Oppilaana pojuna

Anonyymi

Onko naisia, jotka on päässeet opettamaan nuorta pojua?Asuin kaksistaan äitini kanssa ,jolla oli pieni kauppa .Äitini lähti kahdeksi viikoksi opiskelemaan ja kauppaan tuli tuuraamaan hänen ystävä ,joka oli silloin n 40 nainen.Minulla ikää oli oli silloin 13 vuotta .Hän asui sen aikaa meillä ,teki ruuat ja hoiti talouden.Olihan hän tuntenut minutkin lapsesta alkaen ,niin välimme oli hyvin tuttavalliset.
Istuimme illalla sohvalla hän sanotaan nyt vaikka Raili, pyysi hieromaan niskaanna.KUn olin hieronut hetki aikaa hän kysyi oliko kiva hieroa ,johon minä tietenkin vastasin myöntävästi . Samalla hän otti paidan pois ja riisui rintaliivit ja sanoi että saisin hieroa myös rintoja.Teini kikkeli seisoi niinkun harjan varsi farkuissa ,samalla kun hieroin Railin rintoja.Samalla Raili kyseli onko minulla tyttöystävää ja olenko kenenkään tytön rintoja päässyt puristelemaan.Olin täysin kokematon tyttöjen suhteen ja se tuntui erityisesti miellyttävän Railia, kun hän pyysi minua suutelemaan ja hyväilemään rintojaan.Raili sanoi että tänään saat jotain ihanaa ,jos lupaat pitää suun kiinni, etkä kerro kenellekään mitä tapahtuu.Raili vetäisi pikkarit pois jalastaan ja levitti itseään sohvalle reidet levälleen.Samalla hän käski minua riisumaan alasti.Häpeillen riisuin ja samalla Raili olikin kiinni kalussani ,Wau miten kova ja iso se on ,kehuen samalla.Nyt saat nuolla naisen pillua ja samalla Raili oli opastamassa suutani kohti jalkoväliään.Se tuoksu oli jotain niin ihanaa ja kiihottavaa, että ei sellaista ollu voinut kuvitella.Hyvällä opastuksella nuolin huulien välistä ja siitä ylempää, mistä Raili erityisesti pyysi nuolemaan ja muuttui koko ajan kosteammaksi, kunnes lopuksi täristen ja voihkien laukesi.Raili otti kiinni kalustani ja ohjasi sen huulien väliin ,samalla sanoen että nyt saat työntää siemenet kiimaiseen reikään.Ei siinä varmaan minuttia kauenpaa mennyt ,kun tunsin jotain aivan ihmeellistä ja laukesin Railin sisään.Sinä iltana sain kyllä opetella vanhemman naisen tyydyttämistä vielä kahdesti ja koko kaksi viikkoa kului samoissa merkeissä.Sen jälkeen Raili pyysi minut usein jotain tekemään kotiinsa ,puita tekemään ,haravoimaan ymym ja äitini oli mielissään ,kun pääsi minusta eroon päiväksi tai viikonlopuksi.Neljä vuotta niitä sala tapaamisia meillä oli ,sitte Raili muutti muualle ja tiet erosi.

7

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun joskus saisi noin nuorta ja innokasta! Kiihottava ajatus. Nyt heti täytyy laittaa omat sormet töihin...

      • Anonyymi

        Ei saa enää...

        Kuivuu pois


      • Anonyymi

        Moi,

        Kiinnostaisko 23v miehenalku? Fantasiana aina ollut päästä kokeilemaan seksin saloja kokeneemman naisen kanssa..


      • Anonyymi

        täällä olis sulle nuori ja innokas pohjois-pohjanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täällä olis sulle nuori ja innokas pohjois-pohjanmaalta

        Laita viestiä snäpissä nimi on @lassi69x


    • Anonyymi

      Mahtaako täältä löytyä vanhempaa kokemusta omaavaa naista kakskymppiselle miekkoselle? :*)

    • Anonyymi

      Tää olis kans oma fantasia päästä kokeneen naisen oppiin, jopa jonkun aikuisviihdealalla työskentelevän kanssa..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe