Härkis palkka

Anonyymi

Mikä mahtaa olla härkiksen tuntipalkka aloittelevalla työntekijällä? Onko tietoa?

22

1967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      8.40/tunti

      • Anonyymi

        Mee nyt kirjoittaja töihin äläkä ruikuta palkoista sitä saa mitä sopii jos ei sovi nosta edelleen sossua ?


      • Anonyymi

        Et taida olla kovin ahkera


    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää

    • Anonyymi

      Ihan totta?
      Ei ihme jos saa ettiä hyviä työntekijöitä

      • Anonyymi

        Voi hyvää päivää ainavaan samaa paskaa palkoista työehtosopimukset on tehty molempien tekijöitten puolesta ja hyväksytty miksi tätä paskaa koko ajan puidaan ja kyseenalaistettaan sais jo loppua Tua jauhaminen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvää päivää ainavaan samaa paskaa palkoista työehtosopimukset on tehty molempien tekijöitten puolesta ja hyväksytty miksi tätä paskaa koko ajan puidaan ja kyseenalaistettaan sais jo loppua Tua jauhaminen !

        Ajattele sä hölömöläänen mitä siälä pitää teherä, aivan oksettaa.


    • 9,60 varma tieto ja yksi tauko päivässä

    • Anonyymi

      Mietiin vaan muuttamista Kauhavalle ja Härkiksellä näytti olevan työpaikkoja auki. Yleensä jos työpaikkoja on auki niin palkka tai työ on ihan paskaa. Mietiin vaan et kumpi härkiksellä on syynä työntekijöiden pulaan?

      • Anonyymi

        Uusi vientiä aloitteleva yritys, varmaan siksi tarvitaan lisää väkeä, jo alusta asti on sanottu että väkeä lisätään tarpeen mukaan.
        En usko että kumpikaan on paskaa.


    • Anonyymi

      Palkka tosiaan alle 10 €/tunti, iltalisällä pääsee juuri siihen kymppiin. Työvuorot saattaa joillakin osastoilla vaihtua yllättäin, olla ylimääräisiä vapaita, tai olla lyhyitä (5 tuntia) tai pitkiä (10-12 tuntiakin) vuoroja ilman ennakkovaroitusta sillä tietty määrä on saatava ulos talosta päivittäin, kuten jokainen voi arvata.
      Et voi pitää toista työtä rinnalla näiden työvuorojen arvaamattomien vaihtumisten vuoksi, joten jos lopetat koska palkalla ei elänytkään, saat myös työkkärin karenssin. Selitykseksi ei kelpaa ettei palkalla elä etkä voinut pitää toista työtä rinnalla vaan jouduit ottamaan sieltä vanhasta osapäivätyöstä loparit. Ihan itse koin tämän sekasotkun enkä kokeile toiste.
      Ruokatauko on 15 minuuttia, muut tauot kahden tunnin välein.
      Joku viihtyy, jos on ripeä ja sopeutuu huumorintajuiseen joukkoon, eikä työajoilla ole niin väliä. Eiköhän siellä päivä kulu hyvinkin sellaisella ihmisellä. Kaiketi saa jopa valita haluaako kuumalle vai kylmälle puolelle tehdasta, jotkut on T-paidoissa ja jotkut fleecet ja lämpötakit päällä.
      Kannattaa kokeilla jos ei ole mitään häviämistä, ehkä käynnistysvaikeuksien jälkeen nämä työvuorotkin vakiintuu.
      Ja onhan siellä iltatyötä myös elintarvihygienian pesuissa ja tiskarina. Sekin sopii tietynlaisille ihmisille, ei välttämättä kaikilta luonnistu sillä on hikistä hommaa.

      • Anonyymi

        puhutko sä nyt härkis oy;stä vai domretorista? Ihan kaks eri paikkaa. kumpikin alipalkattuja vuokratyöpaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puhutko sä nyt härkis oy;stä vai domretorista? Ihan kaks eri paikkaa. kumpikin alipalkattuja vuokratyöpaikkoja.

        Ihan normaali palkka samaa tasoa täysin kun msk:lla ja skaalalla ym.


    • Anonyymi

      Hyttitehtaalla ja junkkarilla oli aikoinaan ainakin huippupalkat.

    • Anonyymi

      Se onkin niin hullua, kun näillä tämän alueen työn-antajilla on varaa maksaa vuokrafirmojen palkan päälle vielä alvin, muttei palkata samaa työntekijää suoraan itselle,Saahan sen työntekijän lomauttaa jos ei ole töitä. Luojan kiitos ,että omat kersat lähti aijoos muualle opiskelemhan. Eivät meinaakkaan kuunnella (tuu jo koti kampanjoota)
      Eli työnantajalle tulee vuokrafirman tyäntekijä maksamhan 10 e.tunti kerroin 1,6 25 % alvi vuokrafirman kate noin 3 e.tunti. Jotain lähelle 30 e tulee työntekijön kustannus tunnille vuokrafirman kautta, kun suoraan palkkaamalla sais noin 16 eurolla tunti..

      • Anonyymi

        Alvin saa vähentää, Toope


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alvin saa vähentää, Toope

        Sinä joka nimitit minua toopeksi. Myönnetään asia, kun ei olla käyty kun 7 vuotta kansakoulua ja muutaman viikon puukäsitöitä päälle.Ja melekeen 50 vuotta lapion verokirjalle niin pirusti, aina kun lapio oli pystys.. Mutta selitä tyhymälle. Otetaan esimerkki. Jos yritys Rompetori halua työntekijän vuokrafirma Orjatar. Orjatar laskuttaa Rompeoria tuntipalkan sivukulut se vaikkapa 2 euroa tunnista "tippiä". Laskussa on alvi ,joka lähetetään johonkin Helsinkiin tuhlattavaksi. Sitähän ei sieltä takaisin alvin palautuksina saa, menny, mikä menny.
        Mutta toki virma Rompetori saa sen vähentää, mutta se mun tietääkseni vähentää sen omasta tuloksesta. Eikä se mitään alvin palautuksia saa, kun Orjattarelle alvi maksettu. Eli tulee reilusti se vuokrafirman työntekijä kalliimmaksi Rompetorille, kuin jos työntekijä olisi Rompetorin palkkalistoilla. Eli valaise mitä etua on jos alvin saa vähentää tuloksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä joka nimitit minua toopeksi. Myönnetään asia, kun ei olla käyty kun 7 vuotta kansakoulua ja muutaman viikon puukäsitöitä päälle.Ja melekeen 50 vuotta lapion verokirjalle niin pirusti, aina kun lapio oli pystys.. Mutta selitä tyhymälle. Otetaan esimerkki. Jos yritys Rompetori halua työntekijän vuokrafirma Orjatar. Orjatar laskuttaa Rompeoria tuntipalkan sivukulut se vaikkapa 2 euroa tunnista "tippiä". Laskussa on alvi ,joka lähetetään johonkin Helsinkiin tuhlattavaksi. Sitähän ei sieltä takaisin alvin palautuksina saa, menny, mikä menny.
        Mutta toki virma Rompetori saa sen vähentää, mutta se mun tietääkseni vähentää sen omasta tuloksesta. Eikä se mitään alvin palautuksia saa, kun Orjattarelle alvi maksettu. Eli tulee reilusti se vuokrafirman työntekijä kalliimmaksi Rompetorille, kuin jos työntekijä olisi Rompetorin palkkalistoilla. Eli valaise mitä etua on jos alvin saa vähentää tuloksesta.

        No niin Toope.mihinä vastaus viipyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin Toope.mihinä vastaus viipyy.

        Hohhoijaa, Mihinä vastaus viipyy.Toope kyselee


    • Anonyymi

      Paskan pakkausta yäääääk

    • Anonyymi

      Mene hyväänen kysymään itte tuskin pääset töihin kun palstoilla kyselet palkkaasi ?

    • Tulukaa Lapualle töihin saatte maistaa isännän pikku lenkkiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe