onko kellään kokemuksia Wamli.netistä?
Miten ne toimii ja saako puh laskun yhteydessä kustannuksia?
Ei vio olla totta että se on ilmaista..
Kokemuksia Wamli.net
24
34166
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kokemusta mutta veikkanpa että jollakin lailla joutuu maksamaan.....
Ja todnnäköisesti juttu ei johda mihinkään. - Anonyymi
Laskua tulee ilman hyväksyntääsi, että en suosittele sivulle menemään. Varoituksena vaan kaikille.
- Anonyymi
Joo kyllä huijaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä huijaus
Onko tästä kukaan tehnyt rikosilmoitusta?
- Anonyymi
Olen ollut sivusta seuraajana. Ei ylimääräistä laskua tullut. Munaa olis ollu joka lähtöön teoriassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinne oo pakko mennä. Aikuisten pelikentälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä kusetetusta, kuten muutkin miehiä ansaan viekottelevat sivut. Rahaa palaa, mut mitää ei saa🤔
- Anonyymi
Joskus sielä käyny. Barbie tod seksikäs
- Anonyymi
Oon ollu, Ei laskua
- Anonyymi
Viestittely taitaa olla kokonaan ilmaista, mutta profiilien katsominen maksaa 0,48€/kpl
Itsellä ei ainakaan ole mistään muusta tullut laskua - Anonyymi
Runkku seuraa sieltä hyvin löytynyt niin miehiä kuin naisia.
- Anonyymi
Pistäkääpä palveluesto liittymäänne, niin ette pääse wamlissa enää mihinkään, kun eivät pysty teitä laskuttamaan ja jopa "ilmainen" ilmoituksien listaus maksaa, eli avaat ilmoituksen ja palaat listaukseen, niin molemmista tulee laskua. Säästytte kaikki isommilta harmeilta, kun ette mene sinne ollenkaan.
- Anonyymi
Täydellinen huijaussivusto..
- Anonyymi
kyllä maksaa mulle tuli 111.60 lasku
- Anonyymi
Kyllä tuli iso lasku helmikuulta ja ainoastaan selasin kuvia. Huippu huijaus ja vielä Elisa operaattori mukana.0.89€/kpl ja en tiedä mistä lasku kostuu
JTM Savonlinna
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://2790000.com/H/wP3W 👈
- Anonyymi
En kirjautunut mihinkään. En laittanut puh.nro mihinkään. Laitoin postinumeron alueelta naisia ja selasin ilmoituksia kyllä näin niissä hinnan 0.50e ja katselin ilmoitusta.
Kun lopetin niin wamlit lähetti minulle tekstiviestin uusista palveluksista. Tuleekohan nyt lasku kun avasin jonkin ilmoituksen jossa siis hinta oli? En todellakaan ymmärtänyt että osaisivat ja tietäisivät mistä numerosta niitä katsoin. Vähän kuin selvisi tokmanin ilmoituksia jossa klikkaat kuvaa anonyyminä niin tietävät mistä numerosta sen teit.- Anonyymi
Meet kattoon operaattorisi tän hetkistä saldoa niin sinne on tullut laskua..
- Anonyymi
Profiilien katsominen ja huoneissa käynti maksoi mutta siitä jo vuosia kun olen käynyt. Monet spermat roiskahti barbien kanssa jutellessa.
- Anonyymi
toi kusetus paikka liittyy vissiin tähän. fonectas tietoa.
selvis kun dna asiakaspalvelija selvitti asiaa mistä laskut on peräisin
https://www.finder.fi/Sovellukset ja ohjelmistot/Amli Oy Ab/Helsinki/yhteystiedot/329617#/
ihan finder linkki toi yrityksen tietoihin siis. Amli Oy
sama lafka joka liittyy jotenkin tohon Wamli kusetukseen. - Anonyymi
Jos klikkaa henkilön tiedot auki maksaa..
- Anonyymi
Tull joku 90€ lasku joka alvien kanssa yli 100€ pelkästä linkkisivuston deitti ilmojen selaamisesta.
Erittäin hämärällä alueella.
En aio maksaa dna:lle mitään 100€ selaamisesta kännykällä. - Anonyymi
kuluttaja suojaan yhteyttä dna telia mukana tässä huijauksessa
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855