Pakko todeta...

Aika näyttää, mihin Sanna Marinista on. Se on kuitenkin todettava, että kyllä hän ulosanniltaan ja edustavuudeltaan on eri luokkaa kuin useimmat aikaisemmista pääministereistä. Siitä kyse paljolti politiikassa myös on. Uskonpa hänen myös vetoavan koulutettuihin naisäänestäjiin eri tavalla kuin jähmeä Rinne tai Sipilä. Siitä paljolti on myös kyse: SDP:llä on ollut heikkoja puheenjohtajia ja nyt Rinteestä on vain äkkiä päästävä eroon.

Persujen lokakampanja Marinia kohtaan on ollut sitä luokkaa, että myös he ymmärtävät kyllä pelin hengen. Halla-ahon murahtelu ei välttämättä toimi Marinin kaltaisen verbaalisesti vahvan ihmisen kanssa.

36

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon tuosta kuten Matti Leisola darwinismista: "I agree." 😊

• Anonyymi

Törmäsin niihin marinerin kannattajiin olivat rikkaita.

• Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?

• Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?

Katsos kun sinulla on etujärjestöt hanskassa niin sieltä sitä sisäpiirille jaettavaa riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Katsos kun sinulla on etujärjestöt hanskassa niin sieltä sitä sisäpiirille jaettavaa riittää.

Niin? Joten ajetaan nopeasti ammattiyhdistystoiminta alas? "Mestari" hoitaa sivutyönään myös työntekijöiden etujen ajamisen?

• Anonyymi

Niin? Joten ajetaan nopeasti ammattiyhdistystoiminta alas? "Mestari" hoitaa sivutyönään myös työntekijöiden etujen ajamisen?

Minä en tiedä ketä nämä eläkkeellä marinerin lappuja jakavat olivat, mutta eivät ainakaan köyhiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en tiedä ketä nämä eläkkeellä marinerin lappuja jakavat olivat, mutta eivät ainakaan köyhiä.

Mistä Sinä sen tiedät?

• Anonyymi

Mistä Sinä sen tiedät?

Rahasta oli kyse eikä mistään kymppitonnien pankkisäästöistä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä IHMETTÄ selität?

• Anonyymi

Mitä IHMETTÄ selität?

Paljonko sulla paska on tilillä rahaa mulla on vaja kaksataa tuhatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Paljonko sulla paska on tilillä rahaa mulla on vaja kaksataa tuhatta.

Älä ota enää. Pidä taukoa. Kello on vasta kaksi iltapäivällä.

• Anonyymi

Jos marineria kannattaa ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa, niin ei ne köyhien asiaa aja.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos marineria kannattaa ihmiset joilla on huomattavasti enemmän rahaa, niin ei ne köyhien asiaa aja.

Kuka ajaa köyhien asiaa tässä maassa? Persutko?

• Anonyymi

Mikä on taho joka pyörii marinerin ympärillä, köyhätkö.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä on taho joka pyörii marinerin ympärillä, köyhätkö.

En jaksa jankuttaa kanssasi. Tämä riitti minulle. Kiitos.

• Anonyymi

Missä minun vappusatanen on tuli vain 32e.

• Anonyymi

Missä minun vappusatanen on tuli vain 32e.

• Anonyymi

En jaksa jankuttaa kanssasi. Tämä riitti minulle. Kiitos.

Et vastannut vajakki kysymykseen onko 200.000e pankki tili köyhyyttä on se näiden marinerin kannattajien mielestä.

• Mielenkiintoinen tulkinta tekstistäni. Koetahan nyt vielä kerran oikein KOVASTI yrittää lukea tekstini läpi ja voit samalla vaikkapa vilkaista muitakin tekstejä tässä ketjussa. Ehkä JOPA avaukseenkin kykenet kantaa kovan ponnistelun jälkeen ottamaan?

• Anonyymi

Mielenkiintoinen tulkinta tekstistäni. Koetahan nyt vielä kerran oikein KOVASTI yrittää lukea tekstini läpi ja voit samalla vaikkapa vilkaista muitakin tekstejä tässä ketjussa. Ehkä JOPA avaukseenkin kykenet kantaa kovan ponnistelun jälkeen ottamaan?

Katso mitä mieltä Sasi on marinerista.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso mitä mieltä Sasi on marinerista.

Sasin sanomiset eivät kiinnosta. Jos SINUA kiinnostavat, varmaankin kerrot sen meille.

• Anonyymi

Sasin sanomiset eivät kiinnosta. Jos SINUA kiinnostavat, varmaankin kerrot sen meille.

Saanko käyttööni kaiken tiedon sen marinerin tekemisistä.

• Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Kysy. Tuskin.

Älä ota enää.

Moi moi.

• Anonyymi

En tiedä. Kysy. Tuskin.

Älä ota enää.

Moi moi.

Pelottaako että jotain kannatukseen vaikuttavaa paljastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menneet tuodaan päivänvaloon niin poliitikon päivät ovat luetut.
        Poliitikolla tarvitsee olla täysin puhdas menneisyys menestyäkseen.

• Anonyymi

Ne kaupan kassatko?

• Anonyymi

Jaa... Ilmeisesti ne rikkaat siis haluavat olla kovasti vasemmalla, sillä täällähän todelliset politiikan asiantuntijat ovat todenneet Marinin erittäin vasemmistolainen olevan?

Mitäs vikaa vasemmistolaisuudessa on,ihmettelen työläistolloja jotka KOKOOMUSTA äänestää ja kannattaa,ei kyllä järki paljon päätä pakota,pers--silimät on kokoomuksen kanssa samassa veneessä ÄÄRIOIKEISTOLAINEN luihu PUOLUE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomusko se muka köyhien asiaa ajaa vai pers---silimätkö hahhaahhaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen harhautus aiheesta. Tottunut poliitikko taidat olla?

• Anonyymi

Ainakin karmeasti Marin aloitti ennen Joulua että jopa hallituksen sisällä kulmakarvat alkoivat heti nousta. Ilkeitä lohkaisuja tukuttain ja näin Marin toi someraivon myös hallitukseen. Hänellä on nyt kaksi saavutusta hallituksessa, ikä ja someraivo. Melkoista meriittiä siis :))

• Anonyymi

Jeesustelijoilta ryhtyy faktoja kyselemään niin valehtelija kaikkoaa oitis.

• Anonyymi

Se rakastaa marineria, koska se muistuttaa hänen vaimoaan, oih olen niin liikuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se rakastaa marineria, koska se muistuttaa hänen vaimoaan, oih olen niin liikuttunut.

Jauhaa tuolla alhaalla marineri perämoottorin luotettavuudesta.

• Anonyymi

Áika näyttää mitä tämä ledisilmäinen pyrkyri saa aikaan.

• Anonyymi

Kyllä ainakin Marin parempaan pystyy työläisen kannalta kuin SIPILÄ puhumattakaan jos riistäjä porvari RIISTÄJÄ PUOLUE kokoomuksesta oleva orpo olisi päässyt vielä jakamaan valtion omaisuutta ja rahoja HUIJAREILLE ja sijoittajille osingojen ja optioiden jakamiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ainakin Marin parempaan pystyy työläisen kannalta kuin SIPILÄ puhumattakaan jos riistäjä porvari RIISTÄJÄ PUOLUE kokoomuksesta oleva orpo olisi päässyt vielä jakamaan valtion omaisuutta ja rahoja HUIJAREILLE ja sijoittajille osingojen ja optioiden jakamiseen

Marin tuottaa työttömiä kasapäitten ja näin saa aikaan köyhyyttä ja kurjuutta tuhansissa perheissä ympäri Suomea.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe