Olen liian koukussa tupakkaan ja mua pilkataan=(

Anonyymi

ei uskovaitset pilkkaavat mua "mikä uskovainen sä oot ja eikös jumalas pysty tuota susta irottaa hää?" ja uskossaolevat katsovat mua nenänvartta pitkin.. ainut tapa mulla oikeasti lopettaa on ampua päänsä läpi!!! MUN NIKSAT on ELÄIMELLISET!!!!!!!!! mä en kestä niitä NIKSOJA!!!!!!!!! en tiedä kuinka kaueat NIKSAT on muilla mutta MÄ EN KERTAKAIKKIAAN KESTÄ NIITÄ!!!!!!!

oisko siis syytä alkaa 100% pahikseksi ja suostua vaan menemään suosiolla helvetiin kuolemansa jälkeen?????

15

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin uskova nikotiinin orja 40 vuotta ja rukoilin lähes päivittäin, että Jumala vapauttaisi ja auttaisi pääsemään eroon tupakasta. Jumala kuuli rukoukseni ja antoi voiman lopettaa tupakan polton 2015 alussa. Nyt olen ollut tupakasta vapaa jo 5 vuotta.
      Jos tämä tapahtui minulle, tulee se tapahtumaan myös sinulle, jos sitä todella tahdot ja sitä rukoilet.

      • Anonyymi

        Mä olin tupakan orja ehkä n.4-5v ja vuoden poltettuani tuumin että haluan lopettaa. Tutustuin jumalattomaan naiseen jonka kanssa tupakoin, vedin viinaa ja harrastin huorintekoa.Olin ihastunutkin häneen.

        Sitten tulin uskoon ja huorintasuhteemme päättyi. Suruuni vedin viinaa, poltin tupakkaa. En enää halunnut tavata syntikumppaniani haureudenharjoituksen synnissä.

        Rukoilin häpeäntunnossa Herraakin.Pyysin anteeksiantoa lopettaa viinakset ja tupakanpolton.

        Kaatelin viinoja lavuaariin ja revin tupakoita vessanpönttöön. Kunnes tuli se päivä n.6v sitten että päätin että nyt yritän taas. Ja onnistuin lopettamaan.Vieroitusoireeni kestivät 30 tai 31vrk. Kun menin nukkumaan olin nikotiininorjana.Kun heräsin seuraavaan aamuun tuli jossain vaiheessa selkainen ajatus että nyt on jokin oudosti. Lopulta ymmärsin sen. En ollut tuntenut heräämiseni jälkeen nikotiinin pakottamaa tarvetta tupakoida. Siihen edellisen yön uneen se lopoui.

        Viinasta oli helppo päästä eroon.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olin tupakan orja ehkä n.4-5v ja vuoden poltettuani tuumin että haluan lopettaa. Tutustuin jumalattomaan naiseen jonka kanssa tupakoin, vedin viinaa ja harrastin huorintekoa.Olin ihastunutkin häneen.

        Sitten tulin uskoon ja huorintasuhteemme päättyi. Suruuni vedin viinaa, poltin tupakkaa. En enää halunnut tavata syntikumppaniani haureudenharjoituksen synnissä.

        Rukoilin häpeäntunnossa Herraakin.Pyysin anteeksiantoa lopettaa viinakset ja tupakanpolton.

        Kaatelin viinoja lavuaariin ja revin tupakoita vessanpönttöön. Kunnes tuli se päivä n.6v sitten että päätin että nyt yritän taas. Ja onnistuin lopettamaan.Vieroitusoireeni kestivät 30 tai 31vrk. Kun menin nukkumaan olin nikotiininorjana.Kun heräsin seuraavaan aamuun tuli jossain vaiheessa selkainen ajatus että nyt on jokin oudosti. Lopulta ymmärsin sen. En ollut tuntenut heräämiseni jälkeen nikotiinin pakottamaa tarvetta tupakoida. Siihen edellisen yön uneen se lopoui.

        Viinasta oli helppo päästä eroon.

        Commandohauis53cm

        En saanut tietääkseni erityisvoimaa tupakanpolton lopettamiseen vaan jouduin kärsimyksistä osalliseksi. Mutta sain motivaatiota kun rukoilin että kestän. Hieman oli pientä lisäärsytystä kun joiltakin otettu nikotiininhimo pois sormien napsautuksella. Itse sain mennä luomuna kovimman kautta.

        Ymmärrän täysin tupakanpolton lopettamiseen liittyvän vaikeuden. Se on monen päivän pitkä kärsimystunneli johon on mentävä. Se tunneli ei jatku ikuisesti vaan tulee se hetki kun astut vapauteen tupakasta ja se hetki on hunajainen itsetunnollesi, voiton päiväsi. Vapaus on kaiken sen kärsimystunnelin arvoista. Alkupäässä niitä pahimpia päiviä olivat 0-3 . Lopeta tupakointi. Just do it!

        https://www.youtube.com/watch?v=4_zM4VI_u44

        Commandohauis53cm


    • Anonyymi

      Ehkä mua hieman hämärryttää se että mulla ei tupakan kanssa ole ollut mitään siitä, mitä mulla oli viinan kanssa.. kukaan ei voi myös käsittää sitä HELVETILLISTÄ oloa, joka pakottaa juomaan lisää viinaa krapulaan.. tupakasta ei juurikaan tule muuta oloa kuin se täytetty tarve jonka saa sauhut vetämällä.. se tuntuu lähinnä 1/99999999999999999999999999 siitä mitä viina sai aikaan ja josta pääsin vapaaksi 5v sitten

    • Anonyymi

      Olin uskova nikotiinin orja 40 vuotta ja rukoilin lähes päivittäin


      Oiskohan se jumalasi jo aiemmin sinua auttanut jos ois ollut olemassa katsos jos 40 vuotta päivittäin rukoilee ennen kuin jumalasi sinua kuulee kuulostaa aika hölmöltä

      • Anonyymi

        "ei se saastuta ihmistä, mikä menee suusta sisään, vaan se mikä tulee suusta ulos"

        uskossa voi olla, vaikka tupakoinnissa kiinni, mitä enemmän vatvot asiaa, sitä enemmän tupakoit, niin se menee.

        hyvä, jos joskus pääset tupakasta vapaaksi, parempi kuitenkin että "unohdat" asian, ja keskityt muuhun tärkeämpään nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei se saastuta ihmistä, mikä menee suusta sisään, vaan se mikä tulee suusta ulos"

        uskossa voi olla, vaikka tupakoinnissa kiinni, mitä enemmän vatvot asiaa, sitä enemmän tupakoit, niin se menee.

        hyvä, jos joskus pääset tupakasta vapaaksi, parempi kuitenkin että "unohdat" asian, ja keskityt muuhun tärkeämpään nyt.

        Taistelkaa tupakointia vastaan joka hetki, älkää menkö ostamaan tupakkaa, tuhotkaa heti kaikki tupakat, jotka teillä on, revitkää ne rikki.
        Älä kerro tupakointisi lopettamista toiselle, vaan voit saarnata tupakointia vastaan, ja et menetä TAIVAALLISta palkkaa


      • Anonyymi

        Ei ole harvinaista rukoilla jotain asiaa hyvinkin kauan.
        Kunhan rukoilee hellittämättä, vastaus tulee aikanaan.
        Joskus olen saanut rukousvastauksia hyvinkin nopeasti, jopa niin, että kun olen ollut vielä polvillani rukouksessa, vastaus on tullut.
        Meillä on rukouksia kuuleva Jumala, eikä yksikään rukouksemme ole turha.
        Se joka ei usko ja pilkkaa, hänen on turha odottaa mitään Jumalalta saavansa.
        Mutta jos sinulle tulee päivä, että olet todella hädässä, rukoile Jumalaa, sillä Hän on luvannut auttaa sinua, kun huudat Häntä avuksesi, ja sinun tulee kiitokseksi kunnioittaa Häntä.


    • Anonyymi

      Ei uskossa oleva varmasti pilkkaa, eikä katso pitkin nenänvartta.
      Uskonnollinen hellari voi sen toki tehdä, mutta älä niistä välitä.

    • Ei tuo nyt niin paha synti ole, että sen seurauksena Helvettiin joutuisit. Jotkut polttavat tupakkaa elämänsä loppuun saakka eikä Jeesus siltikään ole hyljännyt heitä. Ja kun Sinut on kutsuttu tupakoivana Jeesus-tielle, niin ajallaan hän Sinut siitä vapauttaa, jos hän katsoo sen tarpeelliseksi. Jotenka älä stressaa itseäsi asialla, vaan keskity tärkeimpiin asioihin elämässäsi. Ja mielestäni tärkeimpiä asioita ovat Raamatun Kirjoitusten tutkistelu sydämessä ja rukoukset sen ohessa. Silviisteen elämästäsi uskontiellä hyvä tulee. Jumalan siunausta!

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti. Tupakka ei ole kadottaa asia. Onhan se terveyshaitta, mutta ei mikään ikuisuuskysymys. On paljon asioita jotka ovat turhia meidän elämässä. Jotkut tekee tupakasta ison asian, mutta itse voivat olla koukussa moniin asioihin. Esim. pelaaminen on monella uskiksella koukuttava, entäs sitten se katkeruus, anteeksiantamattomuus yms. On helppo osoitella muita kun itselläkin on pois pantavaa.


    • Noinhan nuo jumalattomat syntiset räkättivät aikoinaan minullekin, että mikä uskovainen sä oot, kun et kuulu mihinkään seurakuntaan. Kerroin, ettei minua mikään seurakunta ole pelastanut, vaan Jeesus Kristus. Räkättämiset jäivät siihen.

      Tatuointi kädessä on taas merkki kaikille jumalattomille ja varsinkin uskovaisille siitä, ettei Isä Jumala katso henkilöön eikä paikkaan, josta ihmisen kutsuu, Poikaansa, Kristusta Jeesusta seuraamaan.

    • Anonyymi

      Jumala pitää sinua temppelinään jonka kautta hän tekee ihmetekojaan, älä tuhoa sitä temppeliä tarkoituksella vaan vaali ja pidä hyvää huolta.

      • Anonyymi

        pahempana syntinä, pidän, - haavoittavia sanoja, kuin ulkonainen "kunnia"

        lukeehan raamatussakin, "sanojen miekka", tms.


    • Anonyymi

      Kyllähän se vähän rassaa, kun tulee vedettyä camelia joka päivä. Ja vaikkakin vaan puolikkaan kerrallaan, niinkKeuhkot ovat siltikin tiukilla. Ja taitaa orastava keuhkonahtaumatautikin lisävaivansa antaa, koskapa rykiessä lohkeaa sitkeät klimpit. Se on tietenkin hyvä vaan, että klimpit lohkeaa ja voi sylkästä kankaalle. Mut sit ku ei voi sylkästä, nii on pakko nielasta. Ja se etoo. Ole tässä sitten uskovainen, kun kamppeet haisevat röökille. Seuroissa porukat katsoo viistosti. Vaan siinähän katsovat, kun eivät muuta voi..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe