SÄÄNTÖJEN VASTAISTA.

Ei ole mitään järkeä jatkaa asiakkaana, koska tämä suomi24 postitunnus lakkaa olemasta tämän vuoden aikana. Typeryyttä on maksaa tästä heikkolaatuisesta palvelusta , jonka kautta tulee roskapostia päivittäin 10-15 kpl kun tekee estoja aktiivisesti.
Avasin itse parissa minuutissa OUTLOOK.COM päätteisen uuden sähköpostin, avaaminen oli helppoa ja selkeää, postini aukeaa nopeasti ja palvelu selkeä.

Minä olen ollut suomi24.fi käyttäjä 11 vuotta, olisin IDIOOTTI jos maksaisin siitä mikä maailmalla on ILMAISTA, eli kaikki päättyy aikanaan ja tämä oli nyt sitten tåssä.

Minulle oli kertynyt 2500 rakasta sähköpostia ja kymmenisen yhteystietoa esimerkiksi laskuihin liittyen, tein tässä nyt yhden illan töitä siirsin kaikki todellisesti tärkeät sähköpostit noin yllätys yllätys 35 kappaletta ja laskuttajille uuden sähköpostin. Tein töitä pari kolme tuntia. Jos olisin pitänyt sakemannien ulkomaakielistä sähköpostia voimassa seuraavat 10 vuotta olisin hävinnyt kustannustason noususta johtuvat kohtuulliset hinnantarkastukset huomioiden vähintäin 200 euroa eli tästä tuli hyvä tuntipalkka ja nyt toimiva varma vakavarainen ja maineestaan kiinni pitävä yhteistyökumppani taustalla.

Aikoinaan kun kesäloman vuoksi jäi maksutv lasku maksamatta ja he sulki palvelun sanoin 7 vuoden huuhaa C.more palvelun irti 360 euroa siis vuodessa nyt olen sen kiinnipanon johdosta mitä he pyysivät anteeksi olen jo 3000 euroa rikkaampi.

Loppuu samalla kirjoittelu tänne ei edes ole kivaa kun kaikki kirjoittajat ovat pelkkiä anonyymejä, hyväkin palvelu tuhoutuu kun porukka tekee riittävästi huonoja siirtoja kuka uskoisi esimerkiksi että Keltainen pörssi jo konkurssissa taisipa Aller julkaisut iskeä kädet siihen itteensä

5

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt ei pääse enää ollenkaan kirjoittamaan?

• Anonyymi

Kokeilen. Meneekö tämä sensuurista läpi.
      Minä olen ehta savolainen.

• Anonyymi

Luojalle kiitos, en ole vihervasemmistolainen.

• Anonyymi

Suomalaiset miehet ovat rumia ja vätyksiä.

• Anonyymi

Kyä tää tästä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      173
      2024
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      82
      1470
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1404
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      11
      1147
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1057
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      983
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      41
      874
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      844
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      805
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe