Thai hieronnta vapaudentie 28-30

Anonyymi

Siellä on siviilit parkissa hyvä kun tutkivat nämä "hieronta" liikkeet. Kannattaa varoa

47

2864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä on nii jonoo, että joutuvat odottamaan vuoroaan autossa.Tarkkailevat samalla sinunlaisia kyyliä ja asentavat sun päähän implantin.Sen jälkeen ne syöttää sulle kummallisia ajatuksia pään täyteen, siis sellaisia joita siellä jo nyt on.Joudut loppu elämäksi piirille pakkopaitaan ja sulle syötetään lääkkeitä kilo kaupalla.Varo ne tulee joku yö ja hakee sut .

      • Anonyymi

        Voi kun oiskin lääkketä ja kunnolla


    • Anonyymi

      ne ei ole pelkkää hierontaa..verojen kiertoa tuloista sekä pelkkää paritusta sekä seksipalvelua.olen ilmoittanut poliisille ja verottajalle asiasta. Olen nähnyt ja tiedän paljon

    • Anonyymi

      Hieronta liikkeen omistajat kaikki toimivat seksinmyyjinä parittaa niitä naisia.

      • Anonyymi

        Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieronta maksu menee talolle ja seksipalvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500kk lähetetään jotain kautta thaikkuun.

        Jos tekee työtä saa siitä palkan. Se on oikein ja niin kuuluu ollakin.
        Verottaja taas voisi miettiä, että kannattaako verotus olla niin suuri, että jollakin on tarvetta piilotella tulojaan.
        Tuloja ne kuitenkin on ja heidän työnsä tuloa.
        Mene kuule töihin äläkä kyttää muita!
        Saat sinäkin tuloja.
        Ota vaikka katusiivoojan homma siitä thaikkulandian edestä ja myyt siivouspalvelua thaikuille, niin voit kytätä ja tehdä työtä samalla?
        Huomenna heti töihin?!?!!!
        Niin helppoa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tekee työtä saa siitä palkan. Se on oikein ja niin kuuluu ollakin.
        Verottaja taas voisi miettiä, että kannattaako verotus olla niin suuri, että jollakin on tarvetta piilotella tulojaan.
        Tuloja ne kuitenkin on ja heidän työnsä tuloa.
        Mene kuule töihin äläkä kyttää muita!
        Saat sinäkin tuloja.
        Ota vaikka katusiivoojan homma siitä thaikkulandian edestä ja myyt siivouspalvelua thaikuille, niin voit kytätä ja tehdä työtä samalla?
        Huomenna heti töihin?!?!!!
        Niin helppoa se on.

        Se on ihan sulle se ja sama oonko töisä vai ei...kyllä tulen eliminoimaan nämä thaikku hieronnat ja kaikki siat jotka käyttää näitä naisia hyväksi..


    • Anonyymi

      Hieronta maksu menee talolle ja muu palvelu taskuun ja olettako miettineet miksi pitää olla vain käteistä..osa ilmoitetaan 1500 ja suurin osa 4500 lähetetään jotain kautta thaikkuun.

    • Anonyymi

      Hieroja maksaa talolle aina asiakkaasta 30-50. Ne liikkeen vanhat pierut on kotona ja nuori tekee työtä 2 viikoa ja vaihto

      • Anonyymi

        seinäjoki on kurikan jälkeen suurin valvonta yhteisö suomessa...tuskin tarvitsee kameroita tai hälyttimiä missään...itse en asu enää paikkakunnalla mutta tämä kirjoitus oli hyvä esimerkki,myös se kuinka kotikadullani naapurit "huolehtivat"toisistaan samoin työpaikalla..
        kyllä on helppoa kun pääsi pois,vaimo on samaa mieltä


    • Anonyymi

      Onkohan joku isompi ratsia menossa kun ilmoituksia on poistunut netistä.

      • Anonyymi

        Sitähän minä sanoin. Tiedän asioista paljon


      • Anonyymi

        On on ! Tosi iso ratsia! :D
        rat on enklanniksi rotta. isoja rottasia!!!
        Kuolen nauruun, kun puhutte ratsioista.
        On kai niitä tolloja poliisejakin jotka ovat nk. mätiä omenoita ja jonka takia poliisista ei tykätä.
        Mutta ompa hyvinkin ja fiksuja.
        Antakaa poliisin hoidella hommat. Se on niiden työ.
        Tehkää te omanne.


    • Anonyymi

      Itse nostan hattua yleensä thaimaalaisille,he ovat ahkeria ja jos voivat jostain hieman ansaita tarttuvat siihen heti.lähettävät sitten mahdollisimman paljon rahaa kotimaahan vanhemmilleen.näistä hieromoista nehän omistaa madami ja tytöt jotka työskentelee siellä ovat vuokranneet tilat toimintansa,vuokra on se mitä madamin kans on sovittu ja tytöt on laskenu et perus hieronnan hinta kattaa vuokra kulut.mut jos voivat myydä henkilökohtasia palveluja on kaikki tyttöjen omaa,tytöillä on oma ns thaihieronta palvelu sopimus ja saavat aina tietää missä vapautuu tarvetta hierojalle.virkavalta ei voi vaikuttaa kahden aikuisen kaupalliseen toimintan jos on paperit kunnossa eli oleskelulupa,eikä muuten jos toiminnassa on tulkki tai välittäjä silloin ollaan laittomalla tiellä.on todella harmi jos näitä yritetään kieltää silloin toiminta vain muuttaa muotoa yksityisasuntoihin.

      • Anonyymi

        Möi nainen palvelua niin siitäkin pitää maksaa ja ei niillä mitään vuokrapapereita oo...paritusta tämä on. Ei ne tytöt niitä tiloja vuokraa..jos tyttö saisi kaiken rahan käteen niin hyvä mutta..tunnista maksaa tyttö 50 ja puolesta tunnista 30. Jos seksiä niin taloll/madamille 30 kuitata silti. Olen nähnyt ja tiedän paljon miten ne parittaa näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Möi nainen palvelua niin siitäkin pitää maksaa ja ei niillä mitään vuokrapapereita oo...paritusta tämä on. Ei ne tytöt niitä tiloja vuokraa..jos tyttö saisi kaiken rahan käteen niin hyvä mutta..tunnista maksaa tyttö 50 ja puolesta tunnista 30. Jos seksiä niin taloll/madamille 30 kuitata silti. Olen nähnyt ja tiedän paljon miten ne parittaa näitä.

        Madamithan on just niitä parittajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Madamithan on just niitä parittajia.

        No sittenpä ratsia on kohdallaan.
        Parittajia ei tarvita mihinkään.
        Hierontaa voi Suomessa harjoittaa ilman parittajia.


    • Anonyymi

      Siksi panokin on 150 pyytävät..jos asiakas ei ole ottanut hierontaa..jos on hierontaa ottanut nii sitten laskee hintaa. Jos ei niin täytyy ottaa asiakkaalta se 130 kun 30 menee madamille

      • Anonyymi

        Panosta vähintään ottaa se 130 ilman hierontaa. Madam ottaa siivun..eli paritusta sanon minä.


      • Anonyymi

        liekö ihan selvää kateutta moittia niitä hierojia ?

        käykö kateeksi kun ne antaa miehille hyvää oloa ?


    • Anonyymi

      Kuitenkin olen jo ilmoittanut verottajalle ja poliiseille näistä thai hieronta paikkojen parituksen täyttyvistä merkeistä ja miten ne huijaa verottajaa. Ilmoittavat pienet tulot ja vain käteismaksu liikkeessä. Sitten jonkun thai ystävän joka hieman rikkaampi lähettää rahaa josta tämä ottaa vielä välistä rahaa...thaimaassa jälleen siirretään rahaa hierojan omalle thai tilille.näin kätketään ylimääräinen käteinen joka kuukauden loppu.

      • Anonyymi

        Melkein yhtä härskiä toimintaa kun partureissa.


      • Anonyymi

        Onkohan sulla vähän mielikuvitusta mukana?
        Luulet paljon ja tiedät vähän.
        Hyvä se on että tutkivat asioita kuitenkin nämä virkavillet ja virkavilmat, kun kerran saavat palkkaa siitä huolimatta, tekevät töitä tai ei.
        Ihan ok siis, että tekevät sen eteen jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla vähän mielikuvitusta mukana?
        Luulet paljon ja tiedät vähän.
        Hyvä se on että tutkivat asioita kuitenkin nämä virkavillet ja virkavilmat, kun kerran saavat palkkaa siitä huolimatta, tekevät töitä tai ei.
        Ihan ok siis, että tekevät sen eteen jotain.

        Tässä ei ole mielikuvitusta ollenkaan mukana. Olen itse ollut näkemässä ja kuulemassa kaiken tämän mitä näissä thai hieronnoissa tapahtuu....ollut monessa thai hieronta paikassa itse sisällä. Tämä kaikki on fakta tietoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole mielikuvitusta ollenkaan mukana. Olen itse ollut näkemässä ja kuulemassa kaiken tämän mitä näissä thai hieronnoissa tapahtuu....ollut monessa thai hieronta paikassa itse sisällä. Tämä kaikki on fakta tietoa..

        ja varmaan nautiskelit ihan täysillä vai ? jos niin teit niin älä ole heille kateellinen ne tekee työtään vaan


    • Anonyymi

      Älkää kadehtiko yrittäjyyttä.

      • Anonyymi

        Ei tässä mistään kateudesta kyse ole...ja varmaan tullaan törmäämään vapaudentiellä ei niin mukavissa merkeissä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mistään kateudesta kyse ole...ja varmaan tullaan törmäämään vapaudentiellä ei niin mukavissa merkeissä sinulle.

        Täh? " ei niin mukavissa merkeissä sinulle" ?
        Mitä ihmettä horiset?
        Vapaudentiellä? Mikä se on? Onko tämä nyt jotain yrittämisen vapautta ja kadehtimista jos on naama väärässä sulla ja uhoilet omien luulojesi takia?
        Ota kuule rennosti nyt ja menet vaikka kävelylenkille.
        Anna ihmisten yrittää ja tienata työllään.
        Tuskin se sinua häiritsee muulla tavalla kun korvien välissäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? " ei niin mukavissa merkeissä sinulle" ?
        Mitä ihmettä horiset?
        Vapaudentiellä? Mikä se on? Onko tämä nyt jotain yrittämisen vapautta ja kadehtimista jos on naama väärässä sulla ja uhoilet omien luulojesi takia?
        Ota kuule rennosti nyt ja menet vaikka kävelylenkille.
        Anna ihmisten yrittää ja tienata työllään.
        Tuskin se sinua häiritsee muulla tavalla kun korvien välissäsi?

        tässä ei ole kateudesta kyse...mieti sitä mitä siellä vois tapahtua. Tässä ei ole mitään mielikuvitusta. Faktaa kaikki tieto miten nämä madamit parittaa ja kierretään tuloja.. madamit istuu ja ottaa joka asiakkaasta tytöltä sen 30-50. Hierontaa tai pelkkä seksipalvelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tässä ei ole kateudesta kyse...mieti sitä mitä siellä vois tapahtua. Tässä ei ole mitään mielikuvitusta. Faktaa kaikki tieto miten nämä madamit parittaa ja kierretään tuloja.. madamit istuu ja ottaa joka asiakkaasta tytöltä sen 30-50. Hierontaa tai pelkkä seksipalvelu.

        Mut onhan se hienoo et löytyy peräkammarin pojillekin paikka missä saa naisen kosketusta,ja pikku lisärahalla jopa paineen poistoa .tytöt on ilosia ja ystävällisiä sekä tulee paljon halvemmaksi kuin joku kitisevä pihtari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä mistään kateudesta kyse ole...ja varmaan tullaan törmäämään vapaudentiellä ei niin mukavissa merkeissä sinulle.

        On todella tyhmää olla kateellinen ei se niin herkkua ole se hierontakaan jos sitä tekee
        alvariinsa päivästä toiseen turha vinkua nautitaan eikä olla kateellisia


    • Anonyymi

      Vuosia olen käynyt ja satanen on aina riitänyt,suihkus on ollut vielä pesijä ja kahvit on tarjonnu ennen lähtöä.aina saa pyytää mut hullu maksaa liikaa.

      • Anonyymi

        Joka tapauksessa ne on paritus paikkoja ja siitäkin 100 nainen saa sen 70 käteen. Madam liikkeen vuokraaja ottaa sen 30.. Saat varmaan vain käteenvedon tai suuhoidon. Et saa 100 koko hoitoo hieronan kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka tapauksessa ne on paritus paikkoja ja siitäkin 100 nainen saa sen 70 käteen. Madam liikkeen vuokraaja ottaa sen 30.. Saat varmaan vain käteenvedon tai suuhoidon. Et saa 100 koko hoitoo hieronan kans.

        Juu juu koko hoito satkulla,se on kahden kauppa ja neuvottelu kysymys.hulluhan se on joka pyydetyn summan maksaa.ja aina olen tytölle maksanut suoraan käteen,ei ole ollut matamia ottamassa rahoja vastaan.toki paikkasta pitää maksaa tyttöjen sovitut kulut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu juu koko hoito satkulla,se on kahden kauppa ja neuvottelu kysymys.hulluhan se on joka pyydetyn summan maksaa.ja aina olen tytölle maksanut suoraan käteen,ei ole ollut matamia ottamassa rahoja vastaan.toki paikkasta pitää maksaa tyttöjen sovitut kulut.

        Nyt Kyllä paskaa puhut. annat hierojalle rahat toki josta madam ottaa sen siivun..30 eli selvää paritusta. Hieroja vielä itse joutuu ostamaan kortsut, öljyt sekä paperitkin jotka ilmoitetaan kuluna verottajalle. Olen nähnyt itse miten nämä rahat pyörii. En ummista enään silmiäni näiltä tapahtumilta. Jos hieroja saa pitää kaikki asiakkaalta saamansa rahat niin ok...mut välikäsi on ottamassa. Tekis madam ite hommia nii ei tarvii toisen lompakolle mennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Kyllä paskaa puhut. annat hierojalle rahat toki josta madam ottaa sen siivun..30 eli selvää paritusta. Hieroja vielä itse joutuu ostamaan kortsut, öljyt sekä paperitkin jotka ilmoitetaan kuluna verottajalle. Olen nähnyt itse miten nämä rahat pyörii. En ummista enään silmiäni näiltä tapahtumilta. Jos hieroja saa pitää kaikki asiakkaalta saamansa rahat niin ok...mut välikäsi on ottamassa. Tekis madam ite hommia nii ei tarvii toisen lompakolle mennä

        Se on kiinteistön vuokrasta joka suhteutettu asiakasmäärään.olen monet kerrat jääny tyttöjen luokse kahville hieronnan jälkeen juttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kiinteistön vuokrasta joka suhteutettu asiakasmäärään.olen monet kerrat jääny tyttöjen luokse kahville hieronnan jälkeen juttelemaan.

        seinäjoen ylimeikatut läskit muijat ja niidet kateelliset jätkäkaverit on vaan vittuuntunu..tai muijat antaa muuten hyvän kyydin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        seinäjoen ylimeikatut läskit muijat ja niidet kateelliset jätkäkaverit on vaan vittuuntunu..tai muijat antaa muuten hyvän kyydin

        Joku on kateellinen thaikuille,hierojina toimii myös paljon sellaisia thai naisia jokka on avioitunut suomalaisen kanssa.siten on tullut lapsen jälkeen ero kun mies onkin ollut juoppo tai vastaavaa,sanovat et heille se on ainut konsti saada hieman ylimäärästä tienattua siivoojan hommien lisäksi,siivoojien palkasta ei jää mitään rahaa lähetettäväksi kotiin vanhemmille.thaimaassa ei ole suomalaista sosiaaliturvaa siellä lapset rahoittavat vanhempiensa vanhuuden päivät.moniko suomalainen nainen olisi valmis tekemään tuommosta jotta voisi lähettää rahaa vanhemmilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Kyllä paskaa puhut. annat hierojalle rahat toki josta madam ottaa sen siivun..30 eli selvää paritusta. Hieroja vielä itse joutuu ostamaan kortsut, öljyt sekä paperitkin jotka ilmoitetaan kuluna verottajalle. Olen nähnyt itse miten nämä rahat pyörii. En ummista enään silmiäni näiltä tapahtumilta. Jos hieroja saa pitää kaikki asiakkaalta saamansa rahat niin ok...mut välikäsi on ottamassa. Tekis madam ite hommia nii ei tarvii toisen lompakolle mennä

        No aiva sama juttu jos parturiyrittäjä vuokraa tiloistaan tuolin toiselle parturille ja ottaa siivun jokaisesta asiakkaasta,selvää hyväksikäyttöä


    • Anonyymi

      Kadehtikaa saamattomat reppanat, kauppa se on joka kannattaa. Täällä valittaa ne, jotka ei saa ku jouluna ja juhannuksena.

    • Anonyymi

      Ei taida nykyään enää olla kovin tuottoisaa, voi olla päiviä ettei ole yhtään asiakasta.

      • Anonyymi

        Kilpailu on kovaa myös tuolla alalla?mut samalla hinnoissa on enempi neuvottelu varaa.viimeeksi kun kävin eräässä paikassa yks perjantai ilta olin päivän ensimmäinen asiakas.


      • Anonyymi

        ja eikös se ole niin että toinen saa tuloa ja toinen helpotusta ja jos on paineita niin......siihenkin
        helpotusta ja pitää muistaa myös se nautintokin....................


    • Anonyymi

      verohan tuosta pitäisi maksaa. Jämsään myös ratsija

      • Anonyymi

        Onhan se parturillakin ihan oman tunnon kysymys paljonko maksaa veroja valtiolle,mut kahden aikuisen välinen pien kauppa ei pahemmin kuulu verottajalle.jos ostaa yrittäjältä on yrittäjän velvollisuus hoitaa verot.mut onhan näitä muitakin kuin thaikut jotka myyvät itseään rahoittakseen elämäänsä?,näkyy olevan nuoria naisia joista joku kerää ulkomaan matkaan joku uuteen autoon myös nuoria yh äitejä jokka on joutunut tyhjänpälle eikä ole parempaa ja helpompaa ansaitsemis muotoa?.joillekkin se on ainut mahdollisuus tienata.


    • Anonyymi

      kertokaa lisää

    • Anonyymi

      Olihan iltalehdessä juttua thai hieronnasta että paritusta tapahtuu..enpä puhu paskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe