Onko tämä muka fiksua ruokaa?

Anonyymi

Fiksuruokasivustolla mainostetaan superhalpaa ruokaa. Katsotaanpa, mitä sieltä löytyy:

https://www.fiksuruoka.fi/category/57/superhalvat

KAIKKIEN TUOTTEIDEN PÄIVÄMÄÄRÄT OLIVAT VANHENTUNEET.

MENIN LÄPI LISTAN ENSIMMÄISET 20 TUOTETTA.

suklaapatukka
marjamehu
"treenilaturi" mönjää
marjamehu
kastikemönjää
salaattikastike (sokeria 7%)
strösseliä
kevätrullakastike (sokeria 39,4%)
majoneesi (rasvaa 47%, sokeria 5,2%)
tabasco
tacokuoria
kastike (rasvaa 9,9%, sokeria 22,4%)
limsa
kookosvesi
kookoslevite
lämmin kuppi-mönjajauhe (vaikuttava lista lisäaineita)
kaurapohjainen smoothie (POIKKEUKSELLISESTI KOTIMAINEN, vitaminoitu, kauraa 8%, kuitenkin kuitua vain 2,1%, sokeria 5,7g)
mantelirouhe (VAROITUS: jauhetut pähkivät ja siemenet pilaantuvat nopeasti)
hedelmäjuoma, joka vastaa limsaa (6,4% sokeria)
hapankorppuja (ENSIMMÄINEN OIKEASTI SYÖTÄVÄ TUOTE, JOSSA VIIMEINEN KÄYTTÖPÄIVÄ KYLLÄKIN 28.12.2019 JA TÄMÄKIN VAIN JOS PYSTYY SYÖMÄÄN RUKIIN, PUNAJUUREN, INKIVÄÄRIN JA CHIANSIEMENTEN MAKUYHDISTELMÄÄ.................)

Tällaisen lisäksi kun ostaa tavallisesta kaupasta vain maitoa, niin tuleeko hyvä ruokavalio teidän mielestänne?

(Toisessa ketjussa joku väitti ostavansa kaikki ruokansa maitoa lukuun ottamatta Fiksuruuasta tms. nettikaupoista...)

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siis mitään tilattavaa tuolla. Jos noilla joku elää niin ok.

    • Sehän on juuri se juttu, että myydään vielä syötäväksi kelpaavaa ruokaa, jonka Parasta ennen -päivämäärä on jo mennyt.

      Hinnat ovat kyllä vielä aika kovat muutoin jätemyllyyn menevälle ruoalle. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Minä ainakin ostan eri verkkokaupoista ruokaa edullisesti. Osassa hyvinkin pitkät päiväykset, osassa PE jo mennyt

    • Anonyymi

      Moi!

      Mainitsemassasi kategoriassa on kaikki meidän parasta ennen -päiväyksen ohittaneet tuotteet - superhalvalla.

      Muista kategorioista löytyy n. 700 tuotetta joissa on vielä päiväystä jäljellä. Toisissa enemmän ja toisissa taas lyhyemmillä päiväyksillä. :)

      Lauri / Fiksuruoka.fi

      • Anonyymi

        Joka tapauksessa natsisiwa myy silti kallista ja täyttä paskaa.


    • Anonyymi

      Mitään päivämääriä ei ollut noilla tuotteilla -80 luvulla. Itse täytyi silloin olla testaaja.

      • Anonyymi

        80-luvulla ei tainnut vielä olla läheskään noin paljon paskaruokaa kaupan.


    • Anonyymi

      Tilaan matsmart ja,fiksuruoka ja minua ei kiinnosta muiden mielipiteet. Ostan myös pikamuotia.

      • Anonyymi

        Syöt siis paskaa. Kiitos tiedosta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1796
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1564
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      17
      1387
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe