Jeesus tulee takaisin!

Se on Raamatun selvä totuus.
”Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.”
1 Tess 4:16,17

36

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankohtaa emme tiedä, mutta se on varmaa, että hän tulee.

      • Anonyymi

        "Ajankohtaa emme tiedä, mutta se on varmaa, että hän tulee."

        Tuskinpa tulee. Lupasi tulla yhden sukupolven aikana mutta ei lupaustaan pitänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ajankohtaa emme tiedä, mutta se on varmaa, että hän tulee."

        Tuskinpa tulee. Lupasi tulla yhden sukupolven aikana mutta ei lupaustaan pitänyt.

        On tullut jo useita kertoja. Hän ilmoittautuu sellaisille, jotka häntä ymmärtävät. Ei ilmoittaudu yleensä kristityille, koska kristityt eivät ottaisi vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tullut jo useita kertoja. Hän ilmoittautuu sellaisille, jotka häntä ymmärtävät. Ei ilmoittaudu yleensä kristityille, koska kristityt eivät ottaisi vastaan.

        Useimmiten se jeesus on viety tahdonvastaiseen hoitoon. Niitä on pilvin pimein ladattavana.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Useimmiten se jeesus on viety tahdonvastaiseen hoitoon. Niitä on pilvin pimein ladattavana.

        Pelkästää Suomessa on kymmeniä, ellei satoja jeesuksia tahdonvastaisessa hoidossa.


    • Anonyymi

      Eilen illalla palasin maanpinnalle älkää olko huolissanne.Teidän kohdalta näyttää huonolta joudutte ikuiseen kadotukseen.

    • Anonyymi

      ”Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.
      Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.”
      2 Piet 3:9,10

      • Anonyymi

        Paljonhan niitä on "pitkämielisiä", jotka ei pidä lupauksiaan.


      • Anonyymi

        Miten Pietari, koulujakäymätön kalastaja saattoi tietää, että alkuaineet voisivat hajota?


    • Anonyymi

      Ei oo näkyny, eikä tuu näkymään...

      • Anonyymi

        Ei uskalla tulla, koska joutuisi maksamaan velkansa "luojalta saaliiseen jääneille"


    • Anonyymi

      Eiköhän se jeesuksen takaisintulon päivämäärä mennyt jo 2000 vuotta sitten kun näitä tarustoja kirjoiteltiin ja alla vielä varmennus asialle raamatun voimalla




      Matt. 24:3-35 "Ja kun hän istui Õljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki? ... Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus .. aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta .. ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat."
      Lukijaa muistutetaan, että Jeesuksen aikainen sukupolvi katosi noin 1900 vuotta sitten.
      Mark. 13:30 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat."
      Luuk. 21:32 "Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki tapahtuu."
      Ajoittain arvellaan Jeesuksen tarkoittaneen 'sukupolvella' jotakin ihmissukupolvea väljempää käsitettä. Tämä selitys ei silti ole yhteensopiva Jeesuksen ja profeettojen lausuntojen kanssa --
      Matt. 16:28 -- Jeesus ilmoittaa ihmisjoukolle, että kaikki heistä eivät ehdi kuolla ennen Jeesuksen toista tuloa;
      Matt. 16:28 "Totisesti minä sanon teille: Tässä seisovien joukossa on muutamia, jotka eivät maista kuolemaa, ennenkuin näkevät Ihmisen Pojan tulevan kuninkuudessaan."
      Matt. 10:23 -- Jeesus tietää valistaa, että opetuslapset eivät ehdi edes käydä Israelin kaupunkeja loppuun, ennen kuin maailmanloppu tapahtuu.
      Matt. 10:23 "Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee."
      Mark. 14:61-62 -- Jeesus uhittelee papille, että myös tämä tulee näkemään Jeesuksen toisen tulon vielä elinaikanaan.
      Mark. 14:62 "Jeesus sanoi: Olen; ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvissä."

      • Anonyymi

        Kyllä se on nykypäivän todellinen Ihme miten nämä raamatun lauseet uskovaisten toimesta

        A. muuttuvat tarkoittamaan muuta
        B. sivuutetaan
        C. ovat vertauskuva

        Eli savolaisittain viännellään ja kiennellään.
        Miten voi uskoa asiaan, jota pitää valehtelemalla muokata, jotta saa sen näyttämään edes päällisin puolin aidolta.

        Jumalatjalassa


    • Anonyymi

      Kauankohan hölmöt jaksavat vielä hapattaa jeesuksiensa paluilla ja maailmanlopuilla vaikka raamatun tarussaselkeästi päivämäärä on ohitettu muutama tuhat vuotta sitten

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jeesus tulee todellakin takaisin ja silloin kaikilta rienaajilta loksahtavat leuat auki.

      • Anonyymi

        Toivottavasti se auttaa edes niitä, jotka ovat hänen takiaan raiteiltaan suistuneet.😢


    • Anonyymi

      Kuoriutuuko se kuten raaka-Arska.?

    • Anonyymi

      Jeesus tulee todellakin takaisin ja silloin kaikilta rienaajilta loksahtavat leuat auki.


      Sanotko raamattua rienaukseksi

    • Anonyymi

      Suhtautuminen "Matkalaisen" uutiseen jeesuksen paluusta näyttää lievästi sanoen aika penseältä.

    • Anonyymi

      Vuotellaan. Hätäkös tässä. Tulkoon niin tarjoan hälle kahvit.
      Tuo pilvessä lähteminen on vähän kyseenalaista koska , toisin kuin Jeesuksen piireissä ja aikan,a höpöheinän saantia on kovasti rajoitettu.

    • Anonyymi

      Ihanaa
      Hän on ilomme
      Terve,-ilolla

    • Jaa , mutta muistaakseni Profeetta Joel varoittaa : Älkää odottako innolla Herran päivää sillä se päivä on sumun, synkeyden ja ahdingon päivä.
      Ja niinhän se usein on asian laita, että Jumalan ja Herran taakseen jättäneet henkilöt ovat niitä parhaita hallitsijoita ja heidän aikanaan on ilo, onni, rauha ja autuus suurinta, vaikka heitä uhataan aina kadotustuomiolla.
      Kuka tahansa kukistaa uskonnon, Paavin tai muut vastaavat saa yleensä aikaan iloa, rauhaa, vaurautta ja kukoistusta kaikin puolin.
      Sen sijaan Herran päivät ovat täynnä sortoa, kidutusta, synkeyttä, pilveä ja ahdingoa.

    • Anonyymi

      AAMEN KIITOS JEESUS!

      • Anonyymi

        Aamiainen jäähtyy, kun on odotettu jo 2000v.


    • Anonyymi

      Hupsuti hupsuti, poika on nähnyt taass tuollaista unta.

    • Anonyymi

      Te uskovaiset valitatte jatkuvasti että teitä pilkataan. Jos te levitätte tuollaista humpuukua ympärillenne niin saatte syyttää pilkasta itseänne.

    • Anonyymi

      Tapahtuma peruttu koronan vuoksi.

    • Anonyymi

      Siihen aikaan oli sangen kehnot äänentoistolaitteet ja viestintävälineet muuteenkin. Eikä jumala ole pysynyt edes ihmisten kehityksen kelkassa. Säälittävä luuseri.

    • Anonyymi

      Olisipa Jumalalla ollut antaa taskulamppu ja muutama patteri, niin lukisimme ihan erilaista raamattua.

    • Anonyymi

      Ja me ei uskovat joudutaan helvettiin, kuka meidän sieluista välittää,, ei kukaan, pelottaa

      • Anonyymi

        Ole huoleti ei tule satujeesus takaisin, eikä olemattomaan helvettiin kukaan voi joutua.


    • Anonyymi

      Hyvin todettu! Uskon myös näin koko sydämestäni. Ole siunattu!

    • Anonyymi

      Meneekö "kaaliin", että jos seuraavaan 2000:n vuoteenkaan ei kuulu mitään,
      niin teitä on pissitty silmään.

    • Anonyymi

      Ole höpsimättä, aikuinen koltiainen.

    • Anonyymi

      Jeesus tuli jo, kiähnättyään Pietarin ja muiden lapsiuhrien selässä .

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe