Pizzeriassa verot unohtunut

Anonyymi

Käteiskauppoja ohi kirjanpidon, vääriä ilmoituksia verottajalle – Käräjäoikeus tuomitsi lempääläläisen pizzerian yrittäjän ehdolliseen vankeuteen. Lempääläläisen pizzeria-ravintolan yrittäjä on tuomittu törkeästä kirjanpitorikoksesta, törkeästä veropetoksesta ja veropetoksesta. Yllätyitkö?

7

93

Vastaukset

• Kulttuurierot, kulttuurierot, meidän pitää ymmärtää muuten olemme rasisteja.

• Itse olen ollut 13 vuotta yrittäjänä ja joka ikisen verolapun ja laskun maksanut ajallaan,silti tässä maassa yrittäjänä tuntee itsensä välillä rikolliseksi . Ihan oikein että syynätään näitä mamujen yrityksiä,mutta se ei auta kun heti samalle kauppapaikalle tulee uusi yrittäjä ja homma jatkuu taas samalla reseptillä.

• Mikä niistä kebappiloista niin tietää kiertää kaukaa jos ei haluta elää maassa maan tavalla?

• Ratsaako verottaja kaikki kuittirullat joka kerta?

• En ymmärrä miksi kantasuomalaiset syövät näissä läävissä. Harmaa talous vähenisi ja terveys paranisi kun söisivät kotonaan oikeaa ravitsevaa, vähärasvaista ruokaa. Joka kolmas aikuinen on ylipainoinen suomessa.

• Ei tartte ottaa ulostuslääkettä kun joskus käy vetäsemässä rasvapommin naamariinsa.Tiedä mitä niihin vartaisiin kans sekoitetaan.

• Hjyvä pitssa,aaina karvaan vertta paremmpi.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesämökkien hinnat romahtaneet

koska nuoret aikuiset eivät ole kiinnostuneita mökkeilystä. https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/d0e0b3ed-85bf-4388-ac02-3d6d1ef5a79b
      Maailman menoa
      109
      3665
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      173
      3625
    3. MOT mustamaalaa ja valehtelee.

Olen hetken jo katsellut näitä YLEN MOT ohjelmia ja olen huomannut kuinka paljon he antavat väärää tietoa ihmisille. Väärän informaation antamiseen r
      Yhteiskunta
      77
      2672