Ketkä palstalaiset.........

Anonyymi

On todennäköisesti pariskuntia?

135

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan Thrj ja S-nainen. M-mies ja A-nainen tietenkin myös.

• Anonyymi

Ei ole, on vaan liian vauhdikkaita juttuja.

• Joskus ne vauhdikkaat jutut vetää myös yhteen. 😂

Mikä saattaa alkaa läppänä voi lopulta olla läpästä kaukana.

• Pertti ja Heidi. Tirsk.

• Ketä ne on?

• valtakunta kirjoitti:

Ketä ne on?

Pertti ja hänen mielikuvitustyttöystävänsä.

• Harmaaritari ja missi 5vuoden päästä viimeistään kun on nevälissä olevat kokeiltu kun ei tajuta tässä me ollaan.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Miksi vieläkin kuvittelet että kyseiset nimimerkit olisivat oikeita henkilöitä? Herää jo. Varmasti ovat yhdessä kun luultavasti saman epelin näppikseltä molemmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vieläkin kuvittelet että kyseiset nimimerkit olisivat oikeita henkilöitä? Herää jo. Varmasti ovat yhdessä kun luultavasti saman epelin näppikseltä molemmat.

Vaan kun eivät olekaan samalta näppikseltä.

• En ole varma, mutta pohjosessa on kuulemma muutama paliskunta...🤔

• Mikä on paliskunta? Olet minusta muuten oikeassa Helmiinan suhteen - ei hänen kannata muuttaa tyyliään turhaan.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Mikä on paliskunta? Olet minusta muuten oikeassa Helmiinan suhteen - ei hänen kannata muuttaa tyyliään turhaan.

Eikös se ole poroyhteisö tms? Kunhan vitsailin...😬

Joo, Helmiina on ihan paras omana hassuna ja kivana itsenään.... ei siitä liian tosikoksi olisi. Siitä tulis mörtsi. 😬

• Disse kirjoitti:

Eikös se ole poroyhteisö tms? Kunhan vitsailin...😬

Joo, Helmiina on ihan paras omana hassuna ja kivana itsenään.... ei siitä liian tosikoksi olisi. Siitä tulis mörtsi. 😬

No, oikeastaan tuo oli hyvä vitsi, vaikka en oikeastaan tienyt, että se oli jotain poroihin liittyvää. Tai ehkä olin kuullut aikaisemmin.

Joo antaa Helmiinan olla oma itsensä. Jotenkin on kiva lukea hänen lapsistaan, kun heille rakennetaan leikkimökkiä. Myös sinun säbäjuttusi on kivoja, koska olet selvästi innostunut niistä ja niissä on elämänmakua! Samoin monesti on lämpöä jutuissasi, kun teet jotain lasten kanssa.

No, oikeastaan tuo oli hyvä vitsi, vaikka en oikeastaan tienyt, että se oli jotain poroihin liittyvää. Tai ehkä olin kuullut aikaisemmin.

Joo antaa Helmiinan olla oma itsensä. Jotenkin on kiva lukea hänen lapsistaan, kun heille rakennetaan leikkimökkiä. Myös sinun säbäjuttusi on kivoja, koska olet selvästi innostunut niistä ja niissä on elämänmakua! Samoin monesti on lämpöä jutuissasi, kun teet jotain lasten kanssa.

No oikeastaan se taitaa olla useamman poronomistajien yhdyskunta...

https://fi.wikipedia.org/wiki/Paliskunta

Mutta poroihin liittyi kumminkin...

• Ei täällä mitään pariskuntia ole. Mitäpä sillä on edes väliä? Pääasia on, että keskustelu kulkee ja tekstiä syntyy. :)

• Mutta Helmiina jollain aikaisemmalla nimimerkillään kertoi löytäneensä miehensä Miehen Logiikassa täältä läheltä Suhteet alatasolta. Tutustuivat täällä melkein Sinkut palstalla, mutta nykyään mies kirjoittelee kuulema jossain englanninkielisillä sivuilla, ei täällä.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Mutta Helmiina jollain aikaisemmalla nimimerkillään kertoi löytäneensä miehensä Miehen Logiikassa täältä läheltä Suhteet alatasolta. Tutustuivat täällä melkein Sinkut palstalla, mutta nykyään mies kirjoittelee kuulema jossain englanninkielisillä sivuilla, ei täällä.

Minä pidin Helmiinasta, no ehkä kaikista tyttömäisistä keskustelijoista pitäisin patrmpis kuin joku Disse, kaljan dissailija...

Mutta Helmiina jollain aikaisemmalla nimimerkillään kertoi löytäneensä miehensä Miehen Logiikassa täältä läheltä Suhteet alatasolta. Tutustuivat täällä melkein Sinkut palstalla, mutta nykyään mies kirjoittelee kuulema jossain englanninkielisillä sivuilla, ei täällä.

Aijaa! Noh, kirjoittaako se mies hyvää tekstiä ja onko sillä lennokkaita ajatuksia? Näillä palstoilla tekstien sisältö tärkeintä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä pidin Helmiinasta, no ehkä kaikista tyttömäisistä keskustelijoista pitäisin patrmpis kuin joku Disse, kaljan dissailija...

Heh! Jazul... siis Helmiina, on yksi palstan parhaista keskustelijoista täällä ja tuolla toisellakin palstalla, silloin ennen muinoin. :)

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Heh! Jazul... siis Helmiina, on yksi palstan parhaista keskustelijoista täällä ja tuolla toisellakin palstalla, silloin ennen muinoin. :)

Jazulin paras nikki kautta aikain on RvaMMies.

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Laskin..Väärin nimimerkillä kirjoittava mallipoju.

• Anonyymi kirjoitti:

Jazulin paras nikki kautta aikain on RvaMMies.

Eipäs, vaan Jazuli! :)

• Anonyymi kirjoitti:

Ouh en tiennyt.
        Laskin väärin tykkäsin kovin🥰💕✨🧸
        Nyt tietää. Eipä erehdy

• Anonyymi kirjoitti:

Luulin, että tuo oli vain joku tukinikki. En ottanut asiasta enempää selvää, en kokenut sitä tarpeelliseksi.

• tosi..typy kirjoitti:

Eipäs, vaan Jazuli! :)

Minusta parhaat vuodet hän oli sönkkö/zönggö (tai jotain sinne päin). Tietysti en tuntenut häntä Jazulina vaan jostain kesäkuun alusta 2016. Silloin hän oli muistaakseni sönkkö nimimerkillä.

Minusta parhaat vuodet hän oli sönkkö/zönggö (tai jotain sinne päin). Tietysti en tuntenut häntä Jazulina vaan jostain kesäkuun alusta 2016. Silloin hän oli muistaakseni sönkkö nimimerkillä.

En muista, saattoi olla? Minusta parhaat vuodet oli ML-palstalla, kun keskustelut siellä kävivät vielä vilkkaana.

• Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

Luulin, että tuo oli vain joku tukinikki. En ottanut asiasta enempää selvää, en kokenut sitä tarpeelliseksi.

Jazuli nykyinen mies tämä l..v ja kaksi lastakin pyöräyttäneet :)

E_K

• Anonyymi kirjoitti:

E_K

Tiedänhän minä nyt sen, että hänellä on onnellinen perhe-elämä. Just puhuttiin lapsista pari iltaa sitten. Mutta en muistanut, oliko sen mies myös näillä palstoilla keskustelemassa. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

E_K

Kumpulainen toimii Jazulin salarakkaana :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpulainen toimii Jazulin salarakkaana :)

Topi????

• Anonyymi

• tosi..typy kirjoitti:

En muista, saattoi olla? Minusta parhaat vuodet oli ML-palstalla, kun keskustelut siellä kävivät vielä vilkkaana.

Oikeastaan osittain minä taisin kirjoitella sönkkö-Helmiinan kanssa Miehen Logiikassa vuonna 2016. Hän oli silloin vielä osittain siellä, vaikka kirjoittelin enemmän ML-palstalla oy_bimbo_ab:n kanssa. Viimeisen viestin häneltä ML:ään sain elokuussa 2018. Sen jälkeen totesin palstan lähes kuolleen ja jatkoin kirjoittelua lähinnä Sinkut-palstalla.

• tosi..typy kirjoitti:

Tiedänhän minä nyt sen, että hänellä on onnellinen perhe-elämä. Just puhuttiin lapsista pari iltaa sitten. Mutta en muistanut, oliko sen mies myös näillä palstoilla keskustelemassa. :)

öitä :) ..... ja Jazulille kans oikein hyvää yötä, jos hän sattuu lukemaan tätä ketjua :)

• Anonyymi kirjoitti:

E_K

Oot sä unohtanut nikkis tunnussanat? Outoa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Topi????

Heppamattilan rakastavaiset.

• Anonyymi kirjoitti:

Heppamattilan rakastavaiset.

Täh? Ketkä on?

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Oot sä unohtanut nikkis tunnussanat? Outoa...

Haluis tulla, mut ei uskalla...

• viriviri kirjoitti:

Täh? Ketkä on?

Mä ajoin muuten heppaveden ohi tässä viikonloppuna.. ☝️😬

• Anonyymi kirjoitti:

Haluis tulla, mut ei uskalla...

Elluko? Sehän tulis turisemaan jos haluis, ei se ketään pelkää. Höpsis..

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Elluko? Sehän tulis turisemaan jos haluis, ei se ketään pelkää. Höpsis..

Oot pihalla kuin lumiukko.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot pihalla kuin lumiukko.

Saatanpahan ollakin... ei ois eka kerta...

• Disse kirjoitti:

Orivesi?

• viriviri kirjoitti:

Orivesi?

Jep. Systeri asuu Tampesterin lähellä.

• Disse kirjoitti:

Tamperelainen (hämäläinen) päätti hieman kujeilla savolaisten kustannuksella, koska tiesi heidän kielitaitonsa heikohkoksi. Niinpä Tampereen mies meni eräänä kesäpäivänä Kuopion torille, pukeutuneena etelämaalaiseksi turistiksi. Keskellä toria seisoi kaksi savolaisäijää, joille tamperelainen esitti kysymyksen:

- Excuse me, but can You tell me where I can find Puijo?

Savon äijät eivät ymmärtäneet sanaakaan, vaan pyörittelivät päätään, joten hämäläismies jatkoi kieli poskessa:

- Kan ni berätta mig var is Puijo?

Vastaus oli jälleen pään pyörittely ja käsien levittely. Tamperelainen pisti hieman paremmaksi ja kysyi samaa asiaa vielä saksaksi, ranskaksi ja venäjäksi. Savon äijät pyörittelivät päätänsä ja levittelivät käsiään.

Silloin pirkanmaalainen repesi nauramaan ja sanoi:

- Ettehän te nääs mitään tajuu!
        Silloin toinen savolaisäijistä tokaisi toiselle:
        - Siinä neät; eijjoo kielitaijostakkaan mittää hyötyä!

• Disse kirjoitti:

Tamperelainen (hämäläinen) päätti hieman kujeilla savolaisten kustannuksella, koska tiesi heidän kielitaitonsa heikohkoksi. Niinpä Tampereen mies meni eräänä kesäpäivänä Kuopion torille, pukeutuneena etelämaalaiseksi turistiksi. Keskellä toria seisoi kaksi savolaisäijää, joille tamperelainen esitti kysymyksen:

Savon äijät eivät ymmärtäneet sanaakaan, vaan pyörittelivät päätään, joten hämäläismies jatkoi kieli poskessa:

Vastaus oli jälleen pään pyörittely ja käsien levittely. Tamperelainen pisti hieman paremmaksi ja kysyi samaa asiaa vielä saksaksi, ranskaksi ja venäjäksi. Savon äijät pyörittelivät päätänsä ja levittelivät käsiään.

• viriviri kirjoitti:

No liekö noista toinen ollut kerran Helsingissä käymässä ja nähnyt jupin taluttamassa koiraansa. Savolainen säntäs rapsuttamaan koira ja viänti sillekin savoa, kysyi sitten jupilta:
        -Mittee rotuva se tämä veijar oekee o?
        -Se on kusipään ja savolaisen sekoitus. Vastasi juppi tapaamisesta happamana.
        -Voe helevettilääne, sehän on meijä keskinääne risteetys!

• Disse kirjoitti:

No liekö noista toinen ollut kerran Helsingissä käymässä ja nähnyt jupin taluttamassa koiraansa. Savolainen säntäs rapsuttamaan koira ja viänti sillekin savoa, kysyi sitten jupilta:
        -Mittee rotuva se tämä veijar oekee o?
        -Se on kusipään ja savolaisen sekoitus. Vastasi juppi tapaamisesta happamana.
        -Voe helevettilääne, sehän on meijä keskinääne risteetys!

Heh, porozmawiajmy po polsku!! 😁

• Helmiina kirjoitti:

Heh, porozmawiajmy po polsku!! 😁

Polskuja joo...

Mäkin taisin selvitä aika vähällä hampaan poisottamisesta. Eilen illalls jo vetelin kiinteääkin sapuskaa ja nyttenkään ei tee hassua. Kipulääkettä syön vielä sen tulehdusvaaran vuoksi....
        Sitten löysi vielä pari muuta kohdetta ja ehdotti toisenkin takaviisaudenhampaan poistoa... mä kyllä taijan poistattaa, kun on sitä vaikea pestä, eikä sillä ole tuolla ylärivissä vastakaveriakaan.... joutava siis. 😁👌

Käyvään nyt sit hampulääkärissä urakalla... 😜

• Disse kirjoitti:

Polskuja joo...

Mäkin taisin selvitä aika vähällä hampaan poisottamisesta. Eilen illalls jo vetelin kiinteääkin sapuskaa ja nyttenkään ei tee hassua. Kipulääkettä syön vielä sen tulehdusvaaran vuoksi....
        Sitten löysi vielä pari muuta kohdetta ja ehdotti toisenkin takaviisaudenhampaan poistoa... mä kyllä taijan poistattaa, kun on sitä vaikea pestä, eikä sillä ole tuolla ylärivissä vastakaveriakaan.... joutava siis. 😁👌

Käyvään nyt sit hampulääkärissä urakalla... 😜

Autsista. 🤐

Joutuko kuinka murjomaan paloina vai irtosko nätisti yhtenä palana? Se monttu kestää hyvän aikaa kasvaa umpeen ja itellä ainakin oli haamukipua jonkun aikaa poiston jälkeenkin.. Kun piti olla selvää kauraa. 😃

Mulla on kaikki viisaudenhampaat poistettu kirurgisesti sairaalassa, kasvoivat vinoon poskea kohti eli kyljellään.. Piti pilkkoa ja oli kuule hommaa! Naama oli mustelmilla..

Turhiahan ne on joutaa pois. 👍

• Helmiina kirjoitti:

Autsista. 🤐

Joutuko kuinka murjomaan paloina vai irtosko nätisti yhtenä palana? Se monttu kestää hyvän aikaa kasvaa umpeen ja itellä ainakin oli haamukipua jonkun aikaa poiston jälkeenkin.. Kun piti olla selvää kauraa. 😃

Mulla on kaikki viisaudenhampaat poistettu kirurgisesti sairaalassa, kasvoivat vinoon poskea kohti eli kyljellään.. Piti pilkkoa ja oli kuule hommaa! Naama oli mustelmilla..

Turhiahan ne on joutaa pois. 👍

No mulla toi ainakin lähti nätisti. Puudutti reilusti, vähän jollain kuoputti, sit otti jonkun puikon ja sanoi kohta, että noniin. Se on siinä. Ihan lähti kokonaisena. Se kun oli ihan kokonaan jo nouusut ylös. Tää toinenkin on, mutta siinä voi kuulemma olla jo enempi hommaa...

Sit ois yks pikkureikä tullut ja hammaskiven poisto.... ei paha....

Pitää koputtaa puuta, että hyvin vähillä hammasremonteilla oon selvinnyt..☺️

• Disse kirjoitti:

No mulla toi ainakin lähti nätisti. Puudutti reilusti, vähän jollain kuoputti, sit otti jonkun puikon ja sanoi kohta, että noniin. Se on siinä. Ihan lähti kokonaisena. Se kun oli ihan kokonaan jo nouusut ylös. Tää toinenkin on, mutta siinä voi kuulemma olla jo enempi hommaa...

Sit ois yks pikkureikä tullut ja hammaskiven poisto.... ei paha....

Pitää koputtaa puuta, että hyvin vähillä hammasremonteilla oon selvinnyt..☺️

Tsihh pääsit sitte hjelpolla. Hyvempi niin.. 😉 👍

Mä lähren hakee likkoi kotii.. Palataan taas jossaki kohin..

• Helmiina kirjoitti:

Tsihh pääsit sitte hjelpolla. Hyvempi niin.. 😉 👍

Mä lähren hakee likkoi kotii.. Palataan taas jossaki kohin..

No mä taas otin päikkärit tähän väliin. 😊

Meinasin tässä käpästä vaihtaa autoon öljyt ja öljynsuotimen. Näyttäis olevan se aika kilometreissä taas. Näprään sitten moottorin- ja raitisilmansuodattimet vaikka ensviikolla, kun nyt näyttää kiirettä pitävän sinne asti. Muistaakseni Raitisilmansuodin on ihan ok, mutta toi moottoriilmsnsuodinnon sika kettumainen vaihtaa. Se on tulipellin alla siellä ikävästi... ja voi jäädä kansi äkkiä auki....

Nykyään on niin ahdasta noissa konetiloissa, että ei rukkaset sovi ees siellä kuivamaan. ☝️😂

• Disse kirjoitti:

No mä taas otin päikkärit tähän väliin. 😊

Meinasin tässä käpästä vaihtaa autoon öljyt ja öljynsuotimen. Näyttäis olevan se aika kilometreissä taas. Näprään sitten moottorin- ja raitisilmansuodattimet vaikka ensviikolla, kun nyt näyttää kiirettä pitävän sinne asti. Muistaakseni Raitisilmansuodin on ihan ok, mutta toi moottoriilmsnsuodinnon sika kettumainen vaihtaa. Se on tulipellin alla siellä ikävästi... ja voi jäädä kansi äkkiä auki....

Nykyään on niin ahdasta noissa konetiloissa, että ei rukkaset sovi ees siellä kuivamaan. ☝️😂

Ne on tahallaan tehty hankaliksi, ettei kukaan teeseitse mies/-nainen mene ronkkimaan. Huoltamolle molle on nykyautojen idea. 😅

Mullakin olis sama homma tuossa ja tulpatkin tarttis vaihtaa.

• Helmiina kirjoitti:

Ne on tahallaan tehty hankaliksi, ettei kukaan teeseitse mies/-nainen mene ronkkimaan. Huoltamolle molle on nykyautojen idea. 😅

Mullakin olis sama homma tuossa ja tulpatkin tarttis vaihtaa.

No niinhän kaikki tehdään nykyään hankalaksi. Tämäkin sivusto tai joku siinä. Minun IPhone 6 s on vissiin chromella huono tulemaan tänne. Ei toimi. Työluuri taas toimii.

Ei jaksa veivata mikä ohjelma tänne pask.sivustolle pitäis olla, että toimis... oikeastaan alkanut taas vitutta.aan sen verran, että joku kunnon tauko tekisi terää...

• Disse kirjoitti:

No niinhän kaikki tehdään nykyään hankalaksi. Tämäkin sivusto tai joku siinä. Minun IPhone 6 s on vissiin chromella huono tulemaan tänne. Ei toimi. Työluuri taas toimii.

Ei jaksa veivata mikä ohjelma tänne pask.sivustolle pitäis olla, että toimis... oikeastaan alkanut taas vitutta.aan sen verran, että joku kunnon tauko tekisi terää...

Jepsis. Onhan tää tämmöstä. Mitään tuskin haittaa, vaikkei tätä paikkaa tietäs olevan olemassakaan.

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Sulla on ihan oikea vaisto...

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Et nähny PRM? Mihin seki kadonnu??

• Helmiina kirjoitti:

Jepsis. Onhan tää tämmöstä. Mitään tuskin haittaa, vaikkei tätä paikkaa tietäs olevan olemassakaan.

No täällä on huipputyyppejä ja uskomattoman hyviä keskusteluja, mutta välillä tulee mieleen, että maksaaks tästä kuiteskin liian kovan hinnan huomaamattaan?

Tuossa huomasin kun tuli Ellu Kettunen jossain ketjussa mieleen, että taisi Ellukin jättää palstaa paljon pienemmälle. Se nainen kyllä kerkee sotkemaan itsensä kiireisiin, mutta ehkä tämä on se mesta, mistä kannattais himmata jos jostain....

Tänään oli vauhti-iltapäivä. Ihan toisaalta hyvä....
        Mutta ehkä mun ei tarvia alkaa kaivelemaan työkännykkää, eikä oikeaa ohjelmaa, vaan keksiä tavallista olemista, kun siihen mahkut... joskus kun on lauantai-ilta ja muistuu mieleen, että hei.... Olihan se palsta, mitähän sinne kuuluu....😊

• Disse kirjoitti:

No täällä on huipputyyppejä ja uskomattoman hyviä keskusteluja, mutta välillä tulee mieleen, että maksaaks tästä kuiteskin liian kovan hinnan huomaamattaan?

Tuossa huomasin kun tuli Ellu Kettunen jossain ketjussa mieleen, että taisi Ellukin jättää palstaa paljon pienemmälle. Se nainen kyllä kerkee sotkemaan itsensä kiireisiin, mutta ehkä tämä on se mesta, mistä kannattais himmata jos jostain....

Tänään oli vauhti-iltapäivä. Ihan toisaalta hyvä....
        Mutta ehkä mun ei tarvia alkaa kaivelemaan työkännykkää, eikä oikeaa ohjelmaa, vaan keksiä tavallista olemista, kun siihen mahkut... joskus kun on lauantai-ilta ja muistuu mieleen, että hei.... Olihan se palsta, mitähän sinne kuuluu....😊

Kun tuo tunne tulee, neuvon pitämään tauon. 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Et nähny PRM? Mihin seki kadonnu??

Enpä tunnistaisi, vaikka vastaan kävelisi...

• Helmiina kirjoitti:

Kun tuo tunne tulee, neuvon pitämään tauon. 🤗

Se vois olla nyt kohdallaan....

Kuitenkin sinuunkin on se toinen väylä...se on jo hyvä juttu, että voin sitä kautta morottaa, kun iskee ikävä. 😊

• Disse kirjoitti:

Se vois olla nyt kohdallaan....

Kuitenkin sinuunkin on se toinen väylä...se on jo hyvä juttu, että voin sitä kautta morottaa, kun iskee ikävä. 😊

Pidä vaan, jos sille tuntuu. Sieltähän mut löydät ja mä sut. 🤗

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

2016, tehän asutte täällä.

• Anonyymi kirjoitti:

2016, tehän asutte täällä.

Olen minä ollut päiviä, viikkoja ja jopa kuukausia välillä poissa niin on myös Helmiina ja Disse - joten emme asu täällä! Nimimerkit ovat kyllä muuttuneet vuosien saatossa monta kertaa kaikilla. Minä taisin aloittaa toukokuun lopussa 2016 ja Disse aloitti ainakin lokakuulla 2016 ellei vähän aikaisemmin. Helmiina on aikaisempi peruja palstalla, mutta emme asu täällä.

• Anonyymi

P.Dinosaurus ja Seppo.

• Kuka hiton Seppo?

• Anonyymi

Olen olettanut että tuo viriviri on Helmiinan joku sivunikki. Sanoiko joku, että olisi laskin--väärin, eli Helmiinan mies, vai muistanko väärin. En oikein usko, kirjoittaa niin Helmiinan /Jazulin tyylisesti.

• Helmiinan mies ei kuulema kirjoita tänne. Helmiina/Jazuli/mikä lie siellä kirjoittelee virivirilläkin. Itse en jaksaisi kirjoitella useammalla nickillä, mutta jotkut jaksaa.

Helmiinan mies ei kuulema kirjoita tänne. Helmiina/Jazuli/mikä lie siellä kirjoittelee virivirilläkin. Itse en jaksaisi kirjoitella useammalla nickillä, mutta jotkut jaksaa.

Oletko sinä rehellinen vai kuulutko sinä nyt sitten noihin ?

• Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

Helmiinan mies ei kuulema kirjoita tänne. Helmiina/Jazuli/mikä lie siellä kirjoittelee virivirilläkin. Itse en jaksaisi kirjoitella useammalla nickillä, mutta jotkut jaksaa.

Hyvä kevyt keväinen luomiväri olisi mielestäniin titaanioksidin valkoinen ja hieman koboltin eli taivaansinistä luomiin kevgääksi sekaan.

Ja ripset sitten oikein mustalla maskaralla isonnettuina.

Sinä tiedät jos olet alkuperäinen minun kimppuun nkäytiin häikäilemättömästi mazy ettet edes usko nyt näkemääni. Saat sinä uskoa kenee tahansa mutta minä puolustin sinua .

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oletko sinä rehellinen vai kuulutko sinä nyt sitten noihin ?

Sinä alat olla ainoa, johon minä enää luotan.

• valtakunta kirjoitti:

Siinäpä näkee manipulointi
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16203796/nyt-pistan-palstalle-seksuaalikasvatusta-kauniin--naisen#comment-100533376

Tehkää mitä teette. Kaikki ootte yhtä🤪

Täytyy tunnustaa se, että en täysin pidä tässä sivunickin viriviri-tyylistä. Mieluummin kuulisin kertomuksia siitä, että lapsille tehdään leikkimökkiä, josta nämä alle kouluikäiset olivat piirtäneet toivomuksia. Ne toivomukset näyttivät linnoilta. Lisäksi kivemmalta kuulostaa tarinat, jossa karkkipäivänä tyttäret mussuttavat makeisiaan. Nyt se meinaa ehkä luopua sellaisesta kirjoittelusta ja suodattaa jotain tylsää tekstiä valikoitusti?

• valtakunta kirjoitti:

Sinä tiedät jos olet alkuperäinen minun kimppuun nkäytiin häikäilemättömästi mazy ettet edes usko nyt näkemääni. Saat sinä uskoa kenee tahansa mutta minä puolustin sinua .

Myönnetään, että siinä seksikone-jutussa hän ehkä aiheettomasti kirjoitti negatiivisesti sinusta, mutta eikö ne ole jo vanhoja juttuja. En muistanutkaan, että hänellä oli mazy-nimimerkki. Hyvää yötä, sillä lopettelen melkein tähän, sillä pitäisi kohta nukkua.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä alat olla ainoa, johon minä enää luotan.

Minä olen ainoa rehellinen ja pysyn noista kaukana ja varmaan sinäkin puskasta huuteloit samaa anonyymi vääristelyitä katsokun tuo nyt yhteen nämä klips.

Minä en tykkää valheista ja sen vuoksi toin nämä yhteen. Pitää kysyä ovatko nämä kaksi muuta samaa koska näiden nikit on vaihtunut muutamaan otteeseeseen.

Myönnetään, että siinä seksikone-jutussa hän ehkä aiheettomasti kirjoitti negatiivisesti sinusta, mutta eikö ne ole jo vanhoja juttuja. En muistanutkaan, että hänellä oli mazy-nimimerkki. Hyvää yötä, sillä lopettelen melkein tähän, sillä pitäisi kohta nukkua.

Kyllä kuule köyhyyttäkin kohtaa. Ihan kohtuuttomia.

Minusta on nyt sellainen juttu että on vaikea enää uskoa sinunkaan juokset nukkuu. Tahdon sinulle kertoa minä toivon että löydät oikean naisen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet suosin jatkamaan naisiin tutustumista samoissa harrasteissa. Minusta olet vielä kerran hyvin tärkeä itsenäsi.

• valtakunta kirjoitti:

Minusta on nyt sellainen juttu että on vaikea enää uskoa sinunkaan juokset nukkuu. Tahdon sinulle kertoa minä toivon että löydät oikean naisen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet suosin jatkamaan naisiin tutustumista samoissa harrasteissa. Minusta olet vielä kerran hyvin tärkeä itsenäsi.

Kiitos näkemyksestäsi. Itse olen kristitty. Siinä opetetaan, että ei muistele turhaan kärsimäänsä pahaa ja antaa muille anteeksi. Ehkä olisi syytä unohtaa Mazyn sanat varsinkin, kun sitä nimimerkkiä ei enää ole.

Hyvää yötä, sillä suunnilleen tähän lopetan!

Öitä!

Kiitos näkemyksestäsi. Itse olen kristitty. Siinä opetetaan, että ei muistele turhaan kärsimäänsä pahaa ja antaa muille anteeksi. Ehkä olisi syytä unohtaa Mazyn sanat varsinkin, kun sitä nimimerkkiä ei enää ole.

Hyvää yötä, sillä suunnilleen tähän lopetan!

Öitä!

Noh mutta olen saanut toisella palstalla tappouhkauksenkin se on hyvä sellaista muistaa hyvällä eiks vain anonyymiltä.

https://aijaa.com/YkPC1o

Kuule epärellisiis ihmisiin en luottaisi ne on pahoja.
        Sekä että jatkuvaa sanojeni vääristelyä ainakin tältä tullut muilla hänen nikeiltö, se on kiva että teitä kohtaa käyttäytyy kivemmin.
        Varsinkin miespuolisia.🥰 te uskolliset fanit.
        Noh mutta en niin tiedät mutta minä en ole teidän sopassa ole.
        En tykkää katsella aina läpi sormien tätä sokeutta.

• Minulla on varmaa tietoa. Kaikki ovat pariutuneet toisen kätensä kanssa. Notkeimmat harrastavat jopa autofellaatiota.

• Jep. Timo on rehti mies.

• Niih. Minä koen itseni ulkopuoliseksi, onneksi meitä on kaksi🥰💕✨🧸

• Mitens Timon selkä? Onko notkeus huipussaan?

• En oikein ymmärrä onko noi kaikki toistensa tukinikkejä?
        Vai höynäyttääkö yksi kaikkea noita muita.🤦🏻‍♀️🥰✨🧸
        Koen itseni ulkopuoliseksi

• valtakunta kirjoitti:

En oikein ymmärrä onko noi kaikki toistensa tukinikkejä?

Älä välitä.
        Olet vaan oma ihana itsesi. Kunhan itsensä kanssa pysyy kasassa, niin kaikki ok.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Älä välitä.
        Olet vaan oma ihana itsesi. Kunhan itsensä kanssa pysyy kasassa, niin kaikki ok.

Juuri näin, kieroilut pois ja rehellinen elämä. Vapaus hengittää,

• Thymallus kirjoitti:

Älä välitä.

Juuh olen samaa mieltä.

• valtakunta kirjoitti:

En oikein ymmärrä onko noi kaikki toistensa tukinikkejä?

Äläs nyt. Kovasti olen sinun kanssasi samaa mieltä kunhat myötäilet minua. c",)

• Thymallus kirjoitti:

Älä välitä.

Kiitos sinulle kovasti. Yritän kovin.

• TimoSimilä kirjoitti:

Äläs nyt. Kovasti olen sinun kanssasi samaa mieltä kunhat myötäilet minua. c",)

En ole myötäilijä sen vuoksi minusta ei tykätä sanon kun sattuu.

• valtakunta kirjoitti:

En ole myötäilijä sen vuoksi minusta ei tykätä sanon kun sattuu.

Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Tykkääminen ja eri mieltä oleminen ovat täysin eri asioita.

• TimoSimilä kirjoitti:

Höpsistä pussiin ja pussin suu kiinni. Tykkääminen ja eri mieltä oleminen ovat täysin eri asioita.

Niihän se on mutta mielipide on se kiusaaminenkin tahallinen satuttaminen ja sitä en kestä ja silloin puolustaudun kertomalla että kiusaa.

• TimoSimilä kirjoitti:

Sit minusta ei tykätä. Mutta ei ole noin yksi toikkoista kyllä minusta tykätään paljon💕🥰🧸✨

• valtakunta kirjoitti:

Kiitos sinulle kovasti. Yritän kovin.

Siis pysyä kasassa aina. Olen aina itseni. Kiitos vielä.

• TimoSimilä kirjoitti:

Uhraan liikaa kiusaajilleni aikaa. Olen huomannut sen. 🤔
        Minun pitäisi antaa vain olla.

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, kieroilut pois ja rehellinen elämä. Vapaus hengittää,

Sitä suosittelen aina. Itse inhoan kieroja ihmisiä valheet on ihan kamalia tietkö vuosien taistelu toinen puhuu totta parisuhteessa.
        en kyllä ala täällä tekee sitä, saada ketään totta puhumaan. Minua sattuu kuulla valheita en jaksa niitä, ne saat mut suuttumaan.

En tajua, en ollenkaa miksi ihmisten pitää puhua palturia jo minun vaikeuden vuoksi minä pysyn totuudessa koska tiedän minut pystyy joka viestin käymään läpitte, en todellakaan ta sellaista riskiä etten pystyisi itseäni puolustamaan että valheita puhuisin.

• Anonyymi

Onhan se ihan julkista tietoa. On pariskuntia, on polkuja ja kulkuja. Leveitä ja kaitoja... Kyllä ne siitä selviävät ja kaikki ovat onnellisia.

• Valitettavasti kaikki eivät ole onnellisia. Joillain saattaa haitata elämää jo pelkkä Natriumbikarbonaatin saamattomuus ja joillain on tosi huonosti asiat, mutta silti naamaa naurattaa.

• TimoSimilä kirjoitti:

Valitettavasti kaikki eivät ole onnellisia. Joillain saattaa haitata elämää jo pelkkä Natriumbikarbonaatin saamattomuus ja joillain on tosi huonosti asiat, mutta silti naamaa naurattaa.

Nyt Kokkolan pelätyin mies lähtee tupakalle peloittamaan kastematoja sekä syksyllä syntyviä hyttysiä.

• TimoSimilä kirjoitti:

Nyt Kokkolan pelätyin mies lähtee tupakalle peloittamaan kastematoja sekä syksyllä syntyviä hyttysiä.

Pahus, ei siellä ollutkaan mokomia. Mutta puin silti nyrkkiä kuu-ukolle ja tuumasin: Tule tänne senkin pallopääjuusto! c",)

• TimoSimilä kirjoitti:

noniin itse lopetin tupakanpolton 22v noin.
        Voitko kokeilla joskus hengittävän ihan ilmaa pihalla ilman tupakkaa sen 5 minuuttia ja tulla takaisin.💕🥰✨🧸

• TimoSimilä kirjoitti:

Sinulla on murkkuarmerijakin varmasti takapihalla🤔

• valtakunta kirjoitti:

Sinulla on murkkuarmerijakin varmasti takapihalla🤔

Ei nut sentään liiotella, mikäli on muutama legioona.

• TimoSimilä kirjoitti:

Pahus, ei siellä ollutkaan mokomia. Mutta puin silti nyrkkiä kuu-ukolle ja tuumasin: Tule tänne senkin pallopääjuusto! c",)

Siinäs nähtii nukuit sit sinne varmaan kuistille.
        minä varmaan oon sitten pelätyin nainen seinätkin pelkää minua ettei kaadu päälleni.🥰💕✨🧸

• TimoSimilä kirjoitti:

Tämä oli toinen viesti mitä en nähty??? Mikä ihme tätä riivaa????

• TimoSimilä kirjoitti:

Jos pistit jotain. Joudun näköään käymään vähän sivummalla niin nään sit.🥰

• TimoSimilä kirjoitti:

Oletko pistänyt minulle viestiä, yhtään ilmoitusta ei ole tullut. 🤔🥰💕😱

Jospa se on ettet pistänyt kun ei näy.

• Anonyymi

No mä oon miettinyt tuota misspönttöuunia että taidetaan olla pari. En vaan oo kertonut sitä vielä sille ni siksi se päristelee kengät väärissä jaloissa täällä.

• Anonyymi

Misspönttöuunihan on nykyisin kaikkien pari hehee. Julkista tietoa.

• Kuka sinä olet.🤔

• Anonyymi

Pönttöuunista on kyllä saanut hupia voi luoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pönttöuunista on kyllä saanut hupia voi luoja.

Juu, ihan magee kissa. Burr burr vaan pikku kissa.

(Naurua)

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Kuka sinä olet.🤔

Olen jokainen ja kaikkialla.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen jokainen ja kaikkialla.

Et ole minä.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä julkista.
        Moni kosia sillä on onhan oikea miss.

• valtakunta kirjoitti:

Kuka sinä olet.🤔

Eikö olekkin mukavaa kun jotkut johtotähdet kirjoittavat anonyymisti? Tosi ihkua ja kypsää touhua, vanhukset ei vaan tajuu. Ja vielä takennus siihen edelliseen. Minulla oli yksi murkku joka paikassa, muttä hän rakentaa nykyään omaa eloansa.

• valtakunta kirjoitti:

Mitä julkista.
        Moni kosia sillä on onhan oikea miss.

Mutta ei kenenkää pari tietääkseni ole.
        Minusta harmaaritari tykkää missistä todella paljon ja on ihana nähdä kun josta minä tykkään myös missi tykkää hänestä todella paljon.

Koen itseni nyt ulkopuoliseksi noiden kahden juttuu ja tarviin taas ystävää kun harmaaritari on varattu, ei se kerkiä vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran typerä ämmä joo.

• TimoSimilä kirjoitti:

Eikö olekkin mukavaa kun jotkut johtotähdet kirjoittavat anonyymisti? Tosi ihkua ja kypsää touhua, vanhukset ei vaan tajuu. Ja vielä takennus siihen edelliseen. Minulla oli yksi murkku joka paikassa, muttä hän rakentaa nykyään omaa eloansa.

Mä en edes saanut sun viestiä tää bugista ja ilmestyi sitten jostain siihen.enkä tarkoita ötököitä vaan eivät näy.🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pönttöuuni lähtee Venäjän matkalle. Siellä se viihtyy paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luultavasti ei ämmä ollenkaan. Joku karvainen jorma se kuitenkin on, sopii hyvin palstan kusetus henkeen. Varattuja keski-ikäisiä multinikeillä. Miten kukaan voi ottaa tosissaan ketään tältä palstalta, taso laski 2015 jälkeen ja pellet vyöryivät tilalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja luultavasti ei ämmä ollenkaan. Joku karvainen jorma se kuitenkin on, sopii hyvin palstan kusetus henkeen. Varattuja keski-ikäisiä multinikeillä. Miten kukaan voi ottaa tosissaan ketään tältä palstalta, taso laski 2015 jälkeen ja pellet vyöryivät tilalle.

Jorma-Nuppulas, KawasaKids on suosikkisi.... mikähän oli tuon edesmenneen Kikka-laulajan mööttöripyuörä :D

https://www.youtube.com/watch?v=Xcdx2Q4Bo7A

Taisteluhelikopteri HELLFire-ohjuksilla on tietystikin huono kulkuneuvo...

• Anonyymi kirjoitti:

Nii, mäkin olen oikeasti mies esiinnyn vaan naisena. Vuosien varella on tullut helpommaksi teeskennellä naista. Onkohan mun miehuudestani mitään jälkellä kohta pian..😲

Sitten kun koittaa olla niin kun miehen oletetaan olevan, niin aletaan heti epäillä huijariksi.

• Helmiina kirjoitti:

Nii, mäkin olen oikeasti mies esiinnyn vaan naisena. Vuosien varella on tullut helpommaksi teeskennellä naista. Onkohan mun miehuudestani mitään jälkellä kohta pian..😲

Sitten kun koittaa olla niin kun miehen oletetaan olevan, niin aletaan heti epäillä huijariksi.

Ja tää on ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tunnustan olevani oikeasti mies enkä nainen. Ettei tarvi enää koskaan kysellä ja aloituksia aiheesta tehdä. Kiitos.

Siinä sitä sulateltavaa loppu illaksi..

• Anonyymi

Tuollainen on jännä juttu sinänsä kun mitään SIM-kortteja eikä muitakaan irnetyhteyksiä tarvita lkun jjoku HP: n juttu vain vain vastaan ottaa, tämä on toimintz kuten
      Wi-Fi DIRECT P2P--- TIEDONSIIRTOA..

• Anonyymi

Kaikista deittipalveluista pitäisi järjestelmällisesti poistaa kaikki "IKISINKUT JOILLA ON 23 LASTAKIN".... sinkuilla ei pitäisi olla yhtäkään lasta.

• Anonyymi

Tosi..typy ja...

• Anonyymi

Neitokainen ja Köriläs ois aika kova kaksikko, siis olisi...

• Anonyymi

Miss pönttöuuni? Olisi hyvä kun talvi tulee. Pysyy lämpösenä.

• Anonyymi

Aloittaja kissankuselle tuoksuja ei ainakaan kelpaa kenellekään koiranomistajalle, hyi.

• Anonyymi

Miksei?
        Kyllä koirat on aina ihan kuumana kun kissan tuoksut on havaittavissa.
        Kokeile!
        Meet apteekista ostamaan kissanpissavoidetta ja kassalla sanot että hilipativei.
        Sitten lipaset voiteet itseesi ja alat maukumaan.
        Uskon että vaikutus on tehokas ja hyvä.
        Tule kertomaan sitten, että miten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei?
        Kyllä koirat on aina ihan kuumana kun kissan tuoksut on havaittavissa.
        Kokeile!
        Meet apteekista ostamaan kissanpissavoidetta ja kassalla sanot että hilipativei.
        Sitten lipaset voiteet itseesi ja alat maukumaan.
        Uskon että vaikutus on tehokas ja hyvä.
        Tule kertomaan sitten, että miten kävi.

Niin siis sitten, kun hoitokodin atk-osaston ovi on jäänyt lukitsematta ja pääset taas koneelle.
        Me jaksamme odottaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe