Masentaako jatkuva pimeys ja vesisade

Anonyymi

Sekä se että on yksin eikä kukaan kaipaa, naiset ei kiinnostu jne. Tuntuu että turha enää edes ladata luuria kun ei sitä tarvi juuri mihinkään. Sama vaikka heittäis sen jorpakkoon niin ei ainakaan kauppiaat tai muuten ei toivotut ihmiset soittele.

KilttiMies89

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita sinä jonnekkin jos kukaan ei soita sulle äläkä valita.

• Anonyymi

Ymmärsit väärin, en oikeastaan toivokkaan että kukaan mulle soittais paitsi naiset vois kyllä soitella tai laittaa viestiä mut ei ne tietenkään sellaista tee. Itse taas jos alkais soitella naisille niin leimaantuis vaan joksikin häiriköksi.

KilttiMies89

• Anonyymi

Mulla vähän sama juttu, masentaa ku ei tuu osumia ja on yksin ja ulkona aina pimeetä ei oo ketään, on aina yksin, mut minkäs teet, taidanpa lähtee johki ihmisten ilmoille kahville illalla mitäs muutakaan ja pitkä lenkki.

• Anonyymi

EIkä saa edes naista itselleni.

• Anonyymi

Mikset saa ? Eikö jokainen normaali saa naisen ittellensä?

• Anonyymi

No ei vain kelpaa 195 cm mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei vain kelpaa 195 cm mies.

Olet sitten muuten jotenkin pimee jos noin huonosti menee. laita valot päälle yläkertaan.

• Anonyymi

Mä en oikeen ymmärrä mitä noi tukevetki pyöreemmät lihavat naiset haluaa, kun eivät katso nekään päälle koskaan, vaikka olen omasta mielestä normi tavis komee, ja huolehdin itestäni ja käyn parturis ja pesen hampaat ja suihkus käyn ja kaikkee ostan vaatteita. ei kelpaa ei...

• Anonyymi

Allu kopioi saman tekstin eri ketjuihin, ei se kovin tyhmä ookkaan.

• Anonyymi

Viinaa vaan kurkusta alas niin kyllä se mieli paranee.

• Anonyymi

Just lopetin viinan juonnin ja nyt on tipaton tammikuu. :( No ei se viinan juontikaan pidemmällä tähtäimellä ku aiheuta lisää masennusta. Ainaki krapulassa olo on aina entistäkin kamalampi.

KilttiMies89

• Äläs nyt kyllä minä kaipaan palstalla ystäviä.🥰✨💕🧸

• Anonyymi

Ei masenna, mutta vituttaa kyllä.

Täytyy mennä illalla valoisaan kuntosaliin tsekkaamaan fitness-misujen takapuolet.

Ei paljoa huvita jolkottaa lenkillä jossain tien pientareeella.

• Anonyymi

"Täytyy mennä illalla valoisaan kuntosaliin tsekkaamaan fitness-misujen takapuolet"
      Mitä v...tua? Sitäkö varten vain joku käy kuntosalilla? Nyt menee jo idiotismin puolelle.
      Ottaa päähän tälläiset pervot kyyläpellet!

• Anonyymi

Tästä syystä suosin vain naisille-kuntosaleja. Ei huvita tuottaa runkkumatskua kusipäille.

• Anonyymi

Ei siellä tartte olla jotkut tiukat trikoot päällä pumppaamassa persettä.

• Anonyymi

Jotkut miehet menee kesällä uimarannalle vain sen takia että saa siellä sitten katsella naisten pyllyjä ja tissejä ei siis todellakaan ottamaan aurinkoa tai uimaan.

KilttiMies89

• Anonyymi

Täällä minä olen. Tuon terveiset ulkomaailmasta. Minulla oli tänään kiva työpäivä. Tein paljon töitä mutta se ei haitannut. Työn tekemisen ilmapiiri oli hyvä. Nyt makaan sohvalla ja kuuntelen musiikkia. Pari vapaapäivää tiedossa.
      Huomiseksi on tiedossa kivaa ohjelmaa. Ylihuomennakin on aktiviteetteja tiedossa.
      Minun elämäni on kohtuullisen mukavaa, vaikka luulet toisin. Tiettyjä ongelmia on mutta ratkaisen ne jollakin tavalla.
      Toivottavasti tämä viestini sai sinut tuntemaan itsesi vähemmän yksinäiseksi. Koska yksinäiseltä sinä vaikutat....

• Anonyymi

Rahaa on mut ei se auta mitään. Oon keksinyt itelle harrastuksia kuten kalastus. Aamulla taas meren rantaan siikoja onkimaan otsalampun varassa. Kevät kun tulee ja valoisaa niin saa laittaa veneen veteen ja verkot vesille. Ei naista saa rumana niin se vaan on.

• Anonyymi

Juu ei naista kyllä saa.

• Anonyymi

Pimeys on vain yksi tekosyy masennukseen. Ulos sieltä kämpästä, sulla on vain yksi elämä.

• Anonyymi

Ei kannata kun baarista ei saa naista eikä kyllä mistään muualtakaan.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata kun baarista ei saa naista eikä kyllä mistään muualtakaan.

KilttiMies89

Sekö se on ainoa syy poistua himasta? No sitten ei ole ihme jos masentaa.

• Anonyymi

Pimeän jälkeen tulee valo ja sen jälkeen näkee hymyileviä naisia mut ne ei kuitenkaan hymyile sinulle vaan jollekkin paskalle väkivaltaiselle jännämiehelle jota ne panee.

• Anonyymi

Niin eli periaatteessa valosuus masentaa vielä enemmän kun edes pimeys ei piilota omaa rumuutta ja naisilta saa pelkkää halveksuntaa tai ehkei edes sitäkään. Turha odottaa edes sääliä kun on täysin samantekevä kaikille naisille.

KilttiMies89

• Anonyymi

Rahaa on ja nainen kehui komeaksi. Silti en saa naista.

T. Allu

• Anonyymi

Muutamaa satasta käteistä ei vielä lasketa rahaksi, kymppitonnit lasketaan.

• Rakastan vesisadetta. Kumpa aina sataisi.

• Anonyymi

Joo no ei muakaan sade haittaa mut lähes jatkuva pimeys yhdistettynä vesisateeseen on vähän masentavaa. Vaikka on tässä toki paljon isompiakin masennuksen aiheita kuten ainainen naisen ja seksinpuute tai vakavat mielenterveysongelmat.

KilttiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Joo no ei muakaan sade haittaa mut lähes jatkuva pimeys yhdistettynä vesisateeseen on vähän masentavaa. Vaikka on tässä toki paljon isompiakin masennuksen aiheita kuten ainainen naisen ja seksinpuute tai vakavat mielenterveysongelmat.

KilttiMies89

Mielenterveysongelmia on tälläkin puolen ruutua, mutta sadesäällä on aina hyvä mieliala. Joskus kuuntelen sateen ääntä kännykästä, jos ei ole pitkään aikaan satanut.

• Anonyymi

Mutta kyllä tässä on noita mt ongelmia kun on paljon yksin. Onneksi sentää sai töitä. Muttakun ei saa naista ja läheisyyttä se syö ihmistä. Yritän varmaa liikaa ja onki vähä epätoivonen. Mutta kyllä ehdotan naisille treffejä mut ei ne suostu lähteen.

• Anonyymi

Siis oon.

Allu

• Anonyymi

Masentaa mut koitan pitää asunnossa mahollisimman paljon valoja.

Jotain hyvää musiikkia,suht hempeitä mulla kuuluu.

Nii,minäkään en tiedä kaipaako mua kukaan.

On ikävä

• Anonyymi

Masentaa kyllä mutta leuto talvi ei ainakaan pahenna asiaa. Tuntuu että kevät on sentään lähempänä ja sen myötä tulevat muuttolinnut, krookuksen varret nousevat ja joka puolella tapahtuu jotain pientä muutosta. Vaikka itse olisikin jäänyt samaan yksinäisyyden ikiroutaan niin silti ilahduttaa jos ympäristö elää ja leudot tuulet puhaltavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe