Sensuuri on nyt mennyt liian pitkälle Suomi24.fi:ssä BLOGISSA

Anonyymi

ALLA MAINITTU KIRJOITUKSENI POISTETTIIN TÄNÄ ILTANA, MITÄ TÄSSÄ ON SÄÄNTÖJEN VASTAISTA.

Ei ole mitään järkeä jatkaa asiakkaana, koska tämä suomi24 postitunnus lakkaa olemasta tämän vuoden aikana. Typeryyttä on maksaa tästä heikkolaatuisesta palvelusta , jonka kautta tulee roskapostia päivittäin 10-15 kpl kun tekee estoja aktiivisesti.
Avasin itse parissa minuutissa OUTLOOK.COM päätteisen uuden sähköpostin, avaaminen oli helppoa ja selkeää, postini aukeaa nopeasti ja palvelu selkeä.

Minä olen ollut suomi24.fi käyttäjä 11 vuotta, olisin IDIOOTTI jos maksaisin siitä mikä maailmalla on ILMAISTA, eli kaikki päättyy aikanaan ja tämä oli nyt sitten tåssä.

Minulle oli kertynyt 2500 rakasta sähköpostia ja kymmenisen yhteystietoa esimerkiksi laskuihin liittyen, tein tässä nyt yhden illan töitä siirsin kaikki todellisesti tärkeät sähköpostit noin yllätys yllätys 35 kappaletta ja laskuttajille uuden sähköpostin. Tein töitä pari kolme tuntia. Jos olisin pitänyt sakemannien ulkomaakielistä sähköpostia voimassa seuraavat 10 vuotta olisin hävinnyt kustannustason noususta johtuvat kohtuulliset hinnantarkastukset huomioiden vähintäin 200 euroa eli tästä tuli hyvä tuntipalkka ja nyt toimiva varma vakavarainen ja maineestaan kiinni pitävä yhteistyökumppani taustalla.

Aikoinaan kun kesäloman vuoksi jäi maksutv lasku maksamatta ja he sulki palvelun sanoin 7 vuoden huuhaa C.more palvelun irti 360 euroa siis vuodessa nyt olen sen kiinnipanon johdosta mitä he pyysivät anteeksi olen jo 3000 euroa rikkaampi.

Loppuu samalla kirjoittelu tänne ei edes ole kivaa kun kaikki kirjoittajat ovat pelkkiä anonyymejä, hyväkin palvelu tuhoutuu kun porukka tekee riittävästi huonoja siirtoja kuka uskoisi esimerkiksi että Keltainen pörssi jo konkurssissa taisipa Aller julkaisut iskeä kädet siihen itteensä

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt ei pääse enää ollenkaan kirjoittamaan?

    • Anonyymi

      Kokeilen. Meneekö tämä sensuurista läpi.
      Minä olen ehta savolainen.

    • Anonyymi

      Luojalle kiitos, en ole vihervasemmistolainen.

    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet ovat rumia ja vätyksiä.

    • Anonyymi

      Kyä tää tästä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe