Kumpi on joutavampi

Anonyymi

Pakkoruotsi vai naisasialiike ?

26

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anti-feministi aktivistihän meni nyt sen sukellusvenemurhaajan kanssa naimisiin. Varmasti hänkin on pakkoruotsin vastustaja.

      • Anonyymi

        Eikä ole ainoa . Onnea hänelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä ole ainoa . Onnea hänelle

        Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.

        Riippuu siitä, kuinka jatkuvasti soittaa suutaan


    • Kyllä niinsanotun pakkoruotsin kuorma yhteiskunnalle varmaan feminismin vaikutuksen voittaa.
      Siis negatiivisen vaikutuksen.

      Feminismi ei ole kovinkaan kallis harrastus.
      Sen sijaan, en ymmärrä miksi yhteiskuntaa koetetaan ajaa ruotsinkieliseksi kuin käärmettä pyssyyn.

      Feminismilläkin on taakkansa, mutta se ei aja jonkin marginaaliryhmän etua, muita kurittamalla.

      • Anonyymi

        Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.

        hyvä pointti.


      • Femen kirjoitti:

        Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.

        Erittäin hyvin kiteytetty.


      • räkäpää kirjoitti:

        Erittäin hyvin kiteytetty.

        Miksipä ei.

        Moni feministihän elää uhriutumisskenaariossa, jossa hänelle kuuluu kaikki helpotukset ja kaikki saavutukset yhtä aikaa.


      • räkäpää kirjoitti:

        Erittäin hyvin kiteytetty.

        Tälläisen propagandan huomaa , kun muuttaa sen uuteen kontekstiin.

        Eikö kuulostakin aika absurdille tuo feministijuttu?

        Se on kuitenkin totista totta, kun kyseessä on ruotsinkieliset ihmiset.


    • Anonyymi

      Samaa kuin kysyisi kumpi on parempi: Rutto vai kolera?

      • Anonyymi

        Muitakin hyviä kysymyksiä on, kuten
        Kumpaa haluat vai turpaasi?
        Mitä eroa on ankalla?


    • Anonyymi

      Feminismi on haitallisempi. Nykyään tarvittaisiin miesasialiikettä koska mies on paljon huonommassa asemassa mitä nainen Suomessa.

      • Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.

        Suurin tekijä on miesviha


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Samaa mieltä.

        Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
        Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.

        Suurin tekijä on miesviha


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin tekijä on miesviha

        Ehkä jotkut ääri- tai kiihkofeministit ovat myös miesvihaajia.
        Samoin kuin jotkut miehet ovat naisvihaajia.
        Mutta kyllä suurin syy feminismille, on ihan vaan laiskuus ja ahneus.

        Poliitikko koettaa saada etulyöntiaseman kertomalla julkisesti olevansa feministi.

        Vähän kuin aina vaalien alla moni ehdokas vaalityötä tehdessään haluaa kertoa olevansa äiti.


    • Anonyymi

      naistutkimus ? nam mitäkähän ne tutkii ...
      onko naistutkioita paljon . tutkiiko ne femakoita ?

      • Anonyymi

        Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!

        Ei suinkaan.
        Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.

        Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.

        Se on pseudotiedettä.


      • Femen kirjoitti:

        Ei suinkaan.
        Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.

        Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.

        Se on pseudotiedettä.

        Factual Feminist on asian ytimessä

        https://www.youtube.com/watch?v=Tva6ZsQv7_M


    • Anonyymi

      Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää, mutta ruotsin kielen osaamisellakin voi päästä pitkällekin ...

      • Anonyymi

        taitavat olla molemmat ilimanaikusia .


      • "Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää"

        Miten olemme voineet elää ilman :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • Anonyymi

      Kyllä varmaan niitä naisia täytyy tutkia , semmoisten naisasianaisten .
      Onko vastaavasti olemassa pakkoruotsitutkimus jos ei ole niin se täytyy kyllä perustaa .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe