Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

VETOOMUS kaikille uskoville

Anonyymi

Rukoillaan yhdessä Suomen päättäjien puolesta Sanan kehoituksen mukaisesti:
"Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta, kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.
Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa ..." (Paavalin 1. kirje Timoteukselle 2:1-6)
Muistakaamme erityisesti opetusministeri Li Anderssonia, että hän tulisi elävään uskoon!
Kiitos, että huomioitte tämän. Meillä on rukouksia kuuleva Jumala, joka aikanaan vastaa kaikkiin pyyntöihimme ja anomisiimme.
"vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras" (Jaak 5:16).

5

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tässä on pieni ongelma
      Rukoukset eivät toimi, mutta voittehan kokeilla HEH HEH HEH

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Marcus Aureliuksen kirje senaatille
        (jossa hän todistaa, että kristityt aiheuttivat hänen voittonsa)

        Keisari, Caesar Marcus Aurelius Antoninus, Germanicus, Parthicus, Sarmaticus, Rooman kansalle, ja pyhälle senaatille, tervehdys.
        Minä selitin teille suuren suunnitelmani, ja mitä etua minä sain Germanian rajaseuduilla, paljolla raatamisella ja kärsimyksellä, sen olosuhteen seurauksena, että olin vihollisen ympäröimänä. Minä itse olin suljettuna Carnuntumiin 74 kohortin kanssa, lähes 15 kilometrin päässä. Ja vihollisen ollessa käden ulottuvilla, tiedustelijat osoittivat meihin, ja meidän kenraalimme Pompeianus näytti meille, että meidön lähellämme oli sekalainen joukko, 977 000 miestä, jonka me itse asiassa näimmekin. Ja minä olin tämän valtavan sotajoukon sulkema, mukanani vain eräs pataljoona, joka oli muodostettu ensimmäisestä, kymmenennestä ja merilegioonista.
        Tutkittuani siis omaa asemaani, ja sotajoukkoni asemaa, kunnioituksella tuota valtavaa barbaarien ja vihollisen joukkoa kohtaan, minä nopeasti vetäydyin rukoilemaan maani jumalia. Mutta ne eivät välittäneet minusta, ja minä kutsuin luokseni niitä meidän keskuudestamme, joita kutsutaan kristityiksi. Ja tehtyäni tiedusteluja, minä löysin heitä suuren määrän ja valtavan sotajoukon, ja minä raivosin heitä vastaan, mikä oli todella turhaa, sillä vasta jälkeen päin minä opin heidän voimansa. He aloittivat taistelun, ei valmistelemalla aseita, ei varustuksia eikä torvia, sillä sellainen valmistautuminen on heille inhottavaa, sen Jumalan tähden, jota he kantavat omassa tunnossaan. Siksi on niin, että niillä, joita me pidämme ateisteina, on Jumala hallitsevana voimana, linnoittautuneena heidän omaantuntoonsa.
        Sillä kun he olivat heittäytyneet maahan, he eivät rukoilleet ainoastaan minun puolestani, vaan myös koko armeijan puolesta, että heidät vapautettaisiin nälänhädästä ja janosta. Sillä viiteen päivään meillä ei ollut yhtään vettä, koska sitä ei ollut missään. Me olimme Germanian sydämessä ja vihollisen alueella. Ja samaan aikaan, kun he heittäytyivät maahan ja rukoilivat Jumalaa (Jumalaa, jota minä en tunne), taivaasta satoi kaatamalla vettä, meidän yllemme virkistävän viileänä, mutta noiden Rooman vihollisten ylle palelluttavana hallana. Ja me havaitsimme välittömästi Jumalan läsnäolon rukouksen seurauksena - Jumalan, joka on voittamaton ja jota ei voi tuhota.
        Kun tämä on saatu selville, antakaamme anteeksi sellaisille, jotka ovat kristittyjä, etteivät he rukoilisi ja saisi sellaista asetta meitä itseämme vastaan. Ja minä neuvon, että yhtäkään ihmistä ei saa omassa maassaan syyttää siitä, että on kristitty. Mutta jos löydetään kuka tahansa, joka syyttää kristittyä siitä, että hän on kristitty, minä haluan tehdä määräyksen, että se, jota syytetään kristittynä olemisesta, hänet tiedostetaan sellaiseksi, eikä häntä siis syytetä mistään muusta, kuin siitä, että hän on kristitty, mutta se, joka häntä syyttää, poltettakoon elävältä.
        Ja lisäksi minä tahdon, että hän, joka on provinssin hallituksen luottamusta nauttiva, ei pakota sellaisia kristittyjä antautumaan, jotka tunnustavat ja edistävät sellaista asiaa, eikä luopumaan, eikä heille tule tehdä mitään muutakaan. Ja minä haluan, että nämä asiat vahvistetaan senaatin julistuksella. Ja minä käsken, että tämä minun käskykirjani on julkaistava Trajanin foorumissa, siinä tarkoituksessa, että se luetaan. Prefekti Vitrasius Pollio pitäköön huolta, että se viedään kaikkiin ympäröiviin maakuntiin, ja että kukaan, joka toivoo, että hänellä on sille käyttöä, tai toivoo omistavansa sen, ei saa olla estetty saamaan kopiota tästä dokumentista, jonka nyt julkaisen.


    • Anonyymi

      Miksi maailma menee vain pahemmaksi vaikka uskovaiset ovat aktiivisesti rukoilleet päättäjien puolesta?
      Siksikö että rukouksillanne vahvistatte pahuuden palvelijoiden käsiä jotta tekisivät yhä menestyksekkäämmin pahuutta?

      Jos haluatte rukoilla noiden satanistien puolesta niin rukoilkaa edes yksityiskohtaisia aiheita kuten terroristien poistaminen maasta.

      Jos te rukoilette vain ympärispyöreästi "siunaa viisaita päätöksiä" kuten olette tähän asti tehneet niin ne todellakin tekevät "viisaita" päätöksiä omien pahojen menestystensä mukaisia.

      • Anonyymi

        Olet nähtävästi osallistunut aktiivisesti rukouskokouksiin, kun noin tarkasti tiedät mitä asioita siellä rukoillaan ja mitä ei! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe