Käteiskauppoja ohi kirjanpidon, vääriä ilmoituksia verottajalle – Käräjäoikeus tuomitsi lempääläläisen pizzerian yrittäjän ehdolliseen vankeuteen. Lempääläläisen pizzeria-ravintolan yrittäjä on tuomittu törkeästä kirjanpitorikoksesta, törkeästä veropetoksesta ja veropetoksesta. Yllätyitkö?
Pizzeriassa verot unohtunut
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Kulttuurierot, kulttuurierot, meidän pitää ymmärtää muuten olemme rasisteja.
- Anonyymi
Itse olen ollut 13 vuotta yrittäjänä ja joka ikisen verolapun ja laskun maksanut ajallaan,silti tässä maassa yrittäjänä tuntee itsensä välillä rikolliseksi . Ihan oikein että syynätään näitä mamujen yrityksiä,mutta se ei auta kun heti samalle kauppapaikalle tulee uusi yrittäjä ja homma jatkuu taas samalla reseptillä.
- Anonyymi
Mikä niistä kebappiloista niin tietää kiertää kaukaa jos ei haluta elää maassa maan tavalla?
- Anonyymi
Ratsaako verottaja kaikki kuittirullat joka kerta?
- Anonyymi
En ymmärrä miksi kantasuomalaiset syövät näissä läävissä. Harmaa talous vähenisi ja terveys paranisi kun söisivät kotonaan oikeaa ravitsevaa, vähärasvaista ruokaa. Joka kolmas aikuinen on ylipainoinen suomessa.
- Anonyymi
Ei tartte ottaa ulostuslääkettä kun joskus käy vetäsemässä rasvapommin naamariinsa.Tiedä mitä niihin vartaisiin kans sekoitetaan.
- Anonyymi
Hjyvä pitssa,aaina karvaan vertta paremmpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384