Valmistaja vaihtaa Elovenan tunnusta. Uudella tytöllä ei enää kansallispukua vaan sininen mekko, hiukset lyhyemmät, kasvot entistä enemmän Huhtasaaren näköinen. Elovena pyrkii suuremmille markkinoille, kun kaura on nyt muotia, ter eemminen ja vatsaystävällinen. Suomen "isänmaallisin nainen" tuohkeissaan syyttää maahanmuuttajia elovenan uudesta lookista. Tuo huonosti suomea puhuva persunainen.
Elovena- tyttö
43
714
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on tyhmän-näköinen tuo uusi eloveena ☹️Miksi uudistetaan sellaista mikä ei ole tarpeen? Täysin pieleenmennut uudistus.
- Anonyymi
Ehkä menee euroopan markkinoilla paremmin kuin vilja ja sirppi ja venäläistyylinen kansallispuku. Luulen markkinamiesten osaavan paremmin markkinoinnin kuin vaikka huonosti suomea osaavan kirjanpitäjän (miten hän selviää verotus ym. Ohjeista?) Tai ps-nuorison ikl-villapaidassa pyörivän hepun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä menee euroopan markkinoilla paremmin kuin vilja ja sirppi ja venäläistyylinen kansallispuku. Luulen markkinamiesten osaavan paremmin markkinoinnin kuin vaikka huonosti suomea osaavan kirjanpitäjän (miten hän selviää verotus ym. Ohjeista?) Tai ps-nuorison ikl-villapaidassa pyörivän hepun.
Ei välttämättä mene paremmin vaan jopa huonommin☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirppi poistettiin 2010 vientituotteista, 2012 kotimaaahan menevistä. Minulle on aina tullut venäläinen tuote tuosta kansikuvasta mieleen. Lapsista yksi luki venäjää, hänen materiaalissaan työn sankarit muistuttivat elovena-neitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sirppi poistettiin 2010 vientituotteista, 2012 kotimaaahan menevistä. Minulle on aina tullut venäläinen tuote tuosta kansikuvasta mieleen. Lapsista yksi luki venäjää, hänen materiaalissaan työn sankarit muistuttivat elovena-neitoa.
Itseasiassa uusi logo näyttää enemmänkin neuvostoliiton aikaiselta koltulta kuin suomi siniseltä. Ruma, täydellisesti. Tosiaan sirppi ja vasara lisukkeeksi.
- Anonyymi
Mitäänsanomaton. Kun muissa maissa markkinoidaan, niin esillä on historiaan liittyviä pukuja ym. jos sen vain voi yhdistää tuotteeseen. Uuden epämääräisen ajan puku, mutta kumminkin vanhan ajan lyhde kainalossa. Vanhasta kuvasta ulkomaisetkin olisivat ymmärtäneet. Olisi laitettu vaikka huippumoderni leikkuupuimuri sitten saman tien.
- Anonyymi
Pian on varmaan Baltian kauraakin ja vaaleat hiukset vaihetaan tummiin.
- Anonyymi
Kukaan ei tunne niin suurta huonommuutta suomalaista piirteistä kuin suomalainen itse.
TYPERÄ VETO
Sirppi oli tuoreuden ja elonkorjuun merkki. Aitouden merkki.
Saihan senkin ottaa pois, mutta raidallinen puku oli muhkea ja näyttävä.
Kansainvälisillä markkinoilla olisi kannattanut testata molemmat kuvat ja
raitamekko oli huomattavati muhkeampi ja katsottavampi kuva.
Miksi ei vain päivittänyt hahmon rajoja...!
Suomalaiset uudistaa kaiken hyvän pois ja pascat jää.
Huono itsetunto - mikä tekosyy ....madella ja ryömiä.- Anonyymi
Raision mylly myy tuotteita tuottaakseen voittoa rahallisesti, ei mielihyvää porukalle, jonka mielestä mikään ei muuttua saa. Kaura on nyt buumi, kai olet huomannut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raision mylly myy tuotteita tuottaakseen voittoa rahallisesti, ei mielihyvää porukalle, jonka mielestä mikään ei muuttua saa. Kaura on nyt buumi, kai olet huomannut?
Mihin tarpeeseen suklaata sitten myydään?
- Anonyymi
En edes laita sitä kalpeaa sinistä versiota
https://www.elovena.fi/historia - Anonyymi
Psljon tiedät mainonnasta ja makkinoinnista? Mistä tiedät ettei raision mylly ole nimenomaan ulkomaisilta ostajilta testannut asiaa?
- Anonyymi
Suomen heikoin puoli on huono itsetunto. Täällä pyritään muuttamaan kaikki suomalaisuus ettei vaan pahastuta isänmaallisuudesta. Muissa maissa isänmaallisuus on hyvän itsetunnon merkki ja siitä ollaan ylpeitä. Matkalle mennään siksi että nähdään paikallista elämää ja tapoja. Kohta matkailija tulee suomeen katsomaan millaista tai millaiseksi hänen kotimaataan luullaan. Italialainen tulee tänne syömään pastaa kun huono itsetuntoinen suomalainen ei kehtaa myydä perunamuussia ja poronkäristystä kun "mitä ne toisetkin nyt meistä sitten ajattelee."
Senverran paljon olen ulkomailla kierrelleyt että tämä suomen meno on todella surullista katsottavaa.
Käytännössä missään maassa oma kansa ei vihaa isänmaataan niin paljon kuin suomessa. Tai siis tietty ryhmittymä.
Elovena tytön häpeäminen kuuluu tähän samaan sarjaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen heikoin puoli on huono itsetunto. Täällä pyritään muuttamaan kaikki suomalaisuus ettei vaan pahastuta isänmaallisuudesta. Muissa maissa isänmaallisuus on hyvän itsetunnon merkki ja siitä ollaan ylpeitä. Matkalle mennään siksi että nähdään paikallista elämää ja tapoja. Kohta matkailija tulee suomeen katsomaan millaista tai millaiseksi hänen kotimaataan luullaan. Italialainen tulee tänne syömään pastaa kun huono itsetuntoinen suomalainen ei kehtaa myydä perunamuussia ja poronkäristystä kun "mitä ne toisetkin nyt meistä sitten ajattelee."
Senverran paljon olen ulkomailla kierrelleyt että tämä suomen meno on todella surullista katsottavaa.
Käytännössä missään maassa oma kansa ei vihaa isänmaataan niin paljon kuin suomessa. Tai siis tietty ryhmittymä.
Elovena tytön häpeäminen kuuluu tähän samaan sarjaan.Jos tuotetta markkinoidaan ulkomaille, niin onhan tuo uusi Elovena-tyttö modernimpi. Asiaa voisi ajatella siltä kannalta, että jos ostaa Suomessa ulkomaisen tuotteen, jota mainostettaisiin esim. kiinalaisella tai venäläisellä kansallispuvulla, niin olisiko se kovin houkuttelevaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuotetta markkinoidaan ulkomaille, niin onhan tuo uusi Elovena-tyttö modernimpi. Asiaa voisi ajatella siltä kannalta, että jos ostaa Suomessa ulkomaisen tuotteen, jota mainostettaisiin esim. kiinalaisella tai venäläisellä kansallispuvulla, niin olisiko se kovin houkuttelevaa?
Huonon itsetunnon todiste: vertaat elovenatytön maalaisromanttista asua kiinaan ja venäjään.
wowowowo
Vertaat halveksimiesi maihin. Kukaan ei puhu hyvää niistä, ne ovat kirosanoja brändinä.
MIKSI IHMEESSÄ SUOMALAINEN MAALAISROMANTIIKKA TAI BRÄNDI ON SINULLE SAMAA ” kirosanakastia”?
MISTÄ toi huono itsetunto tulee?
Kukan muu maailmalla ei näe mekossa mitään kiinaa eikä venäjää.
Kiina ja venäjä on sinun päässä.
Onko se nyt niin, että suomalaisia ei saa päästää brändäämään edes omia tuotteitaan?
Et varmaan koskaan puhuisi toisen maaimagosta samalla tavalla.
Puhuisitko samoin kreikkalaisesta vuohipaimenesta fetapaketin kyljessä, vaikka olis kuinka resunen ukko keppi kädessä?
Kaikki näkee maalaisromantiikan ja maanläheisyyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonon itsetunnon todiste: vertaat elovenatytön maalaisromanttista asua kiinaan ja venäjään.
wowowowo
Vertaat halveksimiesi maihin. Kukaan ei puhu hyvää niistä, ne ovat kirosanoja brändinä.
MIKSI IHMEESSÄ SUOMALAINEN MAALAISROMANTIIKKA TAI BRÄNDI ON SINULLE SAMAA ” kirosanakastia”?
MISTÄ toi huono itsetunto tulee?
Kukan muu maailmalla ei näe mekossa mitään kiinaa eikä venäjää.
Kiina ja venäjä on sinun päässä.
Onko se nyt niin, että suomalaisia ei saa päästää brändäämään edes omia tuotteitaan?
Et varmaan koskaan puhuisi toisen maaimagosta samalla tavalla.
Puhuisitko samoin kreikkalaisesta vuohipaimenesta fetapaketin kyljessä, vaikka olis kuinka resunen ukko keppi kädessä?
Kaikki näkee maalaisromantiikan ja maanläheisyyden.sininen mekko on kliininen, avaruusasu
neito Kauran päällä
poliittinen ja alistettu....ei mitään tekemistä vahvan itsetunnon ja itsevarman osaamisen kanssa.
Missä niitä oli testattu? Puolassa?????? HUUTONAURUA.
Niillä on samat traumat.
Jenkkien markkinoille pohjoismaisuus on arvo.
Asuvalinta on heikkouden politiikkaa, pelon ohjaamaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuotetta markkinoidaan ulkomaille, niin onhan tuo uusi Elovena-tyttö modernimpi. Asiaa voisi ajatella siltä kannalta, että jos ostaa Suomessa ulkomaisen tuotteen, jota mainostettaisiin esim. kiinalaisella tai venäläisellä kansallispuvulla, niin olisiko se kovin houkuttelevaa?
https://www.google.fi/search?q=sunmaid&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjI77XkxojnAhWyy6YKHQh5C4wQ_AUoAXoECBEQAw&biw=1024&bih=639
Tarkista viesti: voit lähettää saman viestin vain kerran.
- Anonyymi
Siionistien uudessa maailmanjärjestyksessä ei ole kansallisvaltioita. Siksi jo nyt on poistettu ja kielletty kaikki kansallisvaltioitten liput Euvostoliiton päämajassa, kuten ainakin rehellinen media on uutisoinut. Samasta syystä Elovena-paketissa ei sallita suomalaista kansallispukua eikä mitään Suomeen viittaavaa. Ja tämä on pakko, ei mikään autovero- eikä viinanhinta-asia, joita ei tarvitse noudattaa.
Pankaapa talteen kaikki vanhat Elovena -pakkaukset! Niistä tullaan vielä maksamaan pimeästi isot rahat! - Anonyymi
Kuin katri-helena ja levyn kansi "ooooo kesän lapsi mä ooooooon"
- Anonyymi
Poliittinen muutos, ei liikuttu brändi ja tuote edellä.
Jos politiikka olisi jätetty pois, Elovena hahmolla olisi edelleen raidallinen
mekko. Koska se on kaura, maineikas ja laadukas pohjoismainen tuote.
Eihän se edes ole kansallispuku, vaan lähinnä maalaisromantiikkaa.
Miksi Toblerone on sen mallinen - alppi? Vuori?
Kaikki maineikkaat suuret maailmaluokan merkit pitävät alkuperäisen - eivätkä lähde muuttamaan politiikan tuulien mukana.
SE mekko ja hahmo oli - siis oli - kaura.
Miksi kenellekkään edes tuli mieleen että se olisi jotain pelottavaa ja poistettavaa?
Juuri kun tein pari vuotta sitten listan millä kotimaisilla tuotteilla olisi tarpeeksi vahva tuote ja brändi, kuin sveitsin vahvoilla - yksi oli tämä, ja nyt ne leikkas oman jalkansa poikki.
Pistää sanattomaksi.
Lupaan olla auttamatta enää ketään teistä.
Sotahistoriasta olisin voinut kertoa pari esimerkkiä miten tahrataan tuote politiikalla. Olkoon, toistakaa vaan kaikki vanhat virheet.
Arrivedertsi - Anonyymi
Onpa tylsä.
En tykkää. - Anonyymi
Myllykiven Kaurahiutaleet on myyvempiä.
- Anonyymi
Hyvon erottuu sinisestä taustasta. Heh!
- Anonyymi
Jotkut näköjään syövät pakkauksia, mulla on tapana enemmän siihen laatikon sisältöön kiinnostusta, onko hyvää.
- Anonyymi
Väärin, oikaisit jo vaiheeseen 3.
Millä perusteella teet ensimmäisen ostopäätöksen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, oikaisit jo vaiheeseen 3.
Millä perusteella teet ensimmäisen ostopäätöksen?Tutun tuotteen laadun. Osaan lukea pussien kyljet, en tarvitse kuvia . ( Enkä mainosvideoita) mulla ei harmaata aavistusta, mitä kuvia on nytkin kaapissani olevissa ruokatarvikkeissa. Olen nainen, joten niitä on. Edes muista juhlamokan kuvia, ruskeasävyinen paketti. En viitsi mennä.keittiöön katsomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutun tuotteen laadun. Osaan lukea pussien kyljet, en tarvitse kuvia . ( Enkä mainosvideoita) mulla ei harmaata aavistusta, mitä kuvia on nytkin kaapissani olevissa ruokatarvikkeissa. Olen nainen, joten niitä on. Edes muista juhlamokan kuvia, ruskeasävyinen paketti. En viitsi mennä.keittiöön katsomaan
Oikaisit taas kohtaan 3.
Miten se tuttuus ja laatumielikuva on ..koskaan....tullut sinulle?
Kukaan ei osta pelkällä sisällysluettelolla.
Tunnet myös Juhlamokan nimen ja tuotteen.
Jos tarjoan sinulle mustassa läpinäkymättömässä foliopussissa...jotain. Kirjoitan kylkeen kahvia. Ostatko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikaisit taas kohtaan 3.
Miten se tuttuus ja laatumielikuva on ..koskaan....tullut sinulle?
Kukaan ei osta pelkällä sisällysluettelolla.
Tunnet myös Juhlamokan nimen ja tuotteen.
Jos tarjoan sinulle mustassa läpinäkymättömässä foliopussissa...jotain. Kirjoitan kylkeen kahvia. Ostatko?En. Tuotteissa, kuten elovenakin, on tuotteen nimi, tuoteselostus, valmistaja. Olen lukutaitoinen ja laatutietoinen, se ei tarvitse kuvia. Eli jos lukee vain kahvia, ei valmistajaa, en ostaisi. Joulun alla sain joulukahvia, oli hirveän hyvää kahvia, mutta siinäkin pussissa oli valmistajan / pussittajan nimi ja papujen alkuperä.
- Anonyymi
Ilmeisesti jälleen persuilla tästäkin asiasta on tullut pahimpia pakkomielteitä.
- Anonyymi
Mielensäpahoittajia on tässä maassa aivan liikaa. Kohta kai kielletään mustat hahmot liikennemerkeissä.
- Anonyymi
Kuvottavaa mielistelyä, kerrassaan kuvottavaa.
- Anonyymi
Ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka Pietarin trollit koettavat....
- Anonyymi
Ihmettelen millä lihaksilla lääkäriksikin valmistutaan. Joensuulainen ps-lääkäri päivittää, että vaikka nyt on kansallispuku kielletty, kyllä minä vaan aion pitää edelleen. En luottaisi lääkärinä, jos markkinoinnin sotkee johonkin pukukieltoon. Elovena-tytön puku ei ole tunnistettava kansallispuku vaan sitä muistuttuva puku.
- Anonyymi
Kaisla hame?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaisla hame?
Hijab!
- Anonyymi
Onneksi eivät kuitenkaan laittaneet J Toivolaa, tai Husua.
- Anonyymi
Milloin saadaan musta eloveena-tyttö tai kehopositiivinen?
- Anonyymi
Uudet suunnitelmat paljastuneet.
https://hairikot.voima.fi/wordpress/wp-content/uploads/2020/01/Elovena_Burka_2015-803x1000.png
Pitää saada kansaivälisiä markkinoita.
https://hairikot.voima.fi/wordpress/wp-content/uploads/2017/12/Elovena_Jenni-705x1000.jpg - Anonyymi
Maailma muuttuu ja eloveenat sen mukana.
https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/lp/8kv/hggt/3175/1482181047.jpg
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307