Kuljussa palaneen talon palon aiheutti sähkölaitteet jotka lämmitti kannabisviljelmää. Tuskin vakuutus korvaa.
Kannabisviljelmä
5
64
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei korvaisi? Jos tyyppihyväksytyt laitteet ovat hyväksytytysti asennettu ja tarkistettu niin ei taida vakuutusyhtiöllä olla muuta edessä kuin maksaa. Kannabiksen viljelyn sallimisen päättävät muut instanssit. Vakuutusehdoissa ei taida olla eriteltynä mitä lämmityslaitteella saa lämmittää ja mitä ei?
- Anonyymi
Ei taida olla varastetut 250W monimetallilamppu valaisimet puukattoon kiinnitettynä turvallinen lämmitysmuoto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla varastetut 250W monimetallilamppu valaisimet puukattoon kiinnitettynä turvallinen lämmitysmuoto.
Ei ole mitään asiallisia asennuksia, kun talo palaa. Syylliset ovat korvausvelvollisia, mutta ei niiltä talon omistaja koskaan tule mitään saamaan.
Vuokralaiset vain siirtyvät seuraavaan kohteeseen, sosiaalitoimi maksaa näille vuokravakuuden ja kela vuokrat. Ei ole euroakaan omaa rahaa pelissä, joten aina voi riskin ottaa asunnon tuhoutumisen suhteen. Varokaa kenelle vuokraatte, näitä on nykyään paljon liikkeellä, kotimaista, matua ja mustalaista.
- Anonyymi
turkkilaisia olivat
- Anonyymi
Ulos maasta eli karkotus näille turvapaikkaturisteille jos ei osaa elää laillista elämää Suomessa. Jos on Turkkilaisia tai mitä hyvänsä matuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341