Ihanuuden ateismi

Anonyymi

Ei tarvitse pähkäillä onko muut vääräuskoisia ja tuomita muita manalaan asioista, jotka eivät edes ole moraalittomia.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi silti tuomita kaikki uskovaiset mielisairaaloihin.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö.

        kun nehän on siellä jo,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kun nehän on siellä jo,

        Höpsistä.


      • Anonyymi

        Jos aiot vielä aivopiereskellä niin tee se muualla.


    • "Ei tarvitse pähkäillä onko muut vääräuskoisia ja tuomita muita manalaan asioista, jotka eivät edes ole moraalittomia."

      Ei tarvitse uskovankaan niin tehdä. Uskova pääsee osallisiksi kaikesta siitä, mistä ateistikin ja sen lisäksi iankaikkisesta elämästä. Siksi kannattaa mieluummin olla uskova kuin ateisti.


      • Anonyymi
        epikuros kirjoitti:

        Rva Huhtasaari joka on tunnetusti hurskas ja jumalaa pelkäävä meppi on myös ollut kovin huolissaan kansamme sp-moraalista.

        Ja arvovaltainen Seurakuntalainen kertoo siitä hieman.

        https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/lue-mita-perussuomalaisten-meppi-laura-huhtasaari-halusi-tietaa-piispalta-elaimiin-sekaantumisesta/?fbclid=IwAR3IKgCP5zpaQN_Y5KuATrKOEOH5hoJoHiH6uLGx5cPe4MsjkSuW2GLaZRA#.XhXyaYmPwp8.facebook

        Näyttää Huhtis kipuilevan homojen olemassaolon kanssa ja haluaisi heidät ehdottomasti tuomita. Kovasti kuluttaa sellainen tuomitseva asenne ihmistä sisältä.


      • Anonyymi

        Montako kertaa itse Jumalakin on muistuttanut sinulle, että iankaikkisesta elämästä ei ole mitään takeita etukäteen, koska viimeisellä tuomiolla ihmiset tuomitaan tekojensa mukaan ja ylpeys ja tekopyhyys ovat suuria syntejä? Toisekseen sinulle on toisaalla osoitettu, että iankaikkisen elämän ja ilon toivominen on itsekästä.

        Mutta ethän sinä toisaalta itsestään Jumalasta piittaakaan.


      • Anonyymi

        Höpsistä eli Mark5 kirjoittaa Höpsistä. johan minä sanoin sen
        olet idiootti


      • Anonyymi

        Minkälaisia virikkeitä siellä on miljardi potenssiin miljardi vuotta ja siitä eteenpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisia virikkeitä siellä on miljardi potenssiin miljardi vuotta ja siitä eteenpäin?

        Kaikki yksilöllisyys pyyhkiytyy pois, ylistetään monisiipisten ja silmäisten enkelien kanssa Jumalaa non-stop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki yksilöllisyys pyyhkiytyy pois, ylistetään monisiipisten ja silmäisten enkelien kanssa Jumalaa non-stop.

        Siis aivopesua ja totalitäristinen dystopia. Asia selvä. Alkaa vaihtoehto kuulostaa huomattavasti paremmalta tuohon verrattuna...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä eli Mark5 kirjoittaa Höpsistä. johan minä sanoin sen
        olet idiootti

        Tässä eräs Mark5:n toistuvasti kirjoittamista ääliömäisistä aivopieruista:

        "Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä, kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa!"

        Jos hiiri löytää kissan, niin kissa tappaa hiiren ja syö sen. Eli hiiren ei todellakaan kannata löytää kissaa. Mark5 siis ilmeisesti haluaa kertoa meille, että jos ateisti löytää jumalan, niin jumala tappaa ateistin ja syö tämän?

        Jos hiiri löytää kissan, niin hiiri ei pelastu, vaan ainoastaan kuolee. Hiirellä ei siis ole mitään järjellistä syytä löytää kissaa koskaan. Typerässä vertauskuvassa ei siten ole mitään järkeä - tietenkään koska sen on kirjoittanut täysi idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä eräs Mark5:n toistuvasti kirjoittamista ääliömäisistä aivopieruista:

        "Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä, kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa!"

        Jos hiiri löytää kissan, niin kissa tappaa hiiren ja syö sen. Eli hiiren ei todellakaan kannata löytää kissaa. Mark5 siis ilmeisesti haluaa kertoa meille, että jos ateisti löytää jumalan, niin jumala tappaa ateistin ja syö tämän?

        Jos hiiri löytää kissan, niin hiiri ei pelastu, vaan ainoastaan kuolee. Hiirellä ei siis ole mitään järjellistä syytä löytää kissaa koskaan. Typerässä vertauskuvassa ei siten ole mitään järkeä - tietenkään koska sen on kirjoittanut täysi idiootti.

        Luonto voi jäädä vieraaksi, jos kaiket päivät lukee Raamattua ja saarnaa netissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä eräs Mark5:n toistuvasti kirjoittamista ääliömäisistä aivopieruista:

        "Ateisti ei löydä Jumalaa samasta syystä, kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa!"

        Jos hiiri löytää kissan, niin kissa tappaa hiiren ja syö sen. Eli hiiren ei todellakaan kannata löytää kissaa. Mark5 siis ilmeisesti haluaa kertoa meille, että jos ateisti löytää jumalan, niin jumala tappaa ateistin ja syö tämän?

        Jos hiiri löytää kissan, niin hiiri ei pelastu, vaan ainoastaan kuolee. Hiirellä ei siis ole mitään järjellistä syytä löytää kissaa koskaan. Typerässä vertauskuvassa ei siten ole mitään järkeä - tietenkään koska sen on kirjoittanut täysi idiootti.

        ”Tässä eräs Mark5:n toistuvasti kirjoittamista ääliömäisistä aivopieruista”

        Ei kyse ole Mark5 keksinnöstä, vaan yksi kristinuskoon rakennetuista suojamekanismeista. Jos ei usko jumalaan, niin syy on ihmisessä itsessään. Tämä on kristinuskon oppeja, koska Jumalan tuomio olisi varsin julmaa, jos vain joillekin tarjottaisiin pelastusta. Niinpä väitetään, että ateistit ”kieltävät jumalan”.

        Juuri tälläiset kierot argumentit lienevät syy kristinuskon levinneisyyteen. Uskovilla on joukko selityksiä, jolla he perustelevat järjettömän uskomuksensa.


    • Anonyymi

      Höpsistä eli evankelistoista ei saa ikinä fiksaamalla fiksusta !

      • Anonyymi

        Mene nukkumaan.


    • Anonyymi

      Moraali on suhteellinen käsite ja se vaihtelee eri yksilöillä, kansoilla ja aikakausina.

      Ateisteilla on suunnaton vimma arvioida toisten ihmisten ja kansojen käytöstä nimenomaan moraalin kannalta, ikään kuin heidän oma moraalinsa olisi parempi kuin näiden muiden, jotka ovat usein teistejä.

      Haloo!

      Sorry, ketään ei ole kotona ateistin päässä, joten turhaan tässä suutani soittelen sinne suuntaan... ;)

      • Anonyymi

        Onhan sitä tuhlausta karmea katsella, kun esim. homoja tapetaan Isisin toimesta. Toiminnan vuoksi, joka ei ole kenellekään haitallista kuin fanaatikolle, joka luulee Jumalan siitä jotenkin kansaa rankaisevan.


      • Anonyymi

        Sekuläärinen moraali, jossa tekojen hyvyyttä arvioidaan ihmisten hyvinvoinnin kannalta, on ylivertainen uskontojen moraaliin, missä jumalalla voidaan perustella moraalittomuuksia.


    • Anonyymi

      Vähemmän stressiä ja enemmän aikaa tärkeille asioille. Sitä se ateismi tuppaa olemaan.

    • Anonyymi

      Keskittymistä oleviin asioihin toimintaa ja tervettä järkeä ja mukavia hetkiä perheen ystävien ja tuttujen kanssa saa olla sellainen kuin on ei tarvitse esittää parempaa kuin on kukaan ei yritä syyllistää eikä kysele henkilökohtaisia jos ei sitten ite niistä turise.

      • Anonyymi

        Mutta entä jos työkaverisi Minna on tehnyt abortin tai Jaakko on parisuhteessa homon kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entä jos työkaverisi Minna on tehnyt abortin tai Jaakko on parisuhteessa homon kanssa?

        Niin mitä sitten?


    • Anonyymi

      > Ei tarvitse pähkäillä onko muut vääräuskoisia ja tuomita muita manalaan asioista, jotka eivät edes ole moraalittomia.

      Toisaalta, jos henkilö on kristitty (=Jeesuksen opetuslapsi), ei pidä tuomita ketään.

      "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan."
      Mat. 7:1-2

      • Anonyymi

        Essayah ja Räsänen eivät ole kristittyjä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe