Haluan et mut raiskattais

Anonyymi

Haluisin et mut raiskattais. En haluis et hakattais vaan et raiskattais ja käytettäis. Onks omituista? Sit jotenki kun se iso mies raiskais niin tulisin ja se huomais sen ja mua hävettäis todella paljo ja sen kiiltelevät silmät katsois mua. Se vaan tekis sitä rajummin.

Mistä tällainen johtuu et haluun tollasta? Oon 24v ihan normaali nainen, ei oo mitään historiaa väkivallasta ja turvallinen elämä ollut aina. Tykkään vähä rajummasta seksistä mut en oo alistuva jne. Tää on aika vahva ajatus melkein päivisin. Joskus oon jopa kävelly puistojen läpi illalla ajatellen et onks toi vastaantulija se kuka mut raiskais. Onks muita joilla samanlaisii ajatuksii? EN hae mitään seuraa vaan apua ajatuksiini kun oon hämmilläni

24

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      toi on yleinen fantasia naisilla. Kiltit miehet jää ilman koska ne on naisten mielestä nössöjä eikä kiihottavia.

      • Anonyymi

        Nuohan on kaksi aivan eri asiaa... fantasiamiehet on mielikuvitusta.
        Todellisuudessa kiltteys ei miehessä haittaa, itsesääli ja vinkuminen sensijaan karkoittaa himokkaimmankin naisen.


    • Anonyymi

      Kaikki ajatukset ovat OK. Jopa ne, joissa haluaisi tappaa jonkun (kunhan se jää vain sen ajatuksen asteelle).

      Ihminen taitaa olla ainoa eläin, joka tuomitsee itsensä paljon ankarammin kuin kenenkään muun. Esim. jos työkaverisi myöhästyy kokouksesta, niin sua se ei haittaa yhtään, mutta silti se vituttaa häntä kuin pientä oravaa (jonka käpy on jäässä).

    • Anonyymi

      Musta mies pane sinu kaisaniemi puistiko, ok?

    • Anonyymi

      kerro missä ja milloin haluaisit ?

    • Anonyymi

      Omituiset fantasiat taitavat ihmetyttää suurta osaa ihmisistä. Mutta jos niistä ei ole mitään haittaa, ja ne kiihottaa esim. itsetyydytyksessä, niin ei niistä kannata huolestua. Toteuttamiseen ei kyllä kannata heikoin perustein lähteä, sillä se toteutus ei varmasti tule olemaan juuri sitä mitä odotti fantasialta.

    • Anonyymi

      Ok kaikilla on omat fetissit, hakuaisin sua raiskata ja toivoisin että silloin kun on ovulaatio , että munasolusi hedelmöisi

    • Anonyymi

      Et asunne Oulussa? Siellä ei ehdi kun ekan puskan kohdalle niin toiveesi on toteutunut.

    • Anonyymi

      Et varmaan kuitenkaan ihan kenen tahansa raiskaamaksi?
      Ja voiko kutsua raiskaukseksi, jos sitä haluaa?

    • No ei varmaan ole hirveän omituista. Itse olen mies ja todellisuudessa en ketään ottaisi vasten hänen tahtoaan, mutta silti fantasiana naisen raiskaaminen on hyvin kiihottava. Itselläni siihen toki liittyy muitakin alistus elementtejä..

      Itse kun olen iso ja lihaksikas mies, niin jostain syystä vielä kiihottavamman ajatuksesta tekisi se, jos "uhri" olisi pieni ja hento..

      Mutta fantasiat ovat ok. Vielä kivempaa jos löytää jonkun vastaparin jonka kanssa niitä voi toteuttaa..

      • Anonyymi

        Minkäs ikäinen ja kokoinen sitten olet?,entä ’se’😉
        Ja ennenkaikkea missäpäin?,sinkku/ukm? Olen pulleaa vaimoa kytkenyt aina joskus nahkakahleisiin,mutta pikkupilini nopean laukeamisen jälkeen käynyt sillointällöin mielessä pikkupiru,että jos siitä jatkaisikin joku muu...
        Um54H:ki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs ikäinen ja kokoinen sitten olet?,entä ’se’😉
        Ja ennenkaikkea missäpäin?,sinkku/ukm? Olen pulleaa vaimoa kytkenyt aina joskus nahkakahleisiin,mutta pikkupilini nopean laukeamisen jälkeen käynyt sillointällöin mielessä pikkupiru,että jos siitä jatkaisikin joku muu...
        Um54H:ki

        Iso, lihaksikas. Se on koostaan kiitosta saanut, varsinkin paksuudesta.. Luvallisilla teillä oleva ukm. Kaukaa, mutta usein pääkaupunkiseudulla työmatkoilla..


      • Anonyymi

        Tässä kohtaa hento nainen kiihtyy ja jää hetkeksi mielikuvittelemaan...


      • Anonyymi

        Mitäs se hento nainen jää fantasioimaan? Oletkos kenties kuritusta vailla


      • Ja nyt mullakin alkoi mielikuvitus laukkaamaan, kiitos siitä;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se hento nainen jää fantasioimaan? Oletkos kenties kuritusta vailla

        Ilmeisesti on tosiaan kurinpitäjän viime vierailusta liian pitkä aika kun alkaa ajatus niin harhailla, kaikenlaisiin kiihottaviin elementteihin


    • Anonyymi

      Pardoksaalinen fantasia toteutettavaksi... Mitä tahansa saa fantasioida, ja jos se ei riitä niin aina voi leikkiä. Itse en haaveile varsinaisesti raiskatuksi tulemisesta, mutta erittäin paljon kiihottaa se että mies käyttää mua ja ottaa miten ja milloin haluaa...

    • Anonyymi

      Esimerkiksi Osmo Kontulan tekemän tutkimuksen (muitakin tutkimuksia on aiheesta tehty) mukaan, sellaisilla naisilla jotka ovat eläneet turvattua elämää tai esimerkiksi tiukan uskonnollisessa tai moraaliltaan tiukassa perheessä, jossa on turvattu elämä ja arvot ovat ns. kohdillaan ja tytöt kasvatetaan kilteiksi, johtaa siihen että kun seksielämä alkaa kiinnostamaan ja tyttö alkaa masturboimaan, hän ikäänkuin "oikeuttaa" masturbointinsa sellaisella fantasialla jossa hän on pelkkä uhri ja raiskaaja tekee kaiken.

      Eli lyhyesti sanottuna, fantasiaraiskaus antaa ikäänkuin luvan harrastaa seksiä mielessään.

      Sen sijaan sellaisissa perheissä joissa ollaan vapaampia ja annetaan lasten kasvaa siihen suuntaan mihin he haluavat ja lahjansa vievät ja heidän kasvua tuetaan, raiskausfantasiat ovat hyvin harvinaisia.

    • Joo, toha on hyvä sijoitus! Sitte muutaman vuoden päästä isot korvausrahat.

    • Anonyymi

      Mee illalla kävelee kaivariin saat sitä mitä haluat ja monta kertaa.Ehkä kivan taudinkin samalla kertaa.Et enää sen jälkeen kerjää raiskaamista.

    • Anonyymi

      Tämä on ollut jo pitempään päivä fantasioissani, päästä "raiskaamaan" nainen. Ehkä niin, että tulisin kylään jostain syystä ja nainen olisi pukeutunut hieman vihjailevasti (tai jotain kehon osaa korostaen). Tilanne alkaisi eskaloitumaan tahattomalla koskettelulla, josta kieltojen saattelemana koskettelu muuttuisi ronskimmaksi kourimiseksi. Nauraen ja ääneen vähättelemällä kädet puristelisivat tissejä, siitä haaroihin pillua puristellen. Lopulta tilanne johtaisi vaatteiden päältä repimiseen ja sänkyyn väkisin viemiseen, kokoerolla alleni taltuttaen ja ottaen sen mikä minulle kuuluu.

      • Anonyymi

        Mie haluaisin Haavisto piästäs persreikään paukun tälläinen fantaasia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie haluaisin Haavisto piästäs persreikään paukun tälläinen fantaasia

        Savolainen puutarhatonttu vois vetää ittensä narunjatkoks jos osais.Voin tulla auttaa.


    • Anonyymi

      Fantasiat ovat täysin eri maailmasta, kuin todellisuus,
      Itse miehenä fantasioin usein jostain, josta joutaisi linnaan loppuelämäksi kaikkien hakattavaksi ja muussattavaksi, mutta todellisuudessa olen siitä kaikesta yhtä kaukana kuin munansa leikannut eunukki.
      Todellisuuden mukana tulee liikaa ns. haittatekijöitä, jotka ei ole kenenkään hallittavissa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe