eläinsuojelu örvelöt

Anonyymi

Missä teidän parrikaadit, estämässä eläinten vientiä Kiinaan. Ai niin, niillä siellä lupaava autuas tulevaisuus. Vai onko poissa silmistä, Poissa sielusta. Te kommarit ootte kummia, kun esitätte kaiken yrittämisen Suomessa. Onko teille luvassa mitä hyvää, Suomen kansantasavallasta.

8

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perhana, kun kerkesit pukea ajatukseni sanoiksi, ennen minua. Kaikka nämä suojelijat, ryntää varmaan perässä, kuvaamaan ja eläimiä häiritsemään. Tosin, Kiinassahan voi tulevaisuudessa, nyljetyt ruhotkin voi mennä ruuaksi. Eikös sieltä tullut, ne liki elävänä nyljetyt videot. Mitä sitä kettua tappamaan. Jos kuolee, niin pataan vain.

• Anonyymi

Veikkaampa, että EVR, ym rintama on hyvinhiljaa nyt.

• Anonyymi

Maastulli kirjoitti tuosta kuukausia sitten, kummaa taivastelua enää, sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

On tässä joku hyväkin puoli, tulevaisuudessa meillä kaikilla on varaa aitoon turkikseen.

• Anonyymi

Täällä itseään raavaina miehinä itseään pitävät kiljuvat ja rukoilevat kettutyttöjä apuun kun eivät itse osaa hoitaa asioitaan. Minkälaista saamatonta pelkuriporukkaa te oikein olette?

• Anonyymi

Kettutytöistä ei ole muuhun kuin makaamaan jalat levällään tai tekemään ilkeyttä. Tuskin niistä on edes p***hommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kettutytöistä ei ole muuhun kuin makaamaan jalat levällään tai tekemään ilkeyttä. Tuskin niistä on edes p***hommiin.

Senkös takia olet pysyttäytynyt niissä lampaissasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fantasioistasiko kirjoitat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      40
      2797
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2114
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1971
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1752
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1133
    Aihe