Jälleen yksi tutkimus lisää, joka osoittaa, että henkisyyden tai uskonnon puoleen kääntyminen parantaa.
https://www.sciencedaily.com/releases/2020/01/200107131832.htm?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: sciencedaily/mind_brain/spirituality (Spirituality News -- ScienceDaily)
Niin tehneillä oli 36% paremmat mahdollisuudet erinomaiseen mielenterveyteen kuin niillä, jotka eivät niin tehneet. Myös muissa tutkimuksissa on havaittu vahva yhteys, joka vallitsee mielisairaudesta paranemisen ja korkeampaan voimaan uskomisen välillä, kertoo Fuller-Thomson.
36% on niin iso luku, että jos jollain lääkkeellä saataisiin aikaan samanlainen paranemisen lisääntyminen, niin se olisi valtava uutispommi (lääketieteen voimasta).
Henkisyys/uskonto terapiana
Anonyymi
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se auttaa uskoa jos on mielisairas, varsinkin Kanadan kaltaisessa maassa, jossa terveydenhuolto on muuten retuperällä. Sama varmaan pätee Suomeenkin, hieman pienemmällä luvulla. Täällä sentään ihmisistä jotenkin pidetään huolta.
Sitten kun tervehtyy, voi heittää kainalokepit taas mäkeen. - Anonyymi
Niin, auttaahan se kaikissa muissakin sairauksissa kuin vain mielenterveyden alalla ja kaikissa muissakin maissa kuin Kanadassa, mm. pidentää eliniän odotetta useilla vuosilla, nopeuttaa fyysisistä sairauksista toipumista ja sairaalasta kotiutumista, ja niin edespäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460