Kertokaa jotka tiedätte

Anonyymi

Missä on Jumala?. Minä en vaan ole sitä tavannut missään. Mutta onko joku tavannut ja saanut Jumalaan yhteyden.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vähempi niitä ukon tavanneita taitaa löytyä mutta huhuilijoita sitäkin enemmän.

      • Anonyymi

        Ukko oli suomalaisten Jumala, ennen kuin tänne tuotiin lähi-idästä sivistystä Jeesuksen muodossa.


    • Olet lähtöisin Jumaluudesta. Opi tuntemaan itsesi silloin tunnet Jumalan.

      Toisaalta tämän palstan tyyliin kuuluisi vastata että nyt tavavaan jumalan
      ju-ma-la jumala siinä se on tavattuna.

      Valintasi on vapaa mutta pakolinen, valitsit jo

      • Mainiot kirjoitusvirheet kirvoittavat lisää iloa


      • Anonyymi

        Näetkö omin silmin radioaktiivisen säteilyn, röngtensäteet, radioaallot, jos nyt aloitetaan helpoimmasta päästä. Sitten voitaisiin ehkä jatkaa vaikkapa energiakentistä - kasvien, eläinten ja ihmisten energiakentistä, joita ainakin kasveilta on kuvattu.
        Moni pystyy erottamaan energiakenttiä ja niiden värejä paljain silmin katsomalla kohdetta tietyllä tavalla analysoimatta ja lukitsematta katsetta ääriviivoihin ja yksityiskohtiin. Se edellyttää rakkaudellisen orientoitumisen, käsittääkseni.
        Tuona hetkenä ja noina hetkinä sain Jumalalta anomani todisteet. Näkökyky, lahja, vahvistui. Olin rukoillut, että uskon ja haluan uskoa, mutta anna minulle merkki.
        Ihmisen maanpäällinen koti ja kumppani on "eläinruumis", joka vanhenee, sairastelee ja lopulta hajoaa maan tomuksi. Sen lisäksi on henkiruumis, joka on hienompaa olomuotoa. Raamattu puhuu myös sielusta.
        Uskoisin, että kehon ja hermojärjestelmien ym. (?) kehityttyä tarpeeksi pitkälle (Aatami ja Eeva), Jumala oli puhaltanut kehoon Hengen ja teki näin syntyneen ihmisen omaksi kuvakseen.
        - Kuvailin omaa taivaltani, jos se voisi auttaa edes jotakuta. Olen yhtä heikko kuin kuka tahansa enkä nuhteeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö omin silmin radioaktiivisen säteilyn, röngtensäteet, radioaallot, jos nyt aloitetaan helpoimmasta päästä. Sitten voitaisiin ehkä jatkaa vaikkapa energiakentistä - kasvien, eläinten ja ihmisten energiakentistä, joita ainakin kasveilta on kuvattu.
        Moni pystyy erottamaan energiakenttiä ja niiden värejä paljain silmin katsomalla kohdetta tietyllä tavalla analysoimatta ja lukitsematta katsetta ääriviivoihin ja yksityiskohtiin. Se edellyttää rakkaudellisen orientoitumisen, käsittääkseni.
        Tuona hetkenä ja noina hetkinä sain Jumalalta anomani todisteet. Näkökyky, lahja, vahvistui. Olin rukoillut, että uskon ja haluan uskoa, mutta anna minulle merkki.
        Ihmisen maanpäällinen koti ja kumppani on "eläinruumis", joka vanhenee, sairastelee ja lopulta hajoaa maan tomuksi. Sen lisäksi on henkiruumis, joka on hienompaa olomuotoa. Raamattu puhuu myös sielusta.
        Uskoisin, että kehon ja hermojärjestelmien ym. (?) kehityttyä tarpeeksi pitkälle (Aatami ja Eeva), Jumala oli puhaltanut kehoon Hengen ja teki näin syntyneen ihmisen omaksi kuvakseen.
        - Kuvailin omaa taivaltani, jos se voisi auttaa edes jotakuta. Olen yhtä heikko kuin kuka tahansa enkä nuhteeton.

        Edelliseen kommentti.
        Ensimmäiset ihmiset olivat Aatami ja Lilith. Heidät luotiin yhtä aikaa.
        Lilith on jätetty ainakin luterilaisesta Raamatun tekstikokoelmasta nimeämättä. Eeva syntyi, luotiin myöhemmin. Lilithin poistuttua Aatami oli pitkään tuntenut itsensä yksinäiseksi.
        Raamatussa luetellaan nimeltäkin monia ja monenlaista (?) väkeä, mutta siitä huolimatta Aatami tunsi itsensä yksinäiseksi.
        Jumalan Henki erottaa ihmiset muusta luomakunnasta.
        Jeesus antoi lähetyskäskyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näetkö omin silmin radioaktiivisen säteilyn, röngtensäteet, radioaallot, jos nyt aloitetaan helpoimmasta päästä. Sitten voitaisiin ehkä jatkaa vaikkapa energiakentistä - kasvien, eläinten ja ihmisten energiakentistä, joita ainakin kasveilta on kuvattu.
        Moni pystyy erottamaan energiakenttiä ja niiden värejä paljain silmin katsomalla kohdetta tietyllä tavalla analysoimatta ja lukitsematta katsetta ääriviivoihin ja yksityiskohtiin. Se edellyttää rakkaudellisen orientoitumisen, käsittääkseni.
        Tuona hetkenä ja noina hetkinä sain Jumalalta anomani todisteet. Näkökyky, lahja, vahvistui. Olin rukoillut, että uskon ja haluan uskoa, mutta anna minulle merkki.
        Ihmisen maanpäällinen koti ja kumppani on "eläinruumis", joka vanhenee, sairastelee ja lopulta hajoaa maan tomuksi. Sen lisäksi on henkiruumis, joka on hienompaa olomuotoa. Raamattu puhuu myös sielusta.
        Uskoisin, että kehon ja hermojärjestelmien ym. (?) kehityttyä tarpeeksi pitkälle (Aatami ja Eeva), Jumala oli puhaltanut kehoon Hengen ja teki näin syntyneen ihmisen omaksi kuvakseen.
        - Kuvailin omaa taivaltani, jos se voisi auttaa edes jotakuta. Olen yhtä heikko kuin kuka tahansa enkä nuhteeton.

        "Moni pystyy erottamaan energiakenttiä ja niiden värejä paljain silmin katsomalla kohdetta tietyllä tavalla analysoimatta ja lukitsematta katsetta ääriviivoihin ja yksityiskohtiin. Se edellyttää rakkaudellisen orientoitumisen, käsittääkseni."

        Se edellyttää sitä minkä tuossa jo kuvailit itsekin, ettei katso tarkasti.


        Aina kun joku puhuu energiasta, pitäisi muistaa että energia on mitattavissa oleva asia, jonka yksikkö on Joule. Energiasta puhujan pitää osata näyttää miten se hänen mainitsemansa energia mitataan, paljonko sitä missäkin on.


    • Anonyymi

      Raamatun mukaan Jumala on henki ja rakkaus.

      "Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
      Joh. 4:24

      "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

      Surullista, jos et tunne.

    • Anonyymi

      Voit luoda oman jumalan niin muutkin ovat tehneet
      voit vaikka ottaa jeesuksen ja muovat siitä mieleisesi jumalan niin tekevät kaikki kristityt lahkoja on tuhansia ja jeesuksia miljoonia mikään ei estä tekemästä uutta oppia vanhalle jesselle

      • Et voi ajatella muita kuin omia ajatuksiasi. Kun ajattelet Jumalaa ajatus on sinun mielessäsi, sinun ajatuksissasi. Omatekemä ajatuksesi ..
        En usko että joku ajattelisi sinun ajatuksissasi sinun mielikuviasi


      • enkelipallo kirjoitti:

        Et voi ajatella muita kuin omia ajatuksiasi. Kun ajattelet Jumalaa ajatus on sinun mielessäsi, sinun ajatuksissasi. Omatekemä ajatuksesi ..
        En usko että joku ajattelisi sinun ajatuksissasi sinun mielikuviasi

        Tässähän sitä ollaan joten tarkkaillaan eikä analysoida mielessä...


      • KapinenKoira kirjoitti:

        Tässähän sitä ollaan joten tarkkaillaan eikä analysoida mielessä...

        Virtaavaa suorastaan mutta rauhallista , olitpa sitten missä hyvänsä ! :)


    • Kun etsi varmasti löydät.

      • Anonyymi

        25 vuotta etsimistä takana, nyt ateisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotta etsimistä takana, nyt ateisti.

        Edessä rajaton mahdollisuus 😇


      • Anonyymi
        enkelipallo kirjoitti:

        Edessä rajaton mahdollisuus 😇

        Etsiessä sitä luuli, että se Jumala joskus löytyy. No, parempi näin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsiessä sitä luuli, että se Jumala joskus löytyy. No, parempi näin.

        Mitä tai mikä olisi jotta sen sinä voisit kokea Jumalaksi
        Jos minulta kysyt, minä voin olla vain se joka minä olen, se on minussa oleva Jumaluus, omia luuloja minulla kyllä on todellisuuden ohella


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        25 vuotta etsimistä takana, nyt ateisti.

        Sehän se vasta vaatiikin uskoa olla ateisti. Katso maailman kaikkeutta aina pienimmistä atomeista suureen aurinkokunnan kiertoon, niin et voi enään kyseinalaistaa.


    • Anonyymi

      Jokainen on itselleen sisimmässään Jumala. Jeesuskin sanoi tähän suuntaan: eikö pyhät kirjat sano, te olette jumalia?

      • Anonyymi

        ”Meidän keskellämme” siis myös sinussa ja minussa - meissä kaikissa. Kun seuraavan kerran tiellä joku tulee vastaan, voit nähdä Jumalan yhdet kasvot. Se, että ihminen ei tajua valtaansa tehdä hyvää ei silti poista Jumalaa hänessä. Tämän oivallettuani moni hengellinen teksti avautui. Kerettiläistähän tämä on, mutta nyt olen parempi ihminen kun löysin Jumalan minussa. Silti minä en ole Jumala, olen vain ihminen.


    • Anonyymi

      Kannattaisi ensin oppia tuntemaan Jumala. Sitten ehkä tunnistaa, kun tapaa.

      "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

    • Anonyymi

      Maailmankaikkeuden Jumala on kaikkialla. Edessäsi, takana, sivuilla, yllä ja alla...
      Katso miten Hän saa auringon nousemaan, sateet tulemaan, planeetat ja tähdet liikkumaan jne.

      • Anonyymi

        https://youtu.be/-6ioxDq7-Cs?t=42
        Tuossa se koossapitävä voima näkyy hyvin, vaikka suurin osa planeetoista on samalla puolella joukkoa! Se auringon säteily tappaa herkimmät olevaiset ja siksi uudenkuun aikaan on paras aika itämiselle.

        Mutta tuleeko meille aika hämärä alkukesä, kun Venus on auringon ja maan välissä?


    • Anonyymi

      Jumala on siellä missä sen haluat olla. Voit kuvitella sen sisällesi, maailman ulkopuolelle, ihan mihin vaan. Mielikuvituksesi on rajana tai jos luet jotain pyhää kirjaa, voit sieltä ottaa vaikutteita. Kukaan ei sen enempää tiedä, mutta aina voi toivoa.

    • Anonyymi

      Maailmankaikkeuden Jumala on kaikkialla. Edessäsi, takana, sivuilla, yllä ja alla...
      Katso miten Hän saa auringon nousemaan, sateet tulemaan, planeetat ja tähdet liikkumaan jne.

      Tainnut jäädä koulut käymättä tältäkin ressukalta

      Tietomäärä asioista ja miten asiat toimii voisi sanoa olemattomalla tasolla

    • Anonyymi

      KR 1933/-38 Jesaja: 57:15
      Sillä näin sanoo Korkea ja Ylhäinen,
      jonka asumus on iankaikkinen
      ja jonka nimi on Pyhä:
      Minä asun korkeudessa
      ja pyhyydessä
      ja niitten Luona,
      joilla on särjetty ja nöyrä henki,
      että minä virvoittaisin nöyrien hengen
      ja saattaisin särjettyjen sydämet eläviksi.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Jumala sellaisena kristinusko on opettanut on silkkaa hörhöilyä ja valetta. Mutta jos pitäisi olla joku jumala niin aurinko olisi hyvä. Sehän on kaiken elämän ylläpitäjä. Palvelkaamme siis aurinkoa vaikkapa heti keväthangilla!

    • Anonyymi

      Teet hyvän kysymyksen. Minä olen löytänyt Jumalan ja olen kertonut
      siitä löydöstäni monin paikoin, Olen kertonut myös sivustollani.
      Tässä kaksi linkkiä löytööni ja opastukseen miten ja mistä Jumalan voi löytää.
      Jumala on todella löydettävissä, - mutta Hänen ehdoillaan.

      https://www.jumala-kanssamme.se/439627357

      Ja sitten toinen linkki, joka on ehkä vähän vaikeatajuisempaa teologiaa
      https://www.jumala-kanssamme.se/440034901

      Toivon, että sinäkin löydät Jumalan mikäli et vielä ole Häntä löytänyt.

      • Anonyymi

        Lähi-idän uskonnoista en löytänyt, kristinusko, islam... kauempaa idästä tai omista juuristamme löytyi.


    • Anonyymi

      Et ole nähnyt Luojaa? Oletkoko sitten nähnyt maailmankaikkeuden rajoille ja mitä sen jälkeen! Miljardien ja miljarvien valovuosien päähän! Raamattu sanoo että autuaita ovat puhassydämiset sillä he saavat nähdä Jumalan. Ja puhas sydän saadaan pyytämällä Jeesusta antamaan synnit ja pahat teot anteeksi ja pyytämällä voi luopua pahasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe