Uskoon voi tulla rukoilemalla

Anonyymi

Jos haluat tulla uskoon, voit rukoilla yksinkertaisesti vaikkapa näillä sanoilla:

Isä, minä olen tehnyt syntiä Sinua vastaan.
Uskon, että Jeesus kuoli ristillä minunkin puolesta ja sovitti verellään syntini.
Anna anteeksi kaikki pahat tekoni, ajatukseni,
kaikki syntini ja pese minut puhtaaksi Jeesuksen verellä.
Isä, ota minut omaksesi.
Jeesus, tule minun Herrakseni ja Vapahtajakseni.
Tule sydämeeni asumaan. Annan elämäni Sinulle.
Kiitos, että annoit anteeksi kaikki syntini
ja teit minut vapaaksi. Kiitos Sinun suuresta armostasi.
Aamen

Jumalan Sana lupaa:
"Kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä" (Joh 1:12)

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkkaa kaavaa uskoontulolle ei ole. Room. 10 alkupuolella on asia kirjoitettu selvästi.

      • Anonyymi

        Uskoontulon kaava on hyvin tiedossa.

        Pitää muistaa, ettei kukaan tule itsekseen uskoon. Usko vaatii aina aivopesun.

        Lasten uskonnollinen aivopesu pitää aloittaa heti kun mahdollista. Lapsi liitetään lahkon (kirkon) jäseneksi jo sylivauvana ja tuputus aloitetaan heti kun on lapsella jotain ymmärrystä. Lapset uskoo kaiken, mitä aikuiset heille opettaa. Tämä helpottaa aivopesua. Kriittinen ajattelukyky kasvaa iän mukana ja olisi hyvä että lapsi olisi jo uskossa ennen ripariin menoa. Riparissa usko viimeistellään. Tämän jälkeen on jo vaikeampaa saada ihminen uskoon. Todisteihinkaan ei voi vedota, koska niitä ei ole.

        Jos lapselle annetaan, uskonnoista vapaa kasvatus, ilman uskonnon tuputusta, hän jää ateistiksi.

        Pitää muistaa, että uskonvapauslaki koskee myös lapsia, eli tässä annetaan lapsen itse valita uskonnollinen suuntaus. Ei johdattamista, ei manipulointia, ei aivopesua.

        T. Rehellinen Mirka


    • Anonyymi

      Ihan ensimmäiseksi pitää laittaa aivot narikkaan.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvä aloitus..näin itsekin otin ensi askeleen uskon tiellä kohti Jeesusta. Toi Joh.1:12 on tärkeä..samoin Joh 6:37 Jeesus sanoo siinä: Kaikki,minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni, ja sitä joka minun tyköni tulee minä en heitä ulos.

      On hyvä etsiä seurakunta, jossa on uskoontulleita ihmisiä , sitä kautta voi kasvaa itse ja olla myös apuna muille..
      Monet Uuden testamentin kirjeet on kirjoitettu seurakunnille..

      • Anonyymi

        Olen syvästi pahoillani, että olen häirinnyt teitä tällä rukouspalstalla ja rienannut teitä.

        Minulla ei ole ollut oikeutta olla täällä häirikkönä.

        Olen tilannut nyt ajan mielenterveystoimistosta ja aion saada omat ongelmani kuntoon.
        Se voi viedä pitkän ajan, mutta yritän.

        Pahoittelen käytöstäni.
        Antakaa minulle anteeksi!

        T. Rehellinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen syvästi pahoillani, että olen häirinnyt teitä tällä rukouspalstalla ja rienannut teitä.

        Minulla ei ole ollut oikeutta olla täällä häirikkönä.

        Olen tilannut nyt ajan mielenterveystoimistosta ja aion saada omat ongelmani kuntoon.
        Se voi viedä pitkän ajan, mutta yritän.

        Pahoittelen käytöstäni.
        Antakaa minulle anteeksi!

        T. Rehellinen Mirka

        Kiitos sinulle Mirka

        Toivon sinulle parantumista ja että saat asiasi kuntoon.Olenkin ollut pitkään huolestunut tilastasi.Asiantuntijat kyllä auttavat sinua.
        Kiitos vielä kerran että yrität alkaa käyttäytyä kunnioittavasti muita kohtaan.
        Hyvää kevättä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle Mirka

        Toivon sinulle parantumista ja että saat asiasi kuntoon.Olenkin ollut pitkään huolestunut tilastasi.Asiantuntijat kyllä auttavat sinua.
        Kiitos vielä kerran että yrität alkaa käyttäytyä kunnioittavasti muita kohtaan.
        Hyvää kevättä!

        Muutoksen elämään saa tekemällä tunnustuksen läheiselleen, näin tapahtui minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutoksen elämään saa tekemällä tunnustuksen läheiselleen, näin tapahtui minulle.

        Olen iloinen puolestasi, Mirka.
        Kyllä sinä tästä selviät!Kaikkea hyvää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen iloinen puolestasi, Mirka.
        Kyllä sinä tästä selviät!Kaikkea hyvää!

        Huonoa pilaa Mirkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoa pilaa Mirkasta.

        Olen niin iloinen että olen ruvennut ymmärtämään asioita ihan eri kannalta.
        Jatkan terapiatuntejani,
        kaikki alkaa näyttämään jo valoisammalta.

        T. Rehellinen Mirka


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe