"Synkronointi epäonnistui"
"Polar Flow pysähtynyt"
"Raportti"
Jo monta päivää.
Tuli kai joku ohjelmistopäivitys.
Mitä toi raportti tekee?
Muilla samoja ongelmia?
Pitää mennä ostamaan joku toinen ranneke. Ehdotuksia?
Alkaa nyppimään Polar sykemittari
30
7766
Vastaukset
- Anonyymi
Onko se niin, että pari vuotta vanhaa vehjettä ei enää tueta, niin että pitäisi ostaa uusi?
Ei se ainakaan Polar ole, jos tämä nyt jo on sökö. - Anonyymi
Sykkeen pysähtymisen huomaa ilman lelujakin.
- Anonyymi
Vehkeen pysähtyminen nostaa sykettä..
- Anonyymi
Insinööri on tehnyt mittarin toiselle insinöörille, ei tavalliselle kansalaiselle, käyttö ei onnistu muuten kuin ohjekirja toisessa kädessä. Miksei voida tehdä sykemittaria missä olisi vain kaksi nappia: käynnistä urheilusuoritus ja lopeta urheilusuoritus. Kaikki muut toiminnot sitten sinne syvemmälle valikkoihin.
- Anonyymi
Kyllä mun "älykello" mittaa sykkeen ihan kyselemättä. Jopa yöllä. Ei tarvitse erikseen mitään suorittaa. Kännykästä voi jotain asetuksia muutella, jos haluaa.
- Anonyymi
Tokmannilla on ainakin yksi sellainen vehje, missä vaan yksi nappula. Kaikki toimii siitä. Näyttö päällä vaan, kun nappulaa painaa. Säästää akkua.
Käyttöönotto vaatii älykännyn, jos haluaa kellon aikaan, mikä on tyhmää. Muuten voi käyttää ilman sovelluksia.
Alta kahden kympin. - Anonyymi
Polarissa on viisi knappulaa ja niiden miljoona näppäinyhdistelmää!!
Kyllä olisi Matti Näsällä asiaa!
- Anonyymi
Ei suostu pariutumaamaan eikä synkronoitumaan tänäänkään.
Kaikki ohjeen mukaiset temput tehty viimeistä vaille.. Palauta tehdasasetus!
Toista tuntia mennyt elämää ihan hukkaan tämän vempaimen kanssa.- Anonyymi
Heitä mäkeen se.
- Anonyymi
Nyt tuo urpo vehje jakelee passiivisuusleimoja! Aika lähteä liikkeelle!
Pian pari tuntia tapellut tuon vehkeen kanssa turhaan ja sitten alkaa herjaamaan. Sauhu nousee korvista.
Reiluun pariin vuoteen pamahti kolmas leima! Hyvästä syystä sentään.. .. kele! - Anonyymi
Sitäpaitsi tuo jatkuva vilkkuva led-valo ranteessa aiheuttaa jotain ihomuutoksia.
Varmaan kohta ambutoidaan käsi olkapäästä.
Ole siinä sitten aktiivinen.
Ilman kättä ei kyllä jaella passiivisuusleimoja.
Aina jotain hyvää!- Anonyymi
Vilkkuva 💡 valo 💡 häiritsee yöunta jopa herättää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilkkuva 💡 valo 💡 häiritsee yöunta jopa herättää!
Ostin Garmin in kellon.
Paljon pare.
Vilkkuvaloja enemmän, mutta iho on silti hyvä. - Anonyymi
Garmin ei vaikuta ihoon, vaikka valoja enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Garmin ei vaikuta ihoon, vaikka valoja enemmän.
Garminin tasoiset laitteet maksavat 10€ Temussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Garminin tasoiset laitteet maksavat 10€ Temussa.
Ihan Powerista ostin aidon.
- Anonyymi
Se on loppu nyt. Homma ei toimi.
Tuli aamulla viimeinen päivitys Flow appiin. Tästä lähin kehitetään Wantagea ja Fow tuetaan vain Android 6.0.
Synkronointi ei toimi. Alkaa, mutta keskeytyy.
Kahdella viimeisellä päivityksellä pilattiin toimiva systeemi.
Nyt toivotaan, että ihmiset ostavat uuden rannekkeen muutamalla satasella ja päälle uuden kännykän, jotta voivat seurata askelia ja sykettä. Ei tule tapahtumaan. Rahalla on oarempaakin käyttöä.
Niin kauan kuin Polar mittareita on ollut käytössä, on minulla ollut mittari. Tämä neljäs tai viides jäi viimeiseksi ja lyhytikäisimmäksi vain reilu pari vuotta. - Anonyymi
Näyttää olevan myynnissä Polar M430 mittari edelleen.
Hintahaitari 119 - 229 euroa. - Anonyymi
Havaittu suorituskyky ongelmia. Ilmoittaa känny.
Joo. Havaittu on.
Ainoa sovellus Polar Flow , mistä ilmoitus 10 päivän aikana. Imoituksia 17. - Anonyymi
Jipii..
Polar synkronoi sittenkin.
Aukkoja - välipäiviä - mutta kuitenkin. - Anonyymi
Päivityksiä ja korjauksia tulee appiin, mutta synkronointi ei toimi vieläkään. Viimeksi perjantaina onnistunut.
Tämä vehje saa suuttumaan joka aamu.
En suosittele. - Anonyymi
Puolisen tuntia pyörinyt yhteysrinkula ylänäytössä ja mitään ei tapahdu. Paitsi, että akku loppu. Pakota lopetus.
- Anonyymi
Vie se Polar-koulutuksen saaneelle kellosepälle korjattavaksi.
- Anonyymi
Polar m430, jo 5 vuotta ranteessa, kaikki toimii.
Seuraan lähinnä unta, askeleita ja treenien määrää.
Joskus kuntotesti.
Erittäin hyvä laite- Anonyymi
Ei paljon auta jos sun laittees toimii.
- Anonyymi
Joo toimiihan vitosen kellotki, eikä tartte viikon välein latailla. Mutta jos sulla on vanhempi M400 tai M430 niin sykemittauksen kanssa koko ajan ongelmia
- Anonyymi
Aivan paska kello, itsellä ollut jo 4 vuotta, aina vaan vituttaa.
t. budjettitreenari - Anonyymi
Hauska.
Tämä on mun aloitus.
Lukiessa menneitä tuskan päiviä olin tikahtua nauruun.
Lopulta meni hermot Polariin.
Ostin Garmin Fenix S7 mittarin.
Toimii.
Mieletön akunkesto, kopa kaksi viikkoa.
Ohjelmisto ja Appi ihan eri planeetalta, kun vertaa Polariin. - Anonyymi
Samanlaisia mittareita on myynnissä 10 eurolla Temussa.
- Anonyymi
Vai samanklaisia?
Montako ostanut jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760