Kokemuksia Wamli.net

Anonyymi

onko kellään kokemuksia Wamli.netistä?
Miten ne toimii ja saako puh laskun yhteydessä kustannuksia?
Ei vio olla totta että se on ilmaista..

24

34166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo kokemusta mutta veikkanpa että jollakin lailla joutuu maksamaan.....
      Ja todnnäköisesti juttu ei johda mihinkään.

• Anonyymi

Laskua tulee ilman hyväksyntääsi, että en suosittele sivulle menemään. Varoituksena vaan kaikille.

• Anonyymi

Joo kyllä huijaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kyllä huijaus

Onko tästä kukaan tehnyt rikosilmoitusta?

• Anonyymi

Olen ollut sivusta seuraajana. Ei ylimääräistä laskua tullut. Munaa olis ollu joka lähtöön teoriassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinne oo pakko mennä. Aikuisten pelikentälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä kusetetusta, kuten muutkin miehiä ansaan viekottelevat sivut. Rahaa palaa, mut mitää ei saa🤔

• Anonyymi

Joskus sielä käyny. Barbie tod seksikäs

• Anonyymi

Oon ollu, Ei laskua

• Anonyymi

Viestittely taitaa olla kokonaan ilmaista, mutta profiilien katsominen maksaa 0,48€/kpl
      Itsellä ei ainakaan ole mistään muusta tullut laskua

• Anonyymi

Runkku seuraa sieltä hyvin löytynyt niin miehiä kuin naisia.

• Anonyymi

Pistäkääpä palveluesto liittymäänne, niin ette pääse wamlissa enää mihinkään, kun eivät pysty teitä laskuttamaan ja jopa "ilmainen" ilmoituksien listaus maksaa, eli avaat ilmoituksen ja palaat listaukseen, niin molemmista tulee laskua. Säästytte kaikki isommilta harmeilta, kun ette mene sinne ollenkaan.

• Anonyymi

Täydellinen huijaussivusto..

• Anonyymi

kyllä maksaa mulle tuli 111.60 lasku

• Anonyymi

Kyllä tuli iso lasku helmikuulta ja ainoastaan selasin kuvia. Huippu huijaus ja vielä Elisa operaattori mukana.0.89€/kpl ja en tiedä mistä lasku kostuu
        JTM Savonlinna

• Anonyymi
    • Anonyymi

En kirjautunut mihinkään. En laittanut puh.nro mihinkään. Laitoin postinumeron alueelta naisia ja selasin ilmoituksia kyllä näin niissä hinnan 0.50e ja katselin ilmoitusta.
      Kun lopetin niin wamlit lähetti minulle tekstiviestin uusista palveluksista. Tuleekohan nyt lasku kun avasin jonkin ilmoituksen jossa siis hinta oli? En todellakaan ymmärtänyt että osaisivat ja tietäisivät mistä numerosta niitä katsoin. Vähän kuin selvisi tokmanin ilmoituksia jossa klikkaat kuvaa anonyyminä niin tietävät mistä numerosta sen teit.

• Anonyymi

Meet kattoon operaattorisi tän hetkistä saldoa niin sinne on tullut laskua..

• Anonyymi

Profiilien katsominen ja huoneissa käynti maksoi mutta siitä jo vuosia kun olen käynyt. Monet spermat roiskahti barbien kanssa jutellessa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos klikkaa henkilön tiedot auki maksaa..

• Anonyymi

Tull joku 90€ lasku joka alvien kanssa yli 100€ pelkästä linkkisivuston deitti ilmojen selaamisesta.
      Erittäin hämärällä alueella.
      En aio maksaa dna:lle mitään 100€ selaamisesta kännykällä.

• Anonyymi

kuluttaja suojaan yhteyttä dna telia mukana tässä huijauksessa

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1546
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1393
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1217
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1194
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      952
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      175
      855
    Aihe