Kauhavalla parivuotta sitten ollut ja tapahtunut eläinrääkkäys ja vahingonteot,tapaus ja tekijä on nykyisin tiettävästi Ilmajoella..
Silmät auki naapurit,että ei sama toistu jälleen!
Tuollaiset tekijät jatkaa kyllä "toimintaansa",,kun tuomiot on mitä on suomessa!
Kauhavan eläinrääkkääjä Ilmajoella
7
202
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kouluttautuuko Opistolla lastenhoitajaksi.
- Anonyymi
Ei tietoa.... Toivottavasti ei! Hirvittää ajatuskin jos näin olisi,niiden lastensuojelu ilmoitusten ja käyntien mukaan mitä tällä on ollut niinä vuosina Kauhavalla. Alkoholisti ja nisti tämä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietoa.... Toivottavasti ei! Hirvittää ajatuskin jos näin olisi,niiden lastensuojelu ilmoitusten ja käyntien mukaan mitä tällä on ollut niinä vuosina Kauhavalla. Alkoholisti ja nisti tämä....
Opistolla on just näitä niatwjä ja muita mamuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opistolla on just näitä niatwjä ja muita mamuja.
Mistähän sä sait mamut tähänki sotkettua ?
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän sä sait mamut tähänki sotkettua ?
No mamut harrastaa jengiytymistä. Sitte on ongelmia rupeaa paukkumaan ja räjähtelemään
- Anonyymi
K-Rautaan heti! Ostamaan kahleita ja pikalukkoja että voi lukittautua!
- Anonyymi
Unohtuiko sun ottaa pillerit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547