tulla kommentoimaan Suomen mamuasioita ja kaikkea siihen liittyvää, josta he eivät itse omaa käytännön eli katutason kokemusta täällä. He voivat lukea asioista vaan netistä ja öyhöttää sen mukaan, tuo toinen tosin hakee lähinnä vaan suomalaista seuraa.
Ruotsissa asuvan käännynnäisenkin kannattaisi keskittyä siihen mitä siellä tapahtuu, eikä höpöttää Suomen asioista.
Näiden parin ulkosuomalaisen ei pitäisi
19
<50
Vastaukset
Minä taas meinaan ihan tosissani: palstan yli-innokas salapoliiisi, neitietsivä on yhtä eksyksissä kuin Jussi Santahaminan varuskunta-alueella.
Nauretaan taas. ;)- Anonyymi
Aijai kun ottaa päähän...hehheheheee.
Oletko asunut muuten mustien asuinalueella jenkkilässä? - Anonyymi
Jussi sai Santahaminasta parhaat äänet vaaleissa.
Olet jauhotettu.
Kirjoitit:
"Ruotsissa asuvan käännynnäisenkin kannattaisi keskittyä siihen mitä siellä tapahtuu, eikä höpöttää Suomen asioista."
-----------------------------------------------
Miksi haluat vastustaa sananvapauttani?
Toisekseen, tällä palstalla näkyy olevan useita alopituksia joissa haukutte Ruotsia ja Ruotsin muslimeja ja maahanmuuttoa Ruotsissa.
Kuvittelette tietävänne miten asia on Ruotsissa ;)
Minä en kirjoittele maahanmuutosta Suomeen ja en myöskäöän kirjoittele Suomen muslimeista.
Minä kirjoitan yleisesti maahanmuutosta ja silloinkin etupäässä Ruotsin asioista, vastaan teidän tekemiinne avauksiin missä haukutte Ruotsia :)
Minulla on oikeus puolustaa maatani, etenkin kun kirjoittelette muukalaisvihamielisesti muslimeista aja täytätte palstan islamofobiallanne.
Ette omista tätä palstaa avaikka kuinka valitatte.
Näkyy tuottavan teille poikasille kovaa tuskaa kun meitä on täällä pari kolme jotka emme taputtele teitä olapäille ja emme kehu teitä islamofobianne ja muukalaisvihamielisyytenne takia.
Päin vastoin, huomautamme teille teidän negatiivisuudesta ja muslimivihasta.- Anonyymi
Jotkut imaamitkin ovat sitä mieltä, että mitään islamofobiaa ei ole olemassa.
Mutta sun mielestähän on ihan ok. kun muslimit vihapuhuvat meitä "vääräuskoisia" kohtaan, sehän sopii kyllä. Paljonkohan sitä siellä moskeijoissa harrastetaan, tai täällä, sitä ei saada selville. Faktojen kertominen islamista tai muslimien haluttomuudesta integroitua, heidän suuresta osuudestaan raiskauksiin, niistä kertominen on vaan jotain islamofobiaa...höh..höh.
Mitäs se tämä on?
"På torsdagen släpptes Brottsförebyggande rådets preliminära statistik för anmälda brott under 2019. Statistiken avslöjar att antalet sexuella ofredanden mot kvinnor och flickor har ökat kraftigt sedan 2015. Antalet anmälda sexuella ofredanden i gruppen flickor 15–17 år har ökat med 51 procent.
Antalet anmälda våldtäkter ökade under 2019 med sex procent upp till 8 350 anmälda brott jämfört med året innan."
ps. Kaikki täällä ei ole nuoria, esim. minä. Toisekseen olen asunut myös Ruotsissa - pitää paikkansa. Anonyymi kirjoitti:
Jotkut imaamitkin ovat sitä mieltä, että mitään islamofobiaa ei ole olemassa.
Mutta sun mielestähän on ihan ok. kun muslimit vihapuhuvat meitä "vääräuskoisia" kohtaan, sehän sopii kyllä. Paljonkohan sitä siellä moskeijoissa harrastetaan, tai täällä, sitä ei saada selville. Faktojen kertominen islamista tai muslimien haluttomuudesta integroitua, heidän suuresta osuudestaan raiskauksiin, niistä kertominen on vaan jotain islamofobiaa...höh..höh.
Mitäs se tämä on?
"På torsdagen släpptes Brottsförebyggande rådets preliminära statistik för anmälda brott under 2019. Statistiken avslöjar att antalet sexuella ofredanden mot kvinnor och flickor har ökat kraftigt sedan 2015. Antalet anmälda sexuella ofredanden i gruppen flickor 15–17 år har ökat med 51 procent.
Antalet anmälda våldtäkter ökade under 2019 med sex procent upp till 8 350 anmälda brott jämfört med året innan."
ps. Kaikki täällä ei ole nuoria, esim. minä. Toisekseen olen asunut myös Ruotsissa - pitää paikkansa.Kirjoitit:
"Antalet anmälda sexuella ofredanden i gruppen flickor 15–17 år har ökat med 51 procent."
-----------------------------------------
Ok. otit juttusi muukalaisvihamieliseltä sivulta, sen takia en ole lukenut tuollaista statistiikkaa ;)
Sillä minä en luota muukalaisvihamielisten omatekoiseen statistiikkaan.
BRÅ ei anna tuollaista juttua mitä muukalaisvihamielinnen sivusto kirjoitti.
Kannattaa katsoa tietonsa alkulähteestä eikä luottaa muukalaisvihamielisten juttuihin ja omatekoiseen statistiikkaan.- Anonyymi
Pakolliset kirjoitus virheet suoraan trölliopistosta vai kuinka M.G uppa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kummallinen sattuma mainittu M-g G ja allaah-seijaah yhdessä niin delete ???
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Kirjoitit:
"Antalet anmälda sexuella ofredanden i gruppen flickor 15–17 år har ökat med 51 procent."
Ok. otit juttusi muukalaisvihamieliseltä sivulta, sen takia en ole lukenut tuollaista statistiikkaa ;)
Kannattaa katsoa tietonsa alkulähteestä eikä luottaa muukalaisvihamielisten juttuihin ja omatekoiseen statistiikkaan.No mikäs tuossa ei pidä paikkaansa? Onko raiskaukset vähentyneet vai?
- Anonyymi
seijaah kirjoitti:
Kirjoitit:
Kannattaa katsoa tietonsa alkulähteestä eikä luottaa muukalaisvihamielisten juttuihin ja omatekoiseen statistiikkaan.Ruotsissa on erittäin hyviä ja asiallisia vastamedioita, jotka kirjoittaa siitä mistä valtamediat ei halua tai uskalla.
- Anonyymi
Saahan sitä huomautella, mutta kuvitteletko aivan tosissasi, että joku ottaisi neuvosi vastaan...?
- Anonyymi
"Minulla on oikeus puolustaa maatani, etenkin kun kirjoittelette muukalaisvihamielisesti muslimeista aja täytätte palstan islamofobiallanne."
Ruotsi on nykyisin sitä mitä on, mutta paljon on muuttunut siitä, kun siellä oli rauhallisempaa mitä meillä täällä Junttilassamme.
Ihmettelen myös sitä, kun joillakin kiihkomusliminpuolustajalla on hirveä persufobia ja persut ovat nykyisin suurin puolue kansalaisten mielestä ?
Nämä terroristien puolustajat haukkuvat persuja siitä, kun puolue yrittää puolustaa kansalaisten turvallisuutta ja kunnioittaa ihmisten sananvapautta.
Ei kaikki ne ole persuja jotka puolustavat lapsia raiskaajilta sillä meitä on muitakin kuin vain persuja täällä punikkien johtamassa maassamme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama trolli on. Ja RKP taustalla.
- Anonyymi
No onneksi rasisti Mona Walter on samaa mieltä kanssamme ja suuri joukko ruotsidemokraatteja... jne, mutta mitäpä ne ruotsin asioista, ruotsin rasisti poliisin kanssa tietäisivät.... vai mitä Seijaah...
- Anonyymi
Muslimeja ei sovi kritisoida koska ovat olevinaan ylivertaisia meihin taviksiin nähden.
Pitää kuitenkin muistaa ettei länsimaalaiset muslimien mielestä vääräuskoiset ole tunkeutuneet islamimaihin hakemaan turvapaikkaa ja ryhtyneet syyttämään paikallisia muslimeita rasisteiksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666254Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583083- 312233
- 131847
- 201828
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191803Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131552- 181539
- 511515
- 91473