Uskonyhteisöjen terrori.

Anonyymi

Millaisen terrorin kohteeksi ihmiset ovat joutuneet uskonyhteisöjen taholta. Kiinnostaa tietää. Onko ollut ilkeämielisten huhujen levittämistä terrorin kohteesta tai jopa kotiin tunkeutumista ym.

Tietääkö kukaan eri lahkojen tapoja toimia ja onko täällä palstalla esimerkiksi ketään uskontojen uhrit ry:stä ketään asiantuntijaa kertomassa mitä muotoja tällaisella terrorilla voi olla.

24

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pahimpia ovat pienehköt piirit eri kirkoista. On yksi ihminen joka on saanut erityisen ilmoituksen Jumalalta, ja pian löytyykin niitä jotka uskovat tämän. Narsistinen "voideltu" saa lumoihinsa monet Ihmiset, erit. kiltit naiset, jotka jostain syystä etsivät auktoriteettia joka sanelee kaiken. Miten uskot ja elät... Pian huomaatkin olevan täysin hänen johdateltavissaan. Annat kaiken hänelle, aikasi, rahasi ja luovut jopa ystävistäsi. Vain sinä olet hänelle läheinen. Ja tämä innostaa monia ihmisiä vaikka tekemään rikoksen tämän profeetan takia. Et kuuntele varoituksia, koska paha yrittää vain kiusata tehdä hallaa. Olet täysin koukussa. Näet kyllä ristiriidan ja valheet, mutta et halua uskoa niitä, joten kiellät kaikki epämiellyttävät asiat. Se voideltuhan on vain väärinymmärretty. Mutta minä olin erilainen, en lähtenyt mukaan. Jotain oli pielessä. Silloin se alkoi, yöllinen häiriköinti, rikosilmoituksen teko, ystäviä varoitettiin minusta ja pidettiin kokous jossa minusta tehtiin syypää melkein kaikkeen. Onneksi pääsin pakoon. Kriisikeskuksen kautta. Nyt työstän asiaa ja ihmettelen, miten jotkut ovat pöljijä. He eivät näe ja kuule vatoituksia. No, tämä ihminen jäi kiikkiin rahapetoksista, maksamattomista laskuista ja moni sai pahan mielenterveys vamman. Ja hän tuhosi siinä sivussa muutaman perheen ja yksi joutui suljetulle hänen sielun hoidostaan. Kirkkojen pitäisi olla perillä siitä minkälaisia ihmisiä siellä huseraa, ja tehdä vähän taustoitusta. Sillä moni häiriintynyt ihminen on sellaisessa virassa että aiheuttaa ajan kuluessa vahinkoa. Ja voisi kuunnella myös niitä rivikristittyjä. Tänään olen vapaa ja olen varuillani. Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, niin se on niin.
      Eräs kokenut.

      • Anonyymi

        lahkot, joissa "syntyy" prosentuaalisesti eniten: psyykevammaisia: ne on kierrettävä kaukaa.


        se jo kertoo: "hedelmiä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lahkot, joissa "syntyy" prosentuaalisesti eniten: psyykevammaisia: ne on kierrettävä kaukaa.


        se jo kertoo: "hedelmiä"

        "et kuuntele varoituksia"

        onpa osuvasti sanottu ! Jopa, joskus niinkin, ettei enää kuuntele omaa TERVETTÄ omaatuntoa, kun "olet antanut elämäsi Jeesukselle. . . tarkoittanee: "olet antanut elämäsi lahkolle" (älä ajattele itse. . . !!


      • Anonyymi

        Auktoriteetinnälkäiset ihmiset etsivät saarnaajasta sellaisia ominaisuuksia ja etsivät sellaista ihmistä jota ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Ai niin: kiitos uskontojen uhrien yhdistykselle, joka kutsui ystävällisesti käymään vertaisryhmässä heille kerrottuani tästä. En ole vielä käynyt, kun en ole varma haluanko enää puhua tästä. Hyvä teitää, että olette olemassa ja voin osallistua, jos tuntuu siltä.

      • Anonyymi

        olisipa täällä meidänkin kanta-hämeen alueella kokoontuminen, uskonnon uhrit ry, vaan ei ainakaan vielä.
        voisin olla/tulla vapaa
        ehtoistena myös työskentelen tarvittavasti, - toimisto, tms. työtä.

        p.s. uskonnon uhreja täällä kylläkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisipa täällä meidänkin kanta-hämeen alueella kokoontuminen, uskonnon uhrit ry, vaan ei ainakaan vielä.
        voisin olla/tulla vapaa
        ehtoistena myös työskentelen tarvittavasti, - toimisto, tms. työtä.

        p.s. uskonnon uhreja täällä kylläkin on.

        Toivottavasti olet saanut muuta tukea. Itselleni terapia oli hyödyllinen.


    • Anonyymi

      Tiedättekö onko kukaan joutunut koskaan edes puhutteluun kiusaamisesta?

      • Anonyymi

        Tiedän, että nuoruuden srk:ssani pappi lopetti kaikenlaisen töhöilyn lyhyeen. Pari tapausta oli siinä srk:ssa -en tiedä mitä, kun ei liittynyt minuun- mutta pappi teki näille ihmisille selväksi, että riitely loppuu ja kaikkien täytyy voida tulla kirkkoon. Tämä ei ollut ort srk, sinne liityin vasta pari vuotta sitten. t. ex-ortsu


      • Anonyymi

        Kyllä puhuteltiin ko. kiusaajaa ymmärtäväisesti. Eli melkein olisi sama kun puhuteltu aasia. Anna anteeksi ja yritä ymmärtää että kaikilla meillä on ongelmia. Ja se siitä. Minusta tuntui kuin olisin ansainnut kaiken tai ei uskottu. Joten puheet ei auta ja anteeksipyyntö oli pelkkää showta. Mutta viimeksi kun kuulin, niin ne jotka eivät uskoneet minua saivat nokilleen koska ajan myötä alkoi koko yhteisö kärsiä. Kiusaaja ei nauti yhdenkään yhteisön luottamusta. Ja ihmettelee kun on niin väärinymmärretty. Ja kieltämättä torjuin erään kiusaajan hovin jäsenen kun yritti luoda ystävyyttä minun kanssa. En luota häneen enää. Ja se on kumma kyllä että puhuttelu ja muut toumenpiteet ei tehoa narsistiin. Täytyy ollo kova kovaa vastaan, jos meinaat selviytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä puhuteltiin ko. kiusaajaa ymmärtäväisesti. Eli melkein olisi sama kun puhuteltu aasia. Anna anteeksi ja yritä ymmärtää että kaikilla meillä on ongelmia. Ja se siitä. Minusta tuntui kuin olisin ansainnut kaiken tai ei uskottu. Joten puheet ei auta ja anteeksipyyntö oli pelkkää showta. Mutta viimeksi kun kuulin, niin ne jotka eivät uskoneet minua saivat nokilleen koska ajan myötä alkoi koko yhteisö kärsiä. Kiusaaja ei nauti yhdenkään yhteisön luottamusta. Ja ihmettelee kun on niin väärinymmärretty. Ja kieltämättä torjuin erään kiusaajan hovin jäsenen kun yritti luoda ystävyyttä minun kanssa. En luota häneen enää. Ja se on kumma kyllä että puhuttelu ja muut toumenpiteet ei tehoa narsistiin. Täytyy ollo kova kovaa vastaan, jos meinaat selviytyä.

        Itse olen kokenut, että kirkot ovat paikkoja, joissa ihmisen rajat hävitetään. Yhtäkkiä käytöstavat eivät ole voimassa, eikä ihmisellä ole lupaa pitää kiinni henkkoht rajoistaan. Mitä tahansa käytöstä on muka siedettävä ja annettava anteeksi. Tämä ei tietenkään koske srk-"eliittiä'".

        Seurakunnat ovat kiusaajien paratiiseja. Siellä ne saavat mellastaa mielin määrin ja meidän muiden on vain ymmärrettävä. Ort kirkossa tulee vielä kuvaan lahkojen keinot, eli eristäminen, hiljentäminen, syyllistäminen ja hengellinen väkivalta. Olin järkyttynyt siitä, koska luulin sen olevan ns normaali kirkko, eikä lahko. Mutta jos joku porukka aivan organisaatiotasolla käyttää näitä keinoja, se on lahko. Vain lahkot käyttävät lahkojen keinoja. Siellä on tietysti vielä se, että kun menee ort kirkkoon, silloin ei tavallaan "olla Suomessa" enää. Sen kirkon kulttuuri on muotoutunut siellä, missä se on syntynyt ja mistä vaikutteet ja muut tavat on tänne tuotu. Siellä ei todellakaan toimita kuten pohjoismaissa. Ei ole läpinäkyvyyttä, avoimuutta eikä pohjoismaista tasa-arvoa. jos kritisoit, niin sitten tulee se hengellinen manipulointi kuvioihin.

        Toimivat samalla tavalla oman kokemukseni mukaan kuin lestadiolaiset. Työpsykologi sanoi, että ohittaminen ja mykkäkoulu on vallankäyttöä ja painostamista. Kun et osaa olla nätisti, niin mepä näytetään sinulle, kuinka yksin jäät. En ihmetteli, vaikka olisi ohjeistus tukkia turpa ihmisiltä, jotka puhuu heidän kannaltaan ikäviä, kyllä ne niin kyntensä näyttivät. Sille kiusaajalle en oikeastaan ole vihainen, koska se on sairas, mutta papeille ja heidän esimiehilleen kylläkin.

        Tietty tiedän, että on vaikea uskoa sen kiusaajan tekoja ja juttuja, kun ei se tehnyt niitä muiden nähden. Sen jutut oli niin häiriintyneitä. Kuinka hän on se kantava voima srk:ssa, kuinka kukaan muu täällä ei ole mitään, kuinka töissäkin häntä kaikki pelkää. Ja tää on ehdoton helmi: kyllä minun pitäisi saada pöydän päässä istua (srk:ssa oli arvovieras, jonka aikana joutui omien sanojensa mukaan "tarjoilemaan sitä vitun kahvia"), minähän olen sentään xxx puheenjohtaja. Terapeutti totesi vain, että ihan tyypillistä manipulointia ja peliä. Tällaiset sitten on niitä seurakuntien kantavia voimia ja "hyviä tyyppejä". Kun itse ei osaa noin häikäilemättömiä pelejä.

        Se vain ihmetyttää, että on se kumma, kuinka kiusatun täytyy aina antaa anteeksi ja yrittää olla parempi kristitty. Sen kiusaajan ei sitten tarvi? Sen ei ollenkaan tarvi tutkiskella sydäntään ja nöyrtyä? Ei, ei sillä ole velvollisuuksia, koska se osaa sen pelin.Pusertaa kyyneleen pastorille sopivassa paikassa ja on niin ymmällään, että mitä tämä kaikki on.


    • Anonyymi

      Uskovaisten ihmisihanne on siveyssaarnaava vanhapiika joka näkee seksiä joka paikassa.

      • Anonyymi

        aloitukseen:

        sellaisia asioita tapahtunut: "että ei, EDES pakanainkaan keskuudessa"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloitukseen:

        sellaisia asioita tapahtunut: "että ei, EDES pakanainkaan keskuudessa"

        Tähän voin samaistua itsekin. t. ex-ortsu


    • Anonyymi

      Entä islam terrori, miksi ette siitä puhu? Entä uskontojen uhrien terrori? Uskontojen uhrien tuki ry:n uhrit, mistä he saavat apua. Entä Suomen uhriutujien liitto ry:n tuki ry.

      Minun suosikkini on tämä:
      Uskontojen uhrien tuella uhritujat ry

      Summa summarum, varsin sekopäistä sakkia tuollaiset uhriutujat.

      • Anonyymi

        Kappas, taidat olla uskis. Tuli niin oikeaoppista manipulointia että.


      • Anonyymi

        Juuri näin! Uskontojen väärinkäytöksistä ja aiheuttamasta pahasta EI SAA keskustella, koska on olemassa Islam. Kaikki vääryydet, mitä muissa uskonnoissa tehdään tulee sivuuttaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappas, taidat olla uskis. Tuli niin oikeaoppista manipulointia että.

        Ja lisään vielä, että itselleni kokemus kääntyi parhain päin. Pääsin eroon uskonnosta kerrasta. Luulin aina, että kyvyttömyyteni saada kiinni uskonnosta johtuu siitä, etten ole vain löytänyt oikeaa yhteisöä. Ei. Se johtuu siitä, että uskon kyllä Jumalaan, mutta en usko uskontoon. On naurettavaa ajatella, että muilla ihmisillä olisi jotain tietoa, jota mulla ei ole ja mun pitää niiltä kysellä, miten on lupa ajatella. Se naurettavuus, tekopyhyys ja mädännäisyys piti vain nähdä aitiopaikalta. Huvittavaa, että eräs ort kirkon pappi kuvasi minulle kirkkoa sanoilla "rappiolla ja läpeensä mätä". Että kun omatkin on tuota mieltä salaa.

        Eräs ystäväni oli sitä mieltä että kirkot pitäisi repiä maan tasalle, koska niissä ei ole pitkään aikaan ollut enää kyse Kristuksesta. Ja hän on evl kirkon työntekijä. Hänen mielewstään kirkot on nykyään vain oman vallan tavoittelua varten ja pienten elittiporukoiden omia harrastuskerhoja. Tosin,onhan sitä arvioitu, että kirkko murenee noin 50vuodessa pois valta-asemasta pieniksi yksittäisiksi porukoiksi. Ja kun ottaa huomioon, että kirkon sisällä ihmiset ajattelevat, kutne edellä mainitut, ei ole mikään ihme, että loppu tulee. Taitaa koskea molempia kansankirkkoja. Ja se on hyvä asia. Narsistien ja kiusaajien on keksittävä uudet porukat, joissa päteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä, että itselleni kokemus kääntyi parhain päin. Pääsin eroon uskonnosta kerrasta. Luulin aina, että kyvyttömyyteni saada kiinni uskonnosta johtuu siitä, etten ole vain löytänyt oikeaa yhteisöä. Ei. Se johtuu siitä, että uskon kyllä Jumalaan, mutta en usko uskontoon. On naurettavaa ajatella, että muilla ihmisillä olisi jotain tietoa, jota mulla ei ole ja mun pitää niiltä kysellä, miten on lupa ajatella. Se naurettavuus, tekopyhyys ja mädännäisyys piti vain nähdä aitiopaikalta. Huvittavaa, että eräs ort kirkon pappi kuvasi minulle kirkkoa sanoilla "rappiolla ja läpeensä mätä". Että kun omatkin on tuota mieltä salaa.

        Eräs ystäväni oli sitä mieltä että kirkot pitäisi repiä maan tasalle, koska niissä ei ole pitkään aikaan ollut enää kyse Kristuksesta. Ja hän on evl kirkon työntekijä. Hänen mielewstään kirkot on nykyään vain oman vallan tavoittelua varten ja pienten elittiporukoiden omia harrastuskerhoja. Tosin,onhan sitä arvioitu, että kirkko murenee noin 50vuodessa pois valta-asemasta pieniksi yksittäisiksi porukoiksi. Ja kun ottaa huomioon, että kirkon sisällä ihmiset ajattelevat, kutne edellä mainitut, ei ole mikään ihme, että loppu tulee. Taitaa koskea molempia kansankirkkoja. Ja se on hyvä asia. Narsistien ja kiusaajien on keksittävä uudet porukat, joissa päteä.

        Näin pääsiäisenä asiat nousee taas pintaan. Paremmin tämä pääsiäinen tosin meni kuin viimevuotinen tai edellisvuotinen. Sitä olen paljon miettinyt, että mitenköhän nämä ort kirkon kiusaajat käyttäytyy työpaikoilla? Sähisee vääristä vaatteista, vääristä sanoista, väärästä istumapaikasta yms? Ja sitten kun esimies huomauttaa käytöksestä levitellään tekonöyrinä käsiä, että kun kovasti heikkoja ollaan, eikä pysty käyttäytymään sen takua. Että haudassa sitten heidän huono käytös loppuu?

        Eräs koti-srk:n ihminen kertoi, että alussa mennessään srk:aan, joku oli tullut naamalle sähisemään, että ortodoksit ei käytä ristiä noin. Hänellä kun oli risti kaulassa paidan päällä. Vieraillessani eräässä paikassa joku vieras mummo kertoi ennen liturgiaa, että oli tultu hänelle kiukuttelemaan, että et sitten malttanut olla syömättä! Hänellä on sairays, johon on säännöllinen lääkitys, joka edellyttää syömistä ennen lääkkeenottoa. Kerran katselin, kun siellä turistit pistettiin ojennukseen, kun eivät älynneet väistää suitsuttavaa pappia. Palveluksen jälkeen Jumalan pikku soturit lehahti yhtenä tanttana opettamaan näitä naisia ja tiuskimaan niille. Naiset oli niin pahoillaan, että kun ovat ekaa kertaa käymässä eikä tienneet. Eivät varmaan toista kertaa menekään.
        Mua ojennettiin uutena ortsuna samassa paikassa siitä, että mulla oli punainen takki pitkäperjantaina. Kun en tiennyt tuollaista värisääntöä. Kun kysyin eräältä talkoolaiselta asiasta, hän tuhahti, että ai, se yksi kahjo ojensi! Jos olisin joku random turisti, niin olisi hurja kokemus katsella, miten ne kohtelee toisiaan ja puhuu toisistaan vieraille ihmisille. Seurakuntaa edustava ihminen kutsuu toisia kahjoiksi vieraalle ihmiselle.

        Tosin, eräs nainen siellä kertoi, että yksi papeista on nimennyt yhden srklaisista Pyllistelijäksi. Rouva kun tekee kumarruksia aika antaumuksella. Kertojaa hihitytti kovasti. Eli siis papit keksii pilkkanimiä osalle srk:laisista ja naureskelee niille muiden kanssa? Hihihii. Minkähänlaisen kahjon nimen olen itse saanut? Tai osaan kyllä arvatakin.

        Haukkuuko nää ihmiset työpaikalla ja harrastuksissakin toisia kahjoiksi, vahtii vaatteet ja ojentaa, kyttää, kyylää ja vahtaa? En ole eläessäni nähnyt tuollaista käytöstä, vaikka olen keski-ikäinen. Nuorena olin room.kat. kirkon jäsen pari vuotta ja muistelen lämmöllä sitä paikkaa. Mukavia ihmisiä ja kaikille oli tilaa. Lähdin, koska en ollut ihan parikymppisenä kuitenkaan niin konservatiivinen, muutos oli liian iso. Kävin joskus myös lut.kirkossa, ja ihan normaalia menoa näin siellä. Vaan sitten tutustuin ort.kirkkoon ja voi pojat! Siellä ei olekaan samat säännöt eikä siellä pärjää normaaleilla käytöstavoilla. Ihan liian kovalla prosentilla näin sitä ojentamista ja sättimistä, että olisi sattumaa. Kytätään toisten vaatteet, syömiset, istumiset, seisomiset ja sanomiset. Voi tsiisus.

        Nythän aikovat ojentaa pappeja, jotka eivät osallistu palveluksiin. "Toiset eivät käy edes rukoilemassa kirkossa". Toimittaja kysyi piispalta, että mistä tietävät minkäkin papin tekemiset, eikä saanut vastausta. En keksi miten muuten kuin ortsujen omalla kyyläkulttuurilla. Eli siis ne ilmiantavat toisiaan. Sweet, ain't it? Ei ole pohjoismaista kotoisin tuollainen metodi.

        Tosin, toi on ihailtavaa. Säästää paimenten aikaa, kun lampaat vahtii toinen toisiaan ja raportoi ylöspäin tarvittaessa. Jengi kulkee tosi nätisti hihnassa siellä. Se on sitä kuuliaisuutta, mitä Jeesus opetti, kaikki tuo kyttääminen ja vahtaaminen. Eiku, hetkinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin pääsiäisenä asiat nousee taas pintaan. Paremmin tämä pääsiäinen tosin meni kuin viimevuotinen tai edellisvuotinen. Sitä olen paljon miettinyt, että mitenköhän nämä ort kirkon kiusaajat käyttäytyy työpaikoilla? Sähisee vääristä vaatteista, vääristä sanoista, väärästä istumapaikasta yms? Ja sitten kun esimies huomauttaa käytöksestä levitellään tekonöyrinä käsiä, että kun kovasti heikkoja ollaan, eikä pysty käyttäytymään sen takua. Että haudassa sitten heidän huono käytös loppuu?

        Eräs koti-srk:n ihminen kertoi, että alussa mennessään srk:aan, joku oli tullut naamalle sähisemään, että ortodoksit ei käytä ristiä noin. Hänellä kun oli risti kaulassa paidan päällä. Vieraillessani eräässä paikassa joku vieras mummo kertoi ennen liturgiaa, että oli tultu hänelle kiukuttelemaan, että et sitten malttanut olla syömättä! Hänellä on sairays, johon on säännöllinen lääkitys, joka edellyttää syömistä ennen lääkkeenottoa. Kerran katselin, kun siellä turistit pistettiin ojennukseen, kun eivät älynneet väistää suitsuttavaa pappia. Palveluksen jälkeen Jumalan pikku soturit lehahti yhtenä tanttana opettamaan näitä naisia ja tiuskimaan niille. Naiset oli niin pahoillaan, että kun ovat ekaa kertaa käymässä eikä tienneet. Eivät varmaan toista kertaa menekään.
        Mua ojennettiin uutena ortsuna samassa paikassa siitä, että mulla oli punainen takki pitkäperjantaina. Kun en tiennyt tuollaista värisääntöä. Kun kysyin eräältä talkoolaiselta asiasta, hän tuhahti, että ai, se yksi kahjo ojensi! Jos olisin joku random turisti, niin olisi hurja kokemus katsella, miten ne kohtelee toisiaan ja puhuu toisistaan vieraille ihmisille. Seurakuntaa edustava ihminen kutsuu toisia kahjoiksi vieraalle ihmiselle.

        Tosin, eräs nainen siellä kertoi, että yksi papeista on nimennyt yhden srklaisista Pyllistelijäksi. Rouva kun tekee kumarruksia aika antaumuksella. Kertojaa hihitytti kovasti. Eli siis papit keksii pilkkanimiä osalle srk:laisista ja naureskelee niille muiden kanssa? Hihihii. Minkähänlaisen kahjon nimen olen itse saanut? Tai osaan kyllä arvatakin.

        Haukkuuko nää ihmiset työpaikalla ja harrastuksissakin toisia kahjoiksi, vahtii vaatteet ja ojentaa, kyttää, kyylää ja vahtaa? En ole eläessäni nähnyt tuollaista käytöstä, vaikka olen keski-ikäinen. Nuorena olin room.kat. kirkon jäsen pari vuotta ja muistelen lämmöllä sitä paikkaa. Mukavia ihmisiä ja kaikille oli tilaa. Lähdin, koska en ollut ihan parikymppisenä kuitenkaan niin konservatiivinen, muutos oli liian iso. Kävin joskus myös lut.kirkossa, ja ihan normaalia menoa näin siellä. Vaan sitten tutustuin ort.kirkkoon ja voi pojat! Siellä ei olekaan samat säännöt eikä siellä pärjää normaaleilla käytöstavoilla. Ihan liian kovalla prosentilla näin sitä ojentamista ja sättimistä, että olisi sattumaa. Kytätään toisten vaatteet, syömiset, istumiset, seisomiset ja sanomiset. Voi tsiisus.

        Nythän aikovat ojentaa pappeja, jotka eivät osallistu palveluksiin. "Toiset eivät käy edes rukoilemassa kirkossa". Toimittaja kysyi piispalta, että mistä tietävät minkäkin papin tekemiset, eikä saanut vastausta. En keksi miten muuten kuin ortsujen omalla kyyläkulttuurilla. Eli siis ne ilmiantavat toisiaan. Sweet, ain't it? Ei ole pohjoismaista kotoisin tuollainen metodi.

        Tosin, toi on ihailtavaa. Säästää paimenten aikaa, kun lampaat vahtii toinen toisiaan ja raportoi ylöspäin tarvittaessa. Jengi kulkee tosi nätisti hihnassa siellä. Se on sitä kuuliaisuutta, mitä Jeesus opetti, kaikki tuo kyttääminen ja vahtaaminen. Eiku, hetkinen...

        Lisään vielä, että omassa tapauksessani oli kyse paljon hurjemmasta jutusta kuin huomauttelusta. Jouduin juttelemaan terapeutille ja työpsykologille asioista. Nuo jutut ovat vielä pientä. Ortsut on kykeneviä raaempaankin touhuun. Kuten se yksi pappi sanoi, joka mua ainoana kuunteli, (vaikkei voinutkaan auttaa), että"ei sun mulle tarvi vakuuttaa, kyllä minä tiedän, mitä on olla ortodoksi".


    • Anonyymi

      Elämästä on yhä mahdollista nauttia. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita, rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
      pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia; heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
      Jos on kartalla.

      • Anonyymi

        Juuri näin!


    • Anonyymi

      Emme tarvitse seurakuntia emme valtion kirkkoja.Me tarvitsemme Kristuksen.

      • Anonyymi

        Emme tarvitse Kristusta. Tarvitsemme tervettä omaa ajattelua!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe