Pakkoruotsi vai naisasialiike ?
Kumpi on joutavampi
26
192
Vastaukset
- Anonyymi
Anti-feministi aktivistihän meni nyt sen sukellusvenemurhaajan kanssa naimisiin. Varmasti hänkin on pakkoruotsin vastustaja.
- Anonyymi
Eikä ole ainoa . Onnea hänelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole ainoa . Onnea hänelle
Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päätyy varmasti murhatuksi tai ainakin miehensä pahoinpitelemäksi.
Riippuu siitä, kuinka jatkuvasti soittaa suutaan
Kyllä niinsanotun pakkoruotsin kuorma yhteiskunnalle varmaan feminismin vaikutuksen voittaa.
Siis negatiivisen vaikutuksen.
Feminismi ei ole kovinkaan kallis harrastus.
Sen sijaan, en ymmärrä miksi yhteiskuntaa koetetaan ajaa ruotsinkieliseksi kuin käärmettä pyssyyn.
Feminismilläkin on taakkansa, mutta se ei aja jonkin marginaaliryhmän etua, muita kurittamalla.- Anonyymi
Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .
Anonyymi kirjoitti:
Feminismin nimissä jankutetaan överiksimenneitä ajatusviritelmiä , mutta kyllä tietenkin tuo suomen pakkoruotsittaminen on haitallisempi .
Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.
- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.
hyvä pointti.
Femen kirjoitti:
Jos feminismillä olisi sama painoarvo kuin "tasa-arvoisella" kielipolitiikalla, niin feministeillä olisi siellä ja täällä feministikiintiö, kuten ruotsinkielisillä on.
Erittäin hyvin kiteytetty.
räkäpää kirjoitti:
Erittäin hyvin kiteytetty.
Miksipä ei.
Moni feministihän elää uhriutumisskenaariossa, jossa hänelle kuuluu kaikki helpotukset ja kaikki saavutukset yhtä aikaa.räkäpää kirjoitti:
Erittäin hyvin kiteytetty.
Tälläisen propagandan huomaa , kun muuttaa sen uuteen kontekstiin.
Eikö kuulostakin aika absurdille tuo feministijuttu?
Se on kuitenkin totista totta, kun kyseessä on ruotsinkieliset ihmiset.
- Anonyymi
Samaa kuin kysyisi kumpi on parempi: Rutto vai kolera?
- Anonyymi
Muitakin hyviä kysymyksiä on, kuten
Kumpaa haluat vai turpaasi?
Mitä eroa on ankalla?
- Anonyymi
Feminismi on haitallisempi. Nykyään tarvittaisiin miesasialiikettä koska mies on paljon huonommassa asemassa mitä nainen Suomessa.
Samaa mieltä.
Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Samaa mieltä.
Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.Suurin tekijä on miesviha
- Anonyymi
Femen kirjoitti:
Samaa mieltä.
Naiset ovat pääasiassa innokkaita uhriutumaan.
Tasa-arvo-ongelmiakin toki on, mutta sitä intoa ruikuttaa tyhjätä, jota polittinen feminismi edustaa, ei voi perustella kuin idiotialla ja ahneudella.Suurin tekijä on miesviha
Anonyymi kirjoitti:
Suurin tekijä on miesviha
Ehkä jotkut ääri- tai kiihkofeministit ovat myös miesvihaajia.
Samoin kuin jotkut miehet ovat naisvihaajia.
Mutta kyllä suurin syy feminismille, on ihan vaan laiskuus ja ahneus.
Poliitikko koettaa saada etulyöntiaseman kertomalla julkisesti olevansa feministi.
Vähän kuin aina vaalien alla moni ehdokas vaalityötä tehdessään haluaa kertoa olevansa äiti.
- Anonyymi
naistutkimus ? nam mitäkähän ne tutkii ...
onko naistutkioita paljon . tutkiiko ne femakoita ?- Anonyymi
Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!
Anonyymi kirjoitti:
Huomaa, ettet ole edes käväissyt yliopistossa!!
Ei suinkaan.
Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.
Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.
Se on pseudotiedettä.Femen kirjoitti:
Ei suinkaan.
Naistutkimus on typerä aihepiirin nimeäminen.
Pääasiassa siellä "opiskellaan" patriarkaatin löytämistä ja keinoja väittää kaikkea epäoleellista asioista.
Se on pseudotiedettä.Factual Feminist on asian ytimessä
https://www.youtube.com/watch?v=Tva6ZsQv7_M
- Anonyymi
Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää, mutta ruotsin kielen osaamisellakin voi päästä pitkällekin ...
- Anonyymi
taitavat olla molemmat ilimanaikusia .
"Naistutkimus on yhteiskunnallisesti erittäin tärkeää"
Miten olemme voineet elää ilman :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Kyllä varmaan niitä naisia täytyy tutkia , semmoisten naisasianaisten .
Onko vastaavasti olemassa pakkoruotsitutkimus jos ei ole niin se täytyy kyllä perustaa .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522