Minä olen nopeaälyinen!

Anonyymi

Hoksasin tässä vähän aikaa sitten, että olen nopeaälyinen ihminen. Menihän siinä jonkin aikaa, mutta parempi oivallus myöhään kuin ei milloinkaan.

9

<50

Vastaukset

• Ok. Jotkut ei hokaa asioita vaikka näkevät. Maahanmuuton ongelmat ovat yksi sellainen asia.

• Minulla oli etuoikeus havaita maahanmuuton ongelmat jo 1991 - 1992 kun neuvostoliitto laski läpi somaleita ja niitä alkoi surista pääkaupunkiseudulta turkuun saakka.
      Siitä ne ongelmat ja talouden rahanmeno alkoivat. Sadasta somalista työllistyi ehkä yksi mutta pakotetta ei ollut.
      Nyt tuo kokonaisuus on melkein h e l v e t t i ä. Siksipä 2000 luvulla ryhdyin äänestämään erästä tiettyä puoluetta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli etuoikeus havaita maahanmuuton ongelmat jo 1991 - 1992 kun neuvostoliitto laski läpi somaleita ja niitä alkoi surista pääkaupunkiseudulta turkuun saakka.
      Siitä ne ongelmat ja talouden rahanmeno alkoivat. Sadasta somalista työllistyi ehkä yksi mutta pakotetta ei ollut.
      Nyt tuo kokonaisuus on melkein h e l v e t t i ä. Siksipä 2000 luvulla ryhdyin äänestämään erästä tiettyä puoluetta.

Nauroin ääneen, kun sen aikaiset hölmöt, poliitikot vakuutteli, että somalit ovat täällä vain väliaikaisesti. Sanoin jo silloin, että katsotaan tilanne parinkymmenen vuoden kuluttua uudelleen. Se siitä valiaikaisesta. Hyvin ovat tuonne itä-hesaan kuulemma kotoutuneet.
      Ovat jo työllistyneetkin. Takseja ja busseja ajavat, yms.
      Ylimielisiä kyllä ovat. Mutta täytyy ottaa huomioon se, että he kuuluvat parempaan väkeen,
      ovat kunniakansalaisia.

• äly hoi älä jätä... muttei sinua sittenkään...!!?

• Niin se menee käytyään hitaalla tietyn ajan. Kaikellahan on.

• Minä olen puolestani varma älykkyydestäni, koska ymmärrän, että Iranin myöntämä ukrainalaisen matkustajakoneen alasampuminen on valetta.
    Vänäjän ulkoministeriö on sanonut, että Iran ei ole syyllinen, joten voimme uskoa Venäjän federaation johtoa. Eihän he valehtelisi.
    Kun presidentti Putin sanoo Puolan aloittaneen maailman sodan ja Suomi talvisodan Mainilan laukauksilla, niin tottahan se on.. Kun Viipuri palkitaan sotasankarikaupunkina, niin eihän ne viipurilaiset turhaan taistelleet vapautuakseen suomalaisen fasismin ikeen alta.
    Tämä on totuus, jota edes Suomen oppositio ei voi tärvellä.

• Minä olen vielä fiksumpi, kun hoksaan ,että Vihreät vastustavat lentomatkustusta, koska varsinkin kaukolomailu lentokoneella aiheuttaa valtavia ilmastopäästöjä paitsi Ville Niinistön lomaillessa.
      Millähän tempulla se Ville saa ne päästöt nollattua? Pelkästään se ei auta, että joku toinen maksaa sen lentolipun.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vielä fiksumpi, kun hoksaan ,että Vihreät vastustavat lentomatkustusta, koska varsinkin kaukolomailu lentokoneella aiheuttaa valtavia ilmastopäästöjä paitsi Ville Niinistön lomaillessa.
      Millähän tempulla se Ville saa ne päästöt nollattua? Pelkästään se ei auta, että joku toinen maksaa sen lentolipun.

Mutta onneksi edustaja Kontula meni lähi-itään kävellen. Jossakin vaiheessa kävi Israelissa, aiheuttaen siellä jonkin sortin härdellin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vielä fiksumpi, kun hoksaan ,että Vihreät vastustavat lentomatkustusta, koska varsinkin kaukolomailu lentokoneella aiheuttaa valtavia ilmastopäästöjä paitsi Ville Niinistön lomaillessa.

Minä taas taidan olla tyhmä, koska en ymmärrä miten ne päästöt vähenevät, jos niiden aiheuttaja maksaa niistä päästöistä ylimääräistä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En ymmärrä holokaustin kieltäjiä?

Aivan sama kuin kieltäisi ettei 2 maailmansotaa ole ollutkaan. Onko heillä pimeä alue tuolta osin vai onko se tahallista kieltämistä. Jos myöntäisi se
    Maailman menoa
    308
    2737