Kumpi on joutavampi

Anonyymi

Pakkoruotsi vai naisasialiike ?

26

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anti-feministi aktivistihän meni nyt sen sukellusvenemurhaajan kanssa naimisiin. Varmasti hänkin on pakkoruotsin vastustaja.

      • Anonyymi

        Eikä ole ainoa . Onnea hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole ainoa . Onnea hänelle

        Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.

        Riippuu siitä, kuinka jatkuvasti soittaa suutaan


    • Kyllä niinsanotun pakkoruotsin kuorma yhteiskunnalle varmaan feminismin vaikutuksen voittaa.
      Siis negatiivisen vaikutuksen.

      Feminismi ei ole kovinkaan kallis harrastus.
      Sen sijaan, en ymmärrä miksi yhteiskuntaa koetetaan ajaa ruotsinkieliseksi kuin käärmettä pyssyyn.

      Feminismilläkin on taakkansa, mutta se ei aja jonkin marginaaliryhmän etua, muita kurittamalla.

      • Anonyymi

        Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.

        hyvä pointti.


      • Femen kirjoitti:

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.

        Erittäin hyvin kiteytetty.


      • räkäpää kirjoitti:

        Erittäin hyvin kiteytetty.

        Miksipä ei.

        Moni feministihän elää uhriutumisskenaariossa, jossa hänelle kuuluu kaikki helpotukset ja kaikki saavutukset yhtä aikaa.


      • räkäpää kirjoitti:

        Erittäin hyvin kiteytetty.

        Tälläisen propagandan huomaa , kun muuttaa sen uuteen kontekstiin.

        Eikö kuulostakin aika absurdille tuo feministijuttu?

        Se on kuitenkin totista totta, kun kyseessä on ruotsinkieliset ihmiset.


    • Anonyymi

      Samaa kuin kysyisi kumpi on parempi: Rutto vai kolera?

      • Anonyymi

        Muitakin hyviä kysymyksiä on, kuten
        Kumpaa haluat vai turpaasi?
        Mitä eroa on ankalla?


    • Anonyymi

      Feminismi on haitallisempi. Nykyään tarvittaisiin miesasialiikettä koska mies on paljon huonommassa asemassa mitä nainen Suomessa.

      • Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.

        Suurin tekijä on miesviha


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.

        Suurin tekijä on miesviha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin tekijä on miesviha

        Ehkä jotkut ääri- tai kiihkofeministit ovat myös miesvihaajia.
        Samoin kuin jotkut miehet ovat naisvihaajia.
        Mutta kyllä suurin syy feminismille, on ihan vaan laiskuus ja ahneus.

        Poliitikko koettaa saada etulyöntiaseman kertomalla julkisesti olevansa feministi.

        Vähän kuin aina vaalien alla moni ehdokas vaalityötä tehdessään haluaa kertoa olevansa äiti.


    • Anonyymi

      naistutkimus ? nam mitäkähän ne tutkii ...
      onko naistutkioita paljon . tutkiiko ne femakoita ?

      • Anonyymi

        Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!

        Ei suinkaan.
        Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.

        Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.

        Se on pseudotiedettä.


      • Femen kirjoitti:

        Ei suinkaan.
        Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.

        Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.

        Se on pseudotiedettä.

        Factual Feminist on asian ytimessä

        https://www.youtube.com/watch?v=Tva6ZsQv7_M


    • Anonyymi

      Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää, mutta ruotsin kielen osaamisellakin voi päästä pitkällekin ...

      • Anonyymi

        taitavat olla molemmat ilimanaikusia .


      • "Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää"

        Miten olemme voineet elää ilman :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Kyllä varmaan niitä naisia täytyy tutkia , semmoisten naisasianaisten .
      Onko vastaavasti olemassa pakkoruotsitutkimus jos ei ole niin se täytyy kyllä perustaa .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe