Kuljussa palaneen talon palon aiheutti sähkölaitteet jotka lämmitti kannabisviljelmää. Tuskin vakuutus korvaa.
Kannabisviljelmä
5
101
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei korvaisi? Jos tyyppihyväksytyt laitteet ovat hyväksytytysti asennettu ja tarkistettu niin ei taida vakuutusyhtiöllä olla muuta edessä kuin maksaa. Kannabiksen viljelyn sallimisen päättävät muut instanssit. Vakuutusehdoissa ei taida olla eriteltynä mitä lämmityslaitteella saa lämmittää ja mitä ei?
- Anonyymi
Ei taida olla varastetut 250W monimetallilamppu valaisimet puukattoon kiinnitettynä turvallinen lämmitysmuoto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla varastetut 250W monimetallilamppu valaisimet puukattoon kiinnitettynä turvallinen lämmitysmuoto.
Ei ole mitään asiallisia asennuksia, kun talo palaa. Syylliset ovat korvausvelvollisia, mutta ei niiltä talon omistaja koskaan tule mitään saamaan.
Vuokralaiset vain siirtyvät seuraavaan kohteeseen, sosiaalitoimi maksaa näille vuokravakuuden ja kela vuokrat. Ei ole euroakaan omaa rahaa pelissä, joten aina voi riskin ottaa asunnon tuhoutumisen suhteen. Varokaa kenelle vuokraatte, näitä on nykyään paljon liikkeellä, kotimaista, matua ja mustalaista.
- Anonyymi
turkkilaisia olivat
- Anonyymi
Ulos maasta eli karkotus näille turvapaikkaturisteille jos ei osaa elää laillista elämää Suomessa. Jos on Turkkilaisia tai mitä hyvänsä matuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616