Mistä meikkaaminen on merkki?

Anonyymi

Hyvää päivää! Katselin naispappia ja kuuntelin erään miehen jatuksia, jossa hän kertoo mistä meikkaamisessa on kyse. Missä tilassa nainen on meikatessaan?

https://www.youtube.com/watch?v=2HAASj5CAak

Vastaus videolla.

2p vihje: Kiinassa huulipunahuuli viinassa.

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meikkaaminen, kuten korva-, nenä-, huuli-, kaulakorut ym. juontavat aivan kaukaiseen primitiivi-pakanuuteen.

      Kaukaiset ihmiset uskoivat, että pahat henget / demonit pääsevät ihmiseen, ihmisen ruumiinaukkojen kautta.

      Siksi kasvomaalit, sekä kilisevät korut, joiden piti säikäyttää näitä henkiä, pitää niitä pois ihmisen läheltä, pois ruumiin aukkojen luota: suu, korvat, nenä, mahd. napa. Alemmas mentynä korut eivät enää ole entisenlailla suosittuja.

      Meikit silmissä, huulissa, poskilla ja yleensäkin kasvoilla, saivat siis primitiivisen alkunsa näistä uskomuksista. Esim. Australian alueen aboriginaalit käyttävät edelleen hurjia kasvomaalauksia suojellakseen itseään myös ihmisvihollisilta sekä pahoilta hengiltä.

    • Anonyymi

      Aloituksen alfauros voisi ensimmäiseksi opetella käyttämään lautasta, veistä ja haarukkaa.

      Niin, ainakin naisellinen, nainen tekisi.

    • Anonyymi

      Samaa primitiivistä suojautumista pahoilta hengiltä taitaa olla kristinuskon korut kaulariipus ristit esimerkiksi katolisissa maissa

      • Anonyymi

        Kyllä. Tämä on yksilöllistä, kuka suhtautuu, esim. kaularistiin, mitenkin.

        Itselläni on kaularistejä, mutta ne ovat tunnustuksellisuuden vuoksi. En usko niiden itsessään, esineinä, esim. "suojelevan" itseäni. Itselleni risti on sekä oma, henkilökohtainen että julkinen uskontunnustus, sekä muistuttaa itseäni Jeesuksen seuraamisen Tiestä, jolle olen lähtenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on yksilöllistä, kuka suhtautuu, esim. kaularistiin, mitenkin.

        Itselläni on kaularistejä, mutta ne ovat tunnustuksellisuuden vuoksi. En usko niiden itsessään, esineinä, esim. "suojelevan" itseäni. Itselleni risti on sekä oma, henkilökohtainen että julkinen uskontunnustus, sekä muistuttaa itseäni Jeesuksen seuraamisen Tiestä, jolle olen lähtenyt.

        Minä rukoilen välillä ihan sen takia että mahdollisimman kauas saan mahdolliset tilaisuutta väijyvät henget.

        Jeesuksen nimen käyttö on suojani.Yöaikaan tulee usein sanottua vaan ihan lisäsuojaksi että Jeesus on mun Herrani kun käyn pimeässä vessaan tai jos on jotain kauhuasiaa katsellut.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on yksilöllistä, kuka suhtautuu, esim. kaularistiin, mitenkin.

        Itselläni on kaularistejä, mutta ne ovat tunnustuksellisuuden vuoksi. En usko niiden itsessään, esineinä, esim. "suojelevan" itseäni. Itselleni risti on sekä oma, henkilökohtainen että julkinen uskontunnustus, sekä muistuttaa itseäni Jeesuksen seuraamisen Tiestä, jolle olen lähtenyt.

        Mulla ei ole mitään koruja.Olen kaulakoruton.Otsaan teen ristinmerkin osana siunaamista.Uskon sen siunaavan siltä ettei mulle käy kuten Markku Veilolle.En välttämättä kestäisi että henki alkaisi kuristamaan mua kurkusta.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ole mitään koruja.Olen kaulakoruton.Otsaan teen ristinmerkin osana siunaamista.Uskon sen siunaavan siltä ettei mulle käy kuten Markku Veilolle.En välttämättä kestäisi että henki alkaisi kuristamaan mua kurkusta.

        Commandohauis53cm

        Onhan se hyvä siunata itseään, vaikka ristnmerkillä. Itsekin teen rstinmerkkejä, eri tilanteissa, usein nk ortodoksisen ristinmerkin: kolme sormea yhdessä, oikealta vasemmalle ja samalla kumarrus. Tämä tapa tuli aikoinaan itselleni ortodoksisten ystävieni kautta. Tällä merkillä vahvistan Kristuksen itsessäni, astun Hänen kanssaan ristille.

        En tiedä, onko sinulla kokemusta henkivalloista, mutta sanoisin, että jo pelkästään uskosi suojelee sinua niiltä. Älä anna niille sitä valtaa, että pelkäisit niitä! Eivät ne yleensä fyysisesti väijyskele. Jos väijyisivätkin, Pyhä Henki sinussa ja enkelit ovat kaiken aikaa ympärilläsi.

        Itselläni on paljon kokemuksia niistä, esim. kummituksista, en tiedä miksi. Olen muutoin käynyt useasti kuoleman rajalla, pelastunut kuolemasta, mahd. jopa herännyt kuolleista (en vaadi ketään uskomaan tätä. Itse tiedän asian). Oletan, että mahd. kuolemankokemukseni ovat aikaansaaneet herkkyyttä aistia rajan takaisia asioita. En harrasta mitään spiritismiä, eli nämä henkimaailman asiat koen itse niitä tahtomatta! Niitä joskus ilmaantuu, erilaisia. Ne ovat hämmentäviä ja tuolloin rukoilen varjelusta.

        Ortodokseilla on esim. ltarukouksia tällaisia vastaan. Etsin, jos löydän jostain heidän pienen rukousvihkonsa... Ja laitan tähän.

        "Erittäin voimakas rukous pahoja ihmisiä, pahaasilmää, heikkoutta (?) ja noituutta vastaan":
        https://youtu.be/cHmAigfAKUA
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä siunata itseään, vaikka ristnmerkillä. Itsekin teen rstinmerkkejä, eri tilanteissa, usein nk ortodoksisen ristinmerkin: kolme sormea yhdessä, oikealta vasemmalle ja samalla kumarrus. Tämä tapa tuli aikoinaan itselleni ortodoksisten ystävieni kautta. Tällä merkillä vahvistan Kristuksen itsessäni, astun Hänen kanssaan ristille.

        En tiedä, onko sinulla kokemusta henkivalloista, mutta sanoisin, että jo pelkästään uskosi suojelee sinua niiltä. Älä anna niille sitä valtaa, että pelkäisit niitä! Eivät ne yleensä fyysisesti väijyskele. Jos väijyisivätkin, Pyhä Henki sinussa ja enkelit ovat kaiken aikaa ympärilläsi.

        Itselläni on paljon kokemuksia niistä, esim. kummituksista, en tiedä miksi. Olen muutoin käynyt useasti kuoleman rajalla, pelastunut kuolemasta, mahd. jopa herännyt kuolleista (en vaadi ketään uskomaan tätä. Itse tiedän asian). Oletan, että mahd. kuolemankokemukseni ovat aikaansaaneet herkkyyttä aistia rajan takaisia asioita. En harrasta mitään spiritismiä, eli nämä henkimaailman asiat koen itse niitä tahtomatta! Niitä joskus ilmaantuu, erilaisia. Ne ovat hämmentäviä ja tuolloin rukoilen varjelusta.

        Ortodokseilla on esim. ltarukouksia tällaisia vastaan. Etsin, jos löydän jostain heidän pienen rukousvihkonsa... Ja laitan tähän.

        "Erittäin voimakas rukous pahoja ihmisiä, pahaasilmää, heikkoutta (?) ja noituutta vastaan":
        https://youtu.be/cHmAigfAKUA
        .

        Kuuntelin nyt itsekin tuon rukouksen ja välittömästi koin, kuin jotain puhdasta koskettaisi sisintäni. 💖🕊️

        Kunnia Jumalalle! ☦️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä siunata itseään, vaikka ristnmerkillä. Itsekin teen rstinmerkkejä, eri tilanteissa, usein nk ortodoksisen ristinmerkin: kolme sormea yhdessä, oikealta vasemmalle ja samalla kumarrus. Tämä tapa tuli aikoinaan itselleni ortodoksisten ystävieni kautta. Tällä merkillä vahvistan Kristuksen itsessäni, astun Hänen kanssaan ristille.

        En tiedä, onko sinulla kokemusta henkivalloista, mutta sanoisin, että jo pelkästään uskosi suojelee sinua niiltä. Älä anna niille sitä valtaa, että pelkäisit niitä! Eivät ne yleensä fyysisesti väijyskele. Jos väijyisivätkin, Pyhä Henki sinussa ja enkelit ovat kaiken aikaa ympärilläsi.

        Itselläni on paljon kokemuksia niistä, esim. kummituksista, en tiedä miksi. Olen muutoin käynyt useasti kuoleman rajalla, pelastunut kuolemasta, mahd. jopa herännyt kuolleista (en vaadi ketään uskomaan tätä. Itse tiedän asian). Oletan, että mahd. kuolemankokemukseni ovat aikaansaaneet herkkyyttä aistia rajan takaisia asioita. En harrasta mitään spiritismiä, eli nämä henkimaailman asiat koen itse niitä tahtomatta! Niitä joskus ilmaantuu, erilaisia. Ne ovat hämmentäviä ja tuolloin rukoilen varjelusta.

        Ortodokseilla on esim. ltarukouksia tällaisia vastaan. Etsin, jos löydän jostain heidän pienen rukousvihkonsa... Ja laitan tähän.

        "Erittäin voimakas rukous pahoja ihmisiä, pahaasilmää, heikkoutta (?) ja noituutta vastaan":
        https://youtu.be/cHmAigfAKUA
        .

        Makarios Suuren rukous Jumalalle, Isälle 🙏

        Iankaikkinen Jumala ja kaiken luodun Kuningas, joka olet sallinut minun nähdä tämänkin ajanhetken, anna anteeksi syntini, jotka olen tänään tehnyt teoin, sanoin ja ajatuksin. Puhdista, oi Herra, minun viheliäisen sieluni kaikesta lihan ja hengen saastaisuudesta. Anna minun, oi Herra, nukkua tämä yö rauhassa, että vuoteelta noustuani minä kelvollisesti palvelisin Sinun pyhää nimeäsi kaikkina elämäni päivinä ja kukistaisin päälleni karkaavat ruumiilliset sekä ruumiittomat viholliseni. Päästä minut, oi Herra, minua saastuttavista turhista ajatuksista ja pahoista himoista, sillä Sinun, Isä, Poika ja Pyhä Henki, on valtakunta, voima ja kunnia nyt, aina ja iankaikkisesti. Amen.
        ~
        Pyhän Antiokoksen rukous Herrallemme Jeesukselle Kristukselle 🙏

        Kaikkivaltias Isän Sana, itsessäsi täydellinen Jeesus Kristus, laupeutesi paljouden tähden älä koskaan eroa minusta, Sinun palvelijastasi, vaan ole aina minussa. Oi Jeesus, lampaittesi hyvä Paimen, älä heitä minua alttiiksi käärmeen kavalille hyökkäyksille äläkä jätä minua Saatanan mielivaltaan, sillä minussa on olemassa turmeluksen siemen. Sinä, kumarrettava Herra Jumala, pyhä Kuningas, Jeesus Kristus, varjele minua nukkuessani valkeudellasi, Sinun Pyhällä Hengelläsi, jolla olet opetuslapsesi pyhittänyt. Anna, Herra, minullekin, kelvottomalle palvelijallesi, vuoteessani nukkuessani Sinun pelastuksesi: valista mieleni pyhän evankeliumisi ymmärtämisen valolla, sieluni ristisi rakastamisella, sydämeni sanasi puhtaudella, ruumiini kärsimyksilläsi, jotka eivät voineet sieluasi valtaansa saada, varjele ajatukseni nöyryydelläsi ja herätä minut oikealla ajalla Sinua ylistämään, sillä Sinä olet ylen suuresti ylistetty niin kuin myös iankaikkinen Isäsi ja kaikkein pyhin Henki iankaikkisesti. Amen.
        ~
        Amen. ☦


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tämä on yksilöllistä, kuka suhtautuu, esim. kaularistiin, mitenkin.

        Itselläni on kaularistejä, mutta ne ovat tunnustuksellisuuden vuoksi. En usko niiden itsessään, esineinä, esim. "suojelevan" itseäni. Itselleni risti on sekä oma, henkilökohtainen että julkinen uskontunnustus, sekä muistuttaa itseäni Jeesuksen seuraamisen Tiestä, jolle olen lähtenyt.

        Minulla on myös itse suunnittelemani ja kultasepän tekemä risti kaulassani. Ranneketju ja sormus. Ne ovat ulkoisia merkkejä joilla tunnustan uskoni Jeesukeen ja sitoutumiseni puolisooni 😃


      • Anonyymi

        Suojeluspyhimysriipukset saattavat ollakin jonkin asteen taikauskoa. Koruja pidetään yleensä siksi, että arvostetaan kauniita asioita. Naiset meikkaavat ja pukeutuvat itsensä vuoksi. Mielialaa kohentaa, kun ei tarvitse pelästyä peiliin törmätessä.:) Mutta toki huoliteltu ulkoasu on myös kohteliaisuus ympäristölle. Edustushommissa välttämätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä rukoilen välillä ihan sen takia että mahdollisimman kauas saan mahdolliset tilaisuutta väijyvät henget.

        Jeesuksen nimen käyttö on suojani.Yöaikaan tulee usein sanottua vaan ihan lisäsuojaksi että Jeesus on mun Herrani kun käyn pimeässä vessaan tai jos on jotain kauhuasiaa katsellut.

        Commandohauis53cm

        Vähän neuroottista tuo hauiksen usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se hyvä siunata itseään, vaikka ristnmerkillä. Itsekin teen rstinmerkkejä, eri tilanteissa, usein nk ortodoksisen ristinmerkin: kolme sormea yhdessä, oikealta vasemmalle ja samalla kumarrus. Tämä tapa tuli aikoinaan itselleni ortodoksisten ystävieni kautta. Tällä merkillä vahvistan Kristuksen itsessäni, astun Hänen kanssaan ristille.

        En tiedä, onko sinulla kokemusta henkivalloista, mutta sanoisin, että jo pelkästään uskosi suojelee sinua niiltä. Älä anna niille sitä valtaa, että pelkäisit niitä! Eivät ne yleensä fyysisesti väijyskele. Jos väijyisivätkin, Pyhä Henki sinussa ja enkelit ovat kaiken aikaa ympärilläsi.

        Itselläni on paljon kokemuksia niistä, esim. kummituksista, en tiedä miksi. Olen muutoin käynyt useasti kuoleman rajalla, pelastunut kuolemasta, mahd. jopa herännyt kuolleista (en vaadi ketään uskomaan tätä. Itse tiedän asian). Oletan, että mahd. kuolemankokemukseni ovat aikaansaaneet herkkyyttä aistia rajan takaisia asioita. En harrasta mitään spiritismiä, eli nämä henkimaailman asiat koen itse niitä tahtomatta! Niitä joskus ilmaantuu, erilaisia. Ne ovat hämmentäviä ja tuolloin rukoilen varjelusta.

        Ortodokseilla on esim. ltarukouksia tällaisia vastaan. Etsin, jos löydän jostain heidän pienen rukousvihkonsa... Ja laitan tähän.

        "Erittäin voimakas rukous pahoja ihmisiä, pahaasilmää, heikkoutta (?) ja noituutta vastaan":
        https://youtu.be/cHmAigfAKUA
        .

        "Onhan se hyvä siunata itseään"

        Miksi? Mitä vaikutusta siunaamisella loppujen lopuksi on?

        Tiettävästi on siunattu esim laivoja, polkupyöriä ja mehiläisiä. Miten esimerkiksi siunattu laiva poikkeaa siunaamattomasta? Tekevätkö siunatut mehiläiset enempi hunajaa?

        Onko väliä kuka siunauksen tekee? Pitääkö olla pappi vai onko Wittenbergin siunausrobotin tekemä siunaus yhtä pätevä? Jos siunaa itsensä niin onko se vähän samaa lajia kuin omakehu?


    • Meikkaamisella nainen viettelee ja houkuttelee syntiin. Punatut huulet ovat naisen tapa korostaa, että hänen vulvansa on valmis ja halukas vastaanottamaan penetraation. Kyse on tavasta paljastaa sukuelin ilman vaatteiden siirtoa.

      • Anonyymi

        Teillä islamissa naiset laitetaan jätesäkkiin, mutta silti miehet raiskaavat heitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä islamissa naiset laitetaan jätesäkkiin, mutta silti miehet raiskaavat heitä.

        En tiedä islamista, mutta meillä kristinuskossa pitäisi olla säädyllisyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teillä islamissa naiset laitetaan jätesäkkiin, mutta silti miehet raiskaavat heitä.

        Toistuvat viittaukset islamiin ovat varmaankin asiasta perillä oleville kiinnostava vertauskohta. Kuitenkin itse pysyttelisin mieluummin kristinuskon parissa, siis oikean kristinuskon, YHDEN Jumalan palvelemisen tien Jeesuksen opettamalla tavalla.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Toistuvat viittaukset islamiin ovat varmaankin asiasta perillä oleville kiinnostava vertauskohta. Kuitenkin itse pysyttelisin mieluummin kristinuskon parissa, siis oikean kristinuskon, YHDEN Jumalan palvelemisen tien Jeesuksen opettamalla tavalla.

        Mieluummin puhun teidän muslimeiden kanssa islamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin puhun teidän muslimeiden kanssa islamista.

        Siinä tapauksessa olet väärällä palstalla. Täällä ei ole muslimeita, vaan luterilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin puhun teidän muslimeiden kanssa islamista.

        Saahan siitä jutella.Sharialaki sallii tämän.Tätä ei saa sanoa kai erääksi Suomessa olevaksi rikokseksi mitä videolla on...

        https://www.youtube.com/watch?v=HmP66xGpjGo


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Siinä tapauksessa olet väärällä palstalla. Täällä ei ole muslimeita, vaan luterilaisia.

        Sinä et ole luterilainen vaan muslimi.
        Lausu luterilainen uskontunnustus jos kykenet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole luterilainen vaan muslimi.
        Lausu luterilainen uskontunnustus jos kykenet.

        Se menee noin:

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Se menee noin:

        Minä uskon Jumalaan,
        Isään, Kaikkivaltiaaseen,
        taivaan ja maan Luojaan,

        ja Jeesukseen Kristukseen,
        Jumalan ainoaan Poikaan, meidän Herraamme,
        joka sikisi Pyhästä Hengestä,
        syntyi neitsyt Mariasta,
        kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
        ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
        astui alas tuonelaan,
        nousi kolmantena päivänä kuolleista,
        astui ylös taivaisiin,
        istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan, oikealla puolella
        ja on sieltä tuleva tuomitsemaan eläviä ja kuolleita,

        ja Pyhään Henkeen,
        pyhän yhteisen seurakunnan,
        pyhäin yhteyden,
        syntien anteeksiantamisen,
        ruumiin ylösnousemisen
        ja iankaikkisen elämän.

        Uskotko tuon?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko tuon?

        Uskotko itse?


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Uskotko itse?

        Uskon. Mutta minä kysyin sinulta, joten voitko vastata uskotko sinä luterilaisen tunnustuksen mukaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskon. Mutta minä kysyin sinulta, joten voitko vastata uskotko sinä luterilaisen tunnustuksen mukaisesti.

        Ole siis onnellinen uskossasi.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Ole siis onnellinen uskossasi.

        Minä kysyin sinulta, joten voitko vastata uskotko sinä luterilaisen tunnustuksen mukaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kysyin sinulta, joten voitko vastata uskotko sinä luterilaisen tunnustuksen mukaisesti.

        En tietenkään ja tuskin sinäkään.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        En tietenkään ja tuskin sinäkään.

        Mikä sitten tekee sinusta luterilaisen jos et edes usko luterilaiseen uskontunnustukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten tekee sinusta luterilaisen jos et edes usko luterilaiseen uskontunnustukseen?

        Liittämiseni luterilaiseen kirkkoon vauvana, kuten suuren osan suomalaisista kohdalla on. Ei kukaan järkevä oikeasti tuota tunnustusta usko, siis luterilaisistakaan.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Liittämiseni luterilaiseen kirkkoon vauvana, kuten suuren osan suomalaisista kohdalla on. Ei kukaan järkevä oikeasti tuota tunnustusta usko, siis luterilaisistakaan.

        Sinä kuulut kirkkoon jonka tunnustusta et tunnusta. Kukaan järkevä ihminen ei kuulu yhteisöön jonka arvoja ja agendaa ei tunnusta.
        Jos olisit edes itsellesi rehellinen eroaisin enkä kutsuisi itseäni luterilaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kuulut kirkkoon jonka tunnustusta et tunnusta. Kukaan järkevä ihminen ei kuulu yhteisöön jonka arvoja ja agendaa ei tunnusta.
        Jos olisit edes itsellesi rehellinen eroaisin enkä kutsuisi itseäni luterilaiseksi.

        Pidähän huoli omasta uskostasi ja pysy nyt tässä aiheessa.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Pidähän huoli omasta uskostasi ja pysy nyt tässä aiheessa.

        Niin pidänkin. Se ei estä minua toteamasta, että sinä et ole kristitty etkä luterilainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin pidänkin. Se ei estä minua toteamasta, että sinä et ole kristitty etkä luterilainen.

        Olen TODELLINEN kristitty, eli palvelen YHTÄ Jumalaa kuten Jeesus opetti. En todellakaan ole paavalilainen kummituskulttilainen.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Olen TODELLINEN kristitty, eli palvelen YHTÄ Jumalaa kuten Jeesus opetti. En todellakaan ole paavalilainen kummituskulttilainen.

        Sinä et ole kristitty joten turha alkaa jauhaa.
        Jeesus ei ole Herrasi, et ole kristitty.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Olen TODELLINEN kristitty, eli palvelen YHTÄ Jumalaa kuten Jeesus opetti. En todellakaan ole paavalilainen kummituskulttilainen.

        Sanakirjan mukaan kristitty on “henkilö, joka tunnustaa uskoa Jeesukseen Kristuksena tai uskoa Jeesuksen opetuksiin perustuvaan uskontoon.” Tämä on kyllä hyvä lähtökohta sen ymmärtämiselle, kuka on kristitty, mutta monien maallisten määritelmien tavoin tämäkään ei kunnolla kerro raamatullista totuutta siitä, mitä merkitsee olla kristitty. Sana ”kristitty” esiintyy Uudessa testamentissa kolme kertaa (Apt. 11:26; Apt. 26:28; 1 Piet. 4:16). Jeesuksen Kristuksen seuraajia kutsuttiin ensimmäisenä kristityiksi Antiokiassa (Apt. 11:26), koska heidän käytöksensä, toimintansa ja puheensa olivat kuin Kristuksen. Kirjaimellisesti sana ”kristitty” tarkoittaa “Kristuksen puolueeseen kuuluva” tai “Kristuksen seuraaja”.

        Valitettavasti ajan myötä sana "kristitty" on menettänyt suuren osan merkityksestään, niin että sitä käytetään usein henkilöstä, joka on uskonnollinen tai jolla on korkeat moraalikäsitykset, sen sijaan että hän olisi todellinen uudestisyntynyt Jeesuksen Kristuksen seuraaja. Monet ihmiset, jotka eivät usko ja luota Jeesukseen Kristukseen pitävät itseään kristittyinä vain siksi, että he käyvät kirkossa tai asuvat "kristityssä" maassa. Mutta kirkossakäynti, huonompiosaisten auttaminen tai se, että olet kunnon ihminen, ei tee sinusta kristittyä. Kuten eräs evankelista kerran totesi: “Kirkossakäynti ei tee kenestäkään kristittyä yhtään sen enempää kuin autotalliin meneminen tekee kenestäkään autoa.” Seurakunnan jäsenyys, säännöllinen osallistuminen jumalanpalveluksiin ja lahjoitukset seurakunnan työhön eivät voi tehdä sinusta kristittyä.

        Raamattu opettaa, että tekemämme hyvät työt eivät voi tehdä meitä Jumalalle kelpaaviksi. Tiitus 3:5 kertoo, että “hän pelasti meidät, ei meidän hurskaiden tekojemme tähden, vaan pelkästä armosta. Hän pelasti meidät pesemällä meidät puhtaiksi, niin että synnyimme uudesti ja Pyhä Henki uudisti meidät.” Kristitty on siis joku, joka on syntynyt uudesti Jumalan vaikutuksesta (Joh. 3:3; Joh. 3:7; 1 Piet. 1:23) ja uskoo ja luottaa Jeesukseen Kristukseen. Ef. 2:8 sanoo: “ Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.”

        Todellinen kristitty uskoo ja luottaa Jeesukseen Kristukseen ja siihen tosiasiaan, että Hän kuoli ristillä sovittaakseen synnit ja nousi ylös kolmantena päivänä. Joh. 1:12 kertoo: “Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.” Todellisen kristityn tuntomerkki on rakkaus toisia kohtaan ja kuuliaisuus Jumalan Sanalle (1 Joh. 2:4; 10). Todellinen kristitty on tosiaankin Jumalan lapsi, osa Jumalan todellista perhettä, ja hänelle on annettu uusi elämä Kristuksessa.

        Oletko päättänyt ottaa Kristuksen vastaan sen perusteella, mitä olet lukenut näiltä sivuilta? Jos näin on, ole hyvä ja klikkaa alla olevaa ”Olen ottanut Kristuksen vastaan tänään” – painiketta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole kristitty joten turha alkaa jauhaa.
        Jeesus ei ole Herrasi, et ole kristitty.

        Ei minulla ole herraa, minulla on YKSI Jumala.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Ei minulla ole herraa, minulla on YKSI Jumala.

        Sen uskon, ettei sinulla ole Herraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen uskon, ettei sinulla ole Herraa.

        En palvo ihmisiä enkä kumartele herroja. Palvelen YHTÄ Jumalaa, kuten teki Jeesuskin.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        En palvo ihmisiä enkä kumartele herroja. Palvelen YHTÄ Jumalaa, kuten teki Jeesuskin.

        Kristityn määritelmä ei missään ole, että palvelee yhtä jumalaa. Muslimitkin palvelevat yhtä jumalaa mutta eivät ole kristittyjä.
        Sinä et ole kristitty koska Jeesus ei ole sinun Harrasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityn määritelmä ei missään ole, että palvelee yhtä jumalaa. Muslimitkin palvelevat yhtä jumalaa mutta eivät ole kristittyjä.
        Sinä et ole kristitty koska Jeesus ei ole sinun Harrasi.

        Olet siis paavalilaisen, monijumalisen kummituskultin kannalla. Sinulla on siihen oikeus, mutta suosittelen tuollaisen vampyyriuskonnon hylkäämistä.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Olet siis paavalilaisen, monijumalisen kummituskultin kannalla. Sinulla on siihen oikeus, mutta suosittelen tuollaisen vampyyriuskonnon hylkäämistä.

        Minä suosittelen, että sinä eroat evl.kirkosta ja alat julkijehovaksi.


      • Anonyymi

        Teidän porukoilla on likainen mielikuvitus. Kuten usein ahdasmielisissä piireissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosittelen, että sinä eroat evl.kirkosta ja alat julkijehovaksi.

        aamen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosittelen, että sinä eroat evl.kirkosta ja alat julkijehovaksi.

        Jehovantodistajista en tiedä mitään. Miksi siirtyisin heidän leiriinsä, kun YHDEN Jumalan palveleminen Jeesuksen opetusten mukaan vie ikuiseen elämään.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Jehovantodistajista en tiedä mitään. Miksi siirtyisin heidän leiriinsä, kun YHDEN Jumalan palveleminen Jeesuksen opetusten mukaan vie ikuiseen elämään.

        Tottakai sinä tiedät, koska olet jehovalainen.


    • Meikkaus OK mutta nuo he......n suuret ja laajat tatuoinnit ovat minulle kauhistus.
      Kun näkee niitä naisilla niin saattaa tulla mielee, että ne ovat mustelmia jotka ovat syntyneet pahoinpitelyn seurauksena.

      Tiedän tiedän olen wanha taatto ja en ymmärrä muodista mitään, mutta esteettinen taju on sentään minulla säilynyt.

      • Samaa mieltä tatuoinneista.


      • Anonyymi

        Sama mulla. En ole tatuoitujen kanssa muuten tekemisissä kuin kaupan kassalla. Todella nätti nainen on tatuointinsa jälkeen , miten sen sanoisin , sanotaan vaikka luotaantyöntävä . En tiedä ymmärtävätkö he itse sitä.

        Tuli mieleen että olisi kiinnostavaa tietää prosenttiluvut tatuoinnin ottaneista suomalaisista ja kuinka monessa tatuoidussa on riivaajahenki ja kuinka monessa tatuoimattomassa on riivaajahenki.

        Oletan että "parantoloissa" on paljon tatuoituja etenkin naisia.

        On myöskin tullut havaittua että erääällä henkisellä ominaisuudella on vaikutusta siihen kuka ottaa tatuoinnin ja kuka ei.

        Commandohauis53cm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama mulla. En ole tatuoitujen kanssa muuten tekemisissä kuin kaupan kassalla. Todella nätti nainen on tatuointinsa jälkeen , miten sen sanoisin , sanotaan vaikka luotaantyöntävä . En tiedä ymmärtävätkö he itse sitä.

        Tuli mieleen että olisi kiinnostavaa tietää prosenttiluvut tatuoinnin ottaneista suomalaisista ja kuinka monessa tatuoidussa on riivaajahenki ja kuinka monessa tatuoimattomassa on riivaajahenki.

        Oletan että "parantoloissa" on paljon tatuoituja etenkin naisia.

        On myöskin tullut havaittua että erääällä henkisellä ominaisuudella on vaikutusta siihen kuka ottaa tatuoinnin ja kuka ei.

        Commandohauis53cm

        Tatuointi pilaa Jumalan kuvaa ihmisessä, on Jumalan kuvan kuvan rienausta. Onpa YKSI Jumala laissaan tatuoinnit kieltänytkin.


      • Anonyymi
        bismillah kirjoitti:

        Tatuointi pilaa Jumalan kuvaa ihmisessä, on Jumalan kuvan kuvan rienausta. Onpa YKSI Jumala laissaan tatuoinnit kieltänytkin.

        Kyllä Jumalan luomistyön pitäisi riittää.
        Lääkäreitä ja hoitohenkilökuntaa tarvitaan nyt paljon. Käsistään osaavia ihmisiä orientoituu vain rahan himossaan värjäilemään muotioikkuja seuraavia ymmärtämättömiä. Eikä se ole pelkän muotioikkujen täyttäminen, vaan samalla saastutetaan väriaineilla ihmistä tavalla, jonka vaikutuksia kaikkia ei edes ole tutkittu tarpeeksi. Se jo tiedetään, että ne eivät ole ihmiskeholle terveellisiä! Miksi esim. ei tutkita niiden vaikutuksia jälkeläisiin?

        1. Moos. 1:27

        Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

        Saarn. 3:11

        Kaiken hän on tehnyt kauniisti aikanansa, myös iankaikkisuuden hän on pannut heidän sydämeensä; mutta niin on, ettei ihminen käsitä tekoja, jotka Jumala on tehnyt, ei alkua eikä loppua.


    • Anonyymi

      Video vahvistaa kuvaa, joka minulla on miehistä aina ollut.
      Kiitos.
      Hän on varmasti onnellinen.
      Niin minäkin.

    • Anonyymi

      Onhan se hyvä siunata itseään, vaikka ristnmerkillä. Itsekin teen rstinmerkkejä, eri tilanteissa, usein nk ortodoksisen ristinmerkin

      Tuo on ihan normaalia primitiivistä käytöstä monilla alkuasukasheimoilla on vastaavia rituaaleja ja käsimerkkejä jumalilleen kun siunaavat itseään tai haluavat hyvää metsästysonnea sekä moneen muuhunkin tarpeeseen

    • Anonyymi

      Pieni ehostaminen ja siistiytyminen ei tekis pahaa tuollekaan läskikasalle.

      • Anonyymi

        Kelle läskikasalle?

        Tuo on julmasti sanotyu!

        Lihavs ei kukaan halua olla seipäännokassa irvailtuna 1500luvulla!


    • Anonyymi

      Naiset maalaavat meikkaamalla uudet kasvot omien tilalle, saadakseen itseään tasokkaamman siittäjän ja mahdollisesti elättäjän lapsilleen.

      • Anonyymi

        Voi olla joillakin vaisu väritys naamassa,siksi sitä väritetään.Pääasia ,että pysytään kohtuudessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe